حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه آیفون تصویری تابا و سیماران

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آیفون تصویری تابا بهتر است یا سیماران؟!

فروشگاه اینترنتی دو بی کا به عنوان نمایندگی فروش محصولات آیفون تصویری تابا و سیماران در این مطلب در نظر دارد تا مقایسه ای بی طرفانه بین درب بازکن های تصویری تابا و سیماران داشته باشد، تمامی قیمت های درج شده در مقایسه محصولات آیفون تصویری مربوط به مهر ماه سال 1400 میباشد.

شاخه هایی که در این بررسی در نظر گرفته مشوند عبارتند از:

  • • قیمت
  • • نوآوری و امکانات
  • • تنوع و زیبای
  • • خدمات پس از فروش

قیمت آیفون تصویری

از نظر مقایسه قیمت بین محصولات تابا و سیماران برنده آیفون های تصویری تابا میباشند چرا که این شرکت با در نظر داشتن حداقل حاشیه سود برای خود چه در مدل های اقتصادی و چه مدل های لوکس برتری نسبی به سیماران دارد در ادامه چند مدل از محصولات هر دو شرکت را با یکدیگر مقایسه میکنیم.

آیفون تصویری تابا TVD-5.43 ، این مدل بی حافظه بوده و دارای صفحه نمایش 4.3 اینچ میباشد و دارای قیمت 920  هزار تومان می باشد که مشابه همین مدل در برند برند سیماران HS-43 دارای قیمت 1.060.000 تومان میباشد.

در مقایسه مدل های لوکس اگه به سراغ درب بازکن های 7 اینچ برویم از مدل های تابا آیفون تصویری TVD-3070 رو داریم که دارای ویژگی های چون، قابلیت اتصال به دو پنل و دو دوربین مداربسته از نوع HD ، قابلیت اتصال به خط تلفن و دایروت روی تلفن همراه ، پشتیبانی از اینترکام ، حافظه عکس بردای و فیلمبردای ، قابلیت نمایش 4 تصویری همزمان ، نمایشگر تمام لمسی و …  است که در دو رنگ سفید طوسی و مشکی تولید میشود. که قیمتی معادل 2.673.000 تومان دارد.

از سوی دیگر مانیتور HS-78/M100 سیماران رو داریم که در دو نمونه که یکی قابلیت اتصال اینترنت رو دارد روبرو هستیم ویژگی این مانیتور صفحه نمایش لمسی ، قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ ، حافظه جهت عکسبردای و فیلمبردای ، اینترکام ، دارای 16 ملودی زنگ و قابلیت اتصال به دو پنل تصویری و یا یک پنل و یک دوربین آنالوگ رو برو هستیم که با قیمت آن 2.575.000 تومان و در مدل با قابلیت اتصال به اینترنت (وای فای دار) 3.545.000 تومان می باشد.

در سری لوکس هم کفه ترازو باز به سمت تابا می باشد و مانیتور 3070 این شرکت از نظر امکانات و قیمت نسبت به سیماران برتری قابل توجهی دارد. حتی هزینه مانیتور 3070 و دستگاه WiFi Box (در بخش نوآوری به توضیح آن پرداخته ایم) که قابلیت اتصال به اینترنت به آن اضافه میکند با قیمت 800.000 تومان از مانیتور HS-78/M100WiFi سیماران باز هم  ارزنده تر است.

نوآوری

از نظر نوآروی در سال 1400 شرکت تابا با تولید وای باکس یک گام از حریفان خود جلو افتاد ، WiFi BOX دستگاهی است که با قابلیت اتصال به اینترنت را برای تمامی مانیتورهای این شرکت فراهم میکنه و از طریق اینترنت و استفاده از اپلیکشین مخصوص آن میتواند از راه دور پشت درب را چک نموده و درب را از راه دور باز نمود.

نکته مهم این دستگاه این است که با کلیه مانیتورهای دربازکن تابا چه ارزان ترین و چه گران ترین آنها سازگار میباشد.

همچنین شرکت تابا پیش از این با تولید دربازکن تصویری 2 سیم خود تحولی بزرگ ایجاد نمود آیفون های تصویری معمولی برای راه اندازی نیاز به 4 رشته سیم مجزا دارند که از پشت پنل به پشت هر مانیتور وصل میگردند و  شما برای یک ساختمان 4 طبقه نیاز به 16 رشته سیم دارید ، تنها در برند تکنما شاهد این بودیم که با 7 رشته سیم امکان راه اندازی سیستم درب بازکن رنگی وجود دارد که خود این مساله کمک بسزایی در کاهش هزینه ای سیم کشی میکرد.

تابا 2 سیم برای داشتن آیفون تصویری روی سیم کشی های قدیمی (سیم کشی دربازکن صوتی) نیازی به تعویض سیم کشی نداشته باشید و تنها با دارا بودن دو رشته سیم میتوان دربازکن تصویری را در ساختمان راه اندازی نمود. این نوآوری تحولی بزرگ در بین شرکت های تولید کننده این حوزه بوجود آورد.

در نوآروی باید برند تابا را برنده رقابت دانست.

 

امکانات

امکانات در دربازکن تصویری شامل حافظه (قابلیت عکسبردای و فیلمبردای از فرد پشت درب) ، پشتیبانی از اینترکام (ارتباط صوتی بین واحدها از طریق آیفون تصویری) ، دکمه یا صفحه نمایش لمسی ، قابلیت اتصال به دوربین مداربسته ، و قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ و…  است.

قابلیت اتصال دوربین مداربسته با قابلیت ضبط تصاویر و پشتیبانی از Motion یکی از امکانات جذاب است که میتواند بسیار کاربردی باشد به عبارتی در دل آیفون تصویری شما یک سیستم دوربین مداربسته قرار گرفته است. مدل 10 اینچی تابا با قابلیت اتصال 6 دوربین مداربسته و مدل 3070 تابا با قابلیت اتصال 2 دوربین مداربسته از نوع HD از مدل های پرطرفدار این شرکت میباشند.

در برند سیماران تنها آپشنی که در برخی از مدل های این شرکت است که در مدل های تابا وجود ندارد قابلیت اتصال به جک درب پارکینگ می باشد، کاربر میتواند از طریق دربازکن تصویری جک درب پارکینگ خود را باز نماید.

در بخش امکانات نتیجه گیری با توجه به امکانات مورد انتظار شما از دربازکن تصویری میباشد در این بخش هر دو برند امتیاز برابر دریافت میکنند.

تنوع و زیبایی

در بحث تنوع و زیبایی محصول سیماران میتواند برنده رقابت باشد مدل های پر طرفدار این شرکت HS-43 و HS-43/M100 جزو مدل های زیبای این شرکت بحساب می آیند کلا میتوان تولیدات سیماران متنوع تر ارزیابی نمود.

خدمات پس از فروش

سیماران

محصولات آیفون تصویری سیماران با گارانتی 30 ماهه عرضه میشوند در واقع 2 و نیم سال که از تاریخ تولید دستگاه که پشت دستگاه درج شده است شروع میگردد در صورتی که از تاریخ تولید محصول بیش از 6 ماه گذشته باشد ، از تاریخ فاکتور به مدت 24 ماه گارانتی محاسبه میگردد.

تابا

تمامی محصولات آیفون تصویری تابا از تاریخ فاکتور به مدت 36 ماه شامل گارانتی میشود. و در اکثر مناطق کشور واحد خدمات پس از فروش وجود دارد.

در مقایسه خدمات پس از فروش تابا با دارا بودن مدت زمان گارانتی بیشتر و وسیع تر بودن خدمات در کل کشور به برند سیماران برتری دارد.

جمع بندی

از اینکه تا اینجای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم دلیل پرفروش تر بودن برند تابا نسب به سیماران با مقایسه ای که انجام شد کاملا منطقی است ، و شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید دربازکن تصویری نمایید.

 

فروشگاه دو بی کا فروش اینترنتی آیفون تصویری

خرید آیفون تصویری با قیمت مناسب و آگهی از ویژگی ها و امکانات هر مدل جزو نیازهای هر خریداری میباشد ، فروشگاه دو بی کا نمایندگی محصولات آیفون تصویری سیماران ، تابا ، الکتروپیک ، تکنما ، سوزوکی و … به عنوان یکی از تخصصی ترین فروشگاه های آنلاین این حوزه فعالیت میکند و کالاهای خود را با بهترین قیمت در اختیار مصرف کننده گان قرار میدهد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

دقیقا نمیدونم کدوم یک از این کالاها تولید داخله ولی امیدوارم کیفیت محصولات داخلی انقدر رشد کنه که تبدیل بشه به انخاب اول مردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات