حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت سامسونگ Galaxy Buds را با بند گردنی جدا شونده ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ یکی از پیشروهای اصلی بازار ایربادزهای کاملاً بی سیم محسوب می‌شود. این کمپانی کره‌ای، طرفداران زیادی را از گلکسی بادزهای خود جذب کرده است. این بار، یک پتنت عجیب و جذاب از Galaxy Buds با بند گردنی جدا شونده منتشر شده است. در ادامه، نگاهی به پتنت جدید سامسونگ Galaxy Buds خواهیم داشت.

پتنت سامسونگ Galaxy Buds با بند گردنی جدا شونده را ببینید!

سامسونگ در جدیدترین رویداد آنپکد خود، از ایربادز Galaxy Buds 2 پرده برداری کرد. این ایربادز، مجهز به قابلیت حذف نویز فعال است.

 

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2 با نویز کنسلینگ فعال رسما معرفی شد

 

به گفته Android Authority، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ارائه یک مدل ایربادز جدید مخصوص شنا است. این ایربادز، دارای مکانیزمی جدید است. حال، طراحان Let’sGoDigital دست به کار شده‌اند تا پتنت سامسونگ Galaxy Buds با این طراحی را به نمایش در بیاورند. این پتنت، یک ایربادز با بند گردنی جدا شونده را نشان می‌دهد.

خب، باید بگوییم که استفاده از گلکسی بادز به دلیل طراحی ارگونومیک آن بسیار راحت است. اما نمی‌توانید با این ایربادز وارد آب و استخر شوید. اما چرا؟ در ابتدا، اکثر مدل‌های Galaxy Buds استاندارد مقاومت در برابر آب را ندارند. در ثانی، تنها گلکسی بادز ٢ و گلکسی بادز پرو دارای استاندارد IPX7 هستند. این برترین استاندارد مقاومت در برابر آب است که در گلکسی بادزها وجود دارد. به طور دقیق‌تر، با این ایربادزها می‌توان تا عمق ١ متر و به مدت نیم ساعت وارد آب شد. اما اگر بیش از این‌ها پیشروی کنید، احتمالاً گلکسی بادز شما آسیب می‌بیند. از سوی دیگر، سامسونگ توصیه کرده است تا از ایربادز ها برای شنا کردن استفاده نکنید. همچنین یک نکته دیگر در این بین وجود دارد.

پتنت سامسونگ Galaxy Buds

گلکسی بادزها، کوچک و قابل گم شدن هستند. بنابراین، ممکن است هنگام شنا کردن آن‌ها را گم کنید و متوجه نشوید. اما سامسونگ چه تدابیری را برای این موضوع اندیشیده است؟ خب، یک بند گردنی جدا شونده چطور است؟ سامسونگ یک پتنت را در مورد این ایده ثبت کرده است. این نوع از گلکسی بادز، دارای چند میکروفون داخلی، سنسورها و قابلیت‌های جدیدی است. همچنین این بند گردنی جدا شونده، دارای کنترل‌های لمسی فیزیکی است.

این بند گردنی که در پتنت سامسونگ Galaxy Buds دیده می‌شود، در واقع تجهیزات جدیدی را به آن اضافه نمی‌کند. اما ممکن است سامسونگ بخواهد به وسیله آن، امکاناتی را اضافه کند. به عنوان مثال، ممکن است که کاربران بتوانند میزان کالری سوخته شده خود را شناسایی کنند. همچنین به وسیله آن، می‌توان برخی از اطلاعات سلامتی را اسکن کرد. این بند گردنی، در پشت گردن ثابت می‌شود و دیگر گم شدن گلکسی بادز به این سادگی‌ها نخواهد بود.

در کل، این پتنت یک ایده جذاب است. چرا که سبب می‌شود تجربه کاربری بهبود یافته‌تر شود. اما مشخص نیست که سامسونگ قصد ارتقاء استاندارد مقاومت در برابر آب این ایربادزها را دارد یا خیر. فعلاً باید منتظر باشیم تا ببینیم که بازار به چه سمتی حرکت می‌کند.

نظر شما در مورد این پتنت چیست؟ آیا از آن استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

عالیست !

عمر مفید ایرباد ها دقیقا حدود سه سال هست . واقعا حدود 5 الی 6 میلیون هزینه میشه

ای کاش ای کاش دارای باتری قابل تعویض بودند یا قابل تعمیر بودند .

آنوقت ارزش بسیار بالای خرید داشتند .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️