حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکات کلیدی در خرید هواوی میت بوک D15 2021

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی، هواوی

هواوی در لپ‌تاپ‌های سری میت بوک خود مجموعه‎ای از بهترین ویژگی ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای مثال در لپ تاپ هواوی میت بوک دی 15 2021، طراحی مینیمال و بدنه باکیفیت، قدرت پردازشی بالا و هماهنگی بسیار مناسب سخت‌افزار و نرم‌افزار را به همراه انبوهی از ویژگی‎های جدید شاهد هستیم. در ادامه به بررسی ویژگی های بارز این لپ‎تاپ خوش قیمت و زیبا می‎پردازیم.


مقدمه

در اختیار داشتن لپ‎تاپی که بتوان به راحتی آن را در هر مکانی استفاده نموده و در عین حال قدرت پردازشی بالا و وزن کم دستگاه، سهولت و دامنه کاربرد آن را افزایش دهد، تلاقی لذت‌بخشی از ویژگی‎های مثبت است که در کمتر محصول خوش قیمتی در بازار دیده می‎شود.

در همین زمینه لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 نیز راه خود را به بازار ایران باز کرده و می‎تواند یکی از بهترین گزینه‎ها باشد. لپ‎تاپی که با ایجاد ارتقا در بیشتر بخش‎ها نسبت به نسخه سال گذشته، حالا به گزینه‎ای بسیار مناسب تبدیل شده که می‎تواند توان پردازشی و ویژگی‎های بروز شده‎ای را در همان بازه قیمتی سال گذشته ارائه کند.

در ادامه به معرفی بهترین نکاتی که باعث می‎شود به عنوان اولین گزینه، میت بوک دی 15 2021 را به کاربران پیشنهاد نمود، می‎پردازیم.

طراحی بدنه میت بوک D15 2021؛ هنرمندانه و باکیفیت

یک لپ‎تاپ امروزی باید بتواند به راحتی در کیف دستی یا کوله پشتی شما قرار گرفته و نگرانی خاصی بابت وزن و حتی آسیب‎پذیری آن وجود نداشته باشد. لپ تاپ هواوی MateBook D15 2021 علی‌رغم اندازه نمایشگر 15.6 اینچی، تنها 1.53 کیلوگرم وزن دارد. این لپ تاپ از بدنه فلزی استفاده می‎کند و طراحی مینیمال در ساخت آن استفاده شده که ضخامت آن را در قطورترین بخش به تنها 16.9 میلی‎متر می‎رساند.

مجموعه این ویژگی‎ها، شامل بدنه سبک و نازک به همراه کیفیت ساخت بالا موجب شده که بتوان نمره بالایی به ویژگی قابل حمل بودن میت بوک D15 2021 داد. این لپ‌تاپ یکی از بهترین گزینه‎ها برای افرادی است که یا دائماً در سفر هستند یا در مکان‎های مختلف خارج از منزل، دانشگاه یا محیط کار قصد استفاده از لپ‎تاپ خود را دارند.

نمایشگر MateBook D15 2021 با فناوری FullView

یکی از راهکارهای هوشمندانه هواوی برای کاهش ابعاد، وزن، هزینه تمام شده ساخت و در عین حال افزایش زیبایی و القای حس یک محصول مدرن در میت بوک D15 2021، کاهش حاشیه‎های نمایشگر و رساندن نسبت صفحه نمایش به بدنه تا 87 درصد (در مقابل رنج 75 تا 78 درصدی محصولات عادی موجود در بازار) است.

نمایشگر MateBook D15 2021 همچنین کلکسیونی از استانداردها را در کنار هم قرار داده است؛ نسبت تصویر 16:9 و رزولوشن FullHD به همراه ابعاد 15.6 اینچی که بهترین شرایط را برای تماشای فیلم و ویدئو، استفاده از نرم‎افزارها و ارائه یک تجربه کاربری سطح بالا را ایجاد می‎کنند.

در کنار ویژگی‎های فوق، از فناوری Eye Comfort نیز در نمایشگر این لپ‎تاپ استفاده شده است. این بدان معناست که هواوی با ایجاد شرایط استاندارد، موفق به کسب دو گواهینامه محافظت از چشم کاربر در برابر اثر فلیکر و کاهش نور آبی نمایشگر از سوی موسسه معتبر TÜV Rheinland آلمان شده است. مجموعه دو ویژگی فوق باعث می‎شود بتوان بدون نگرانی از آسیب رسیدن به چشم، در مدت زمان بیشتری از لپ تاپ MateBook D15 2021 استفاده نمود.

پردازنده قدرتمند اینتل نسل 11 در میت بوک D15 2021

یکی از بهترین اتفاقات در مورد این لپ‎تاپ، بروزرسانی سخت‌افزار دستگاه و طراحی آن بر پایه پردازنده‎های نسل 11 اینتل است. هواوی در میت بوک دی 15 2021 از پردازنده اینتل Core i5-1135G7 استفاده نموده که با لیتوگرافی 10 نانومتری ساخته شده است. این فناوری در عین مصرف کمتر، کارایی بیشتری (افزایش توان پردازشی تا 38 درصد) نسبت به نسل قبل ارائه می‎دهد.

همچنین هواوی از پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe در میت بوک D15 2021 استفاده کرده است که نتیجه آن افزایش نزدیک به 164 درصدی قدرت پردازش گرافیکی دستگاه نسبت به نسل قبل است. میزان حافظه رم در این لپ‎تاپ بین دو نسخه 8 و 16 گیگابایت و حافظه داخلی نیز 256 یا 512 گیگابایت از نوع NVMe PCle SSD است.
همچنین اقدام دیگر هواوی برای هماهنگ کردن این تبلت با گروه بیشتری از کاربران، طراحی یک نسخه دیگر با پردازنده اینتل Core i3-10110U است که با گرافیک مجتمع اینتل UHD Graphics 620 همراه شده و از 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD استفاده می‎کند.

همچنین سیستم خنک‎سازی ویژه و جدیدی در MateBook D15 2021 مورد استفاده قرار گرفته که تا 24 درصد توان دفع حرارت بیشتری داشته و میزان صدای تولیدی سیستم خنک سازی (شامل فن‎های دو گانه Shark Fin و لوله‎های دوگانه) نیز به کمتر از 5 دسی‎بل رسیده است.

سنسور اثر انگشت مجتمع در دکمه پاور میت بوک دی 15 2021

خلاقیت جالب هواوی برای جای دادن سنسور اثر انگشت در داخل دکمه پاور دستگاه، در میت بوک D15 2021 نیز به خوبی پیاده شده و به کاربر کمک می‎کند که در سریعترین حالت ممکن بتواند احراز هویت بیومتریک را در لپ‎تاپ ویندوزی خود ترتیب دهد.

اینترنت سریع با وای فای 6 در MateBook D15

برای اتصال سریعتر به اینترنت و همچنین تبادل اطلاعات روی بستر شبکه با کاربران، راهکار هواوی استفاده از تراشه‎های ارتباطی وای فای نسل 6 است. این فناوری به واسطه پیشرفت‎های خود می‎تواند سرعت بیشتر (نزدیک به 3 برابر بیشتر از نسل قبل)، پوشش وسیع‎تر در یک محیط و همچنین سیگنال‎های قوی‎تر را به خدمت گرفته و ارائه نماید.

با استفاده از وای فای نسل 6 و دستگاه‎های هماهنگ با آن در شبکه، تجربه متفاوتی از وبگردی و استفاده از اینترنت حاصل خواهد شد که به ندرت لپ‎تاپی در بازه قیمتی MateBook D15 2021 قادر به ارائه آن است.

عملکرد باتری فوق‎العاده و شارژ سریع MateBook D15 2021

اگر بگوییم که از حیث پارامترهای مهم در شارژدهی و شارژ مجدد، میت بوک دی 15 2021، بهترین لپ‎تاپ فعلی بازار است، ادعای گزافی را مطرح نکرده‎ایم. ابتدا می‎توان به ویژگی‎های شارژدهی این لپ‎تاپ اشاره کرد که مجموعه‎ای از پارامترهای سخت‎افزاری و نرم‎افزاری را به خدمت گرفته تا بتوان به راحتی در طی یک روز کامل کاری، از شارژدهی کامل باتری 56 وات ساعتی دستگاه با یک بار شارژ کامل، اطمینان حاصل کرد.

در بخش شارژ مجدد نیز شاهد مجموعه ه‎ای از بهترین ویژگی‎ها هستیم. باید به این موضوع اشاره کرد که این لپ‎تاپ از درگاه USB-C خود برای شارژ مجدد استفاده می‎کند. با توجه به خروجی شارژر همراه دستگاه با همین درگاه، می‎توان هم شارژر آن را برای شارژ مجدد دیگر دستگاه‎ها مانند گوشی یا لپ‎تاپ استفاده کرد و هم با شارژر دستگاه‎های دیگر، MateBook D15 2021 را شارژ کرد.

قدرت شارژر دستگاه 65 وات ساعت است که می‎تواند تنها ظرف 15 دقیقه، انرژی مورد نیاز برای شارژدهی دستگاه تا 2 ساعت را فراهم کند. با این اوصاف به راحتی می‎توانید با یک ساعت شارژ کردن دستگاه، برای شارژدهی کامل در طول یک روز، روی آن حساب باز کنید.

جمع بندی

هواوی با در نظر گرفتن مهمترین ویژگی‎هایی که می‎توانند به ارائه یک تجربه کاربری بهتر در MateBook D15 2021 منجر شوند، محصولی بسیار کاربردی و کارآمد تولید کرده است.

بخواهیم برای استفاده طولانی مدت به نمایشگر دستگاه اشاره کنیم یا حتی به شارژدهی آن در طول یک روز کامل کاری اشاره داشته باشیم، هر دو در بهترین حالت خود قرار گرفته‎اند.

پردازنده نسل 11 اینتل با قدرت پردازشی و گرافیکی بالا در کنار طراحی ظریف و مستحکم دستگاه نیز مجموعه ویژگی‎هایی هستند که با توجه به قیمت دستگاه و دیگر مشخصات مانند احراز هویت بیومتریک و وای فای سریع، یکی از بالاترین ارزش خریدها در میان لپ تاپ‎های موجود در بازار را از آن MateBook D15 2021 هواوی می‎کنند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که کاربران ایرانی می‎توانند برای خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 از طریق فروشگاه لیپاک اقدام نموده تا یکی از بهترین لپ‎تاپ‎های موجود در بازار را در اختیار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا ارزش خرید بالایی داره، نسل قبلش هم همینطور اونم خوب بوده ووهستش، قیمتشم نسبت به لپتابهای هم رده خودش بهتره، در یک کلام همه جوره عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)