حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکست اپل در برابر اپیک؛ غول فناوری باید اجازه استفاده از سیستم پرداخت جایگزین را در اپ استور بدهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تجاری

اخیرا قاضی Yvonne Gonzalez Rogers، حکم خود را در پرونده دو غول فناوری و بازی‌سازی صادر کرده که شکست اپل در برابر اپیک را نشان می‌دهد. وی با صدور حکمی دائمی، اظهار داشت که اپل باید به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا کاربران اپ استور را به سایر روش‌های پرداخت هدایت کنند.

شکست اپل در برابر اپیک

حکم دادگاه به‌شرح زیر است:

“شرکت اپل، کارکنان، کارگزاران، کارمندان و هر شخص فعال که مرتبط و یا در مشارکت با آنها (“Apple”) قرار دارد، بدین وسیله برای همیشه محدود شده و از توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و فراداده‌های درون برنامه‌ای، شامل لینک‌ها، پیوندهای خارجی و یا سایر فراخوان‌های درون‌برنامه‌ای برای اقدامی که مشتریان را به مکانیزم‌های خرید هدایت می‌کند، علاوه‌بر خرید درون برنامه‌ای و ارتباط با مشتریان از طریق نقاط تماس که به‌طور داوطلبانه از مشتریان از طریق ثبت‌نام حساب در برنامه بدست آمده است، منع می‌شوند. “

انتظار می‌رود اپل از این تصمیم تجدیدنظر کند، چراکه این شرکت پیش‌تر نیز از بازگشت Fortnite به اپ استور در کره جنوبی در شرایطی که اپیک گیمز با دستورالعمل‌های آن مطابقت نداشته است، خودداری کرده بود. قاضی راجرز همچنین حکم داده بود که Epic Games باید خسارت بپردازد زیرا هنگام تلاش برای دور زدن الزامات کمیسیون و تلاش برای اضافه کردن یک گزینه پرداخت شخص ثالث، قوانین اپ استور اپل را نقض کرده بود.

شکست اپل در برابر اپیک

شکست اپل در برابر اپیک

اپیک گیمز، ۳۰ درصد از درآمد 12167719 دلاری از کاربران در برنامه Fortnite در iOS از طریق پرداخت مستقیم بین آگوست 2020 تا اکتبر 2020 را دریافت کرده است. خسارت‌های اضافی شامل 30 درصد از هرگونه درآمد Epic Games از اول نوامبر 2020 می‌باشد.

سخنگوی اپل هنوز در مورد حکم قاضی اظهارنظر نکرده است، اما ما انتظار داریم در روزهای آینده پاسخی دریافت شود، بنابراین در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. اگر می خواهید جزئیات بیشتری از حکم را بررسی کنید، می‌توانید جزئیات دستور را در اینجا خوانده و نظرات خود را در مورد تصمیم دادگاه در بخش نظرات با ما به‌اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

شکست خورد اپل😕😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی