حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا به حال گوشی دایره شکل اندرویدی دیده‌اید؟ با Cyrcle Phone 2.0 آشنا شوید!

شاید امروزه بیشتر گوشی‌ها دارای طراحی خسته کننده و تکراری باشند. چرا که ما سال‌هاست یک شکل کلی را از گوشی‌های هوشمند شاهد هستیم. اما در این بین، برندهایی وجود دارند که گوشی‌های عجیب و نوآورانه را تولید می‌کنند. این بار، قصد داریم تا در مورد گوشی دایره شکل Cyrcle Phone 2.0 صحبت کنیم!

با گوشی دایره شکل Cyrcle Phone 2.0 آشنا شوید: یک گوشی عجیب و غریب!

ما گوشی‌های دایره‌ای شکل را خیلی کم در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌بینیم. شاید تولید این محصولات، به زمانی بازگردد که نوکیا در اوج بود. حتی کانسپت‌هایی از گوشی نسبتاً گرد شیائومی وجود دارد.

 

کانسپت گوشی شیائومی با گوشه های خیلی گرد و با دکمه مخصوص سایلنت را ببینید!

 

به نقل از GizChina، صنعت گوشی‌های هوشمند همیشه در حال توسعه و پیشرفت است و همواره جایی برای نوآوری وجود دارد. اما در این بین، برخی از ویژگی‌هایی که سزاوار توجه بیشتری هستند، در بین گوشی‌های هوشمند مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. به طور دقیق‌تر، برخی از مدل‌های گوشی‌های هوشمند در بین کاربران محبوبیتی ندارند. ما در چند دهه گذشته، مدل‌های زیادی از گوشی‌های مستطیلی و مربعی شکل وارد بازار شده‌اند. اما در این بین، با گوشی‌های دایره‌ای مواجه شده‌اید؟ تقریباً ١.۵ سال گذشته، گزارشی وجود داشت که نشان می‌داد گوشی دایره شکل Cyrcle Phone 2.0 در سال ٢٠٢١ میلادی روانه بازار می‌شود. هم اکنون، این گوشی معرفی شده است. ما با محصولی مواجه هستیم که بالأخره پس از سال‌ها توسعه، هنجارهای طراحی گوشی‌های هوشمند را زیر پا می‌گذارد.

اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند منحصر به فرد و خاص هستید، گوشی دایره شکل Cyrcle Phone 2.0 یک انتخاب مناسب است. از نظر قابلیت‌ها و اتصالات، این گوشی مانند هر گوشی هوشمند عادی دیگری است. البته در این گوشی، خبری از اینترنت 5G نیست. در نتیجه، حداکثر می‌توانید از از اینترنت شبکه LTE استفاده کنید. در قاب جلویی، یک نمایشگر دایره‌ای شکل به چشم می‌خورد.

طراحی این گوشی دایره‌ای شکل و نوآورانه است. اگر از دور به این گوشی نگاه کنید، فکر می‌کنید که یک نوع لوازم آرایشی زنانه است! اما در واقع، این طور نیست. انتظارات افراد این است که این گوشی دایره‌ای، دارای نمایشگری مستطیلی یا مربعی باشد. باید بگوییم که این طور نیست و نمایشگر نیز دایره‌ای است. این گوشی دارای اندروید ١٠ است. همچنین به گونه‌ای طراحی شده است تا به راحتی آن را در دست بگیرید.

البته ممکن است در نگاه اول، تجربه کاربری این گوشی برای شما عجب به نظر برسد. از سوی دیگر، Cyrcle Phone 2.0 به دو جک ٣.۵ میلی متری هدفون تجهیز شده است! این در حالی است که بسیاری از گوشی‌های جدید، جک ٣.۵ میلی متری هدفون را حذف کرده‌اند و برخی از برندها آن را یک ویژگی غیر ضروری تلقی کرده‌اند. اما وجود جک هدفون، آن هم دو تا، می‌تواند برای کاربران زیادی جذاب باشد. به همین صورت، ممکن است که شما بخواهید موسیقی خود را با فردی دیگر به اشتراک بگذارید. بنابراین، در این محصول دو جک هدفون تعبیه شده است.

این گوشی، از مصالح ساختمانی PLA ساخته شده است. علاوه بر این، دکمه‌های Cyrcle Phone 2.0 از TPU بازیافتی ساخته شده است. در کل، سازنده این گوشی در زمینه حفاظت از محیط زیست تأکید ویژه‌ای داشته است. سازنده این گوشی می‌گوید که ما تنها از یک سیاره برای زندگی بهره مند هستیم. بنابراین به عنوان یک شرکت با هدف افتخار آفرینی اجتماعی، ما مصمم هستیم تا دستگاه‌های خود را بیشتر با استانداردهای محیط زیستی تولید کنیم.

کارایی برنامه‌ها در این گوشی گرد، تغییر یافته است. به طوری که با استفاده از این نمایشگر دایره‌ای، می‌توان اندازه برنامه‌های نمایش داده شده را تغییر داد. حالت FreeForm نیز در این گوشی موجود است. با استفاده از این ویژگی، به شما اجازه می‌دهد تا حتی برنامه را به صورت یکپارچه در نمایشگر حرکت دهید.

اگر بخواهید یکی از این گوشی‌های دایره‌ای شکل را خریداری کنید و تجربه کاربری با آن را داشته باشید، می‌توانید به کمپین مرتبط با آن در آمریکا بپیوندید. از دیگر مشخصات این گوشی دایره شکل، می‌توان به دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی، درگاه کارت حافظه جانبی و درگاه‌های Type-C و Micro-USB اشاره کرد. گفته می‌شود که این گوشی، از سال ٢٠١۵ در دست توسعه بوده است. در نهایت، مدل‌های مختلفی از آن معرفی شده است. گوشی Cyrcle Phone 2.0، جدیدترین نسل از گوشی‌های دایره‌ای است.

به نظر شما یک گوشی با چنین طراحی جذاب است؟ شما مشتاق کار کردن با آن هستید؟ فکر می‌کنید که گوشی‌های هوشمند به این دسته نوآوری‌ها نیاز دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ایده خیلی جالبی نیست من همون گوشی های الان ترجیح میدم

reza_zfn

ترنجی سایتتون دو سه روزه مشکل داره و به سختی بالا میاد اول که خیلی طول میکشه بعدشم میزنه دیس سایت کنت بی ریچد بعدشم معمولا سایت میاد بالا ولی خب خسته کنندست لطفا برسی کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️