حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری ۸ دمای بدن را اندازه گیری کرده و ایرپادز آینده نیز قابلیت‌های سلامتی خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، در یادداشت تحقیقاتی که بر نحوه عرضه اپل واچ سری ۷ در ماه سپتامبر با وجود تاخیر دو هفته‌ای در تولید انبوه آن تمرکز داشته؛ در مورد اپل واچ سری ۸ و ایرپادز آینده خاطرنشان می‌کند که ساعت آینده اپل، دارای سنسور اندازه گیری دمای بدن بوده و ایرپادز نیز، قابلیت‌های مربوط به سلامت بدن را با خود به‌همراه خواهد داشت.

سنسور اندازه گیری دمای بدن در اپل واچ سری ۸

کو بیان داشت که با توجه به این که اپل واچ سری 8 سال آینده ویژگی‌های جدید مدیریت سلامتی را ارائه می‌دهد، نسبت به تقاضا برای این ساعت در سال 2022 خوشبین بوده و پیش‌بینی کرد که تغییران آن شامل اندازه‌گیری دمای بدن نیز خواهد شد. این ویژگی به‌راحتی ساعت مچی اپل را به یک دماسنج بر روی مچ دست شما تبدیل می‌کند که می‌تواند برای تشخیص تب، از علائم شایع بسیاری از بیماری‌ها، بسیار مفید باشد.

مارک گورمن و دبی وو از بلومبرگ قبلاً گزارش داده بودند که اپل واچ احتمالاً در سال 2022 دارای سنسور دمای بدن خواهد بود و رولف وینکلر از وال استریت ژورنال نیز بیان کرده بود که این عملکرد به برنامه‌ریزی باروری نیز کمک شایانی می‌کند.

سنسور اندازه گیری دمای بدن در اپل واچ سری ۸

سنسور اندازه گیری دمای بدن در اپل واچ سری ۸

به گزارش macrumors، اپل در طی این سال‌ها به‌تدریج ویژگی‌های سلامتی موجود در Apple Watch را گسترش داده است که شامل ردیابی ضربان قلب، اعلان‌های نامنظم ضربان قلب، برنامه ECG، اندازه‌گیری اکسیژن خون، تشخیص سقوط و موارد دیگر است. تیم کوک، مدیرعامل اپل، سال گذشته در مصاحبه‌ای با مجله Outside Magazine ادعا کرد که ساعت اپل از نظر میزان سنسورهایی که می‌تواند در دستگاه تعبیه شود، هنوز در مراحل اولیه قرار دارد.

کوک بیان می‌کند: “به میزان سنسورهای موجود در خودرو خود فکر کنید؛ مسلماً بدن شما بسیار مهمتر از خودرو شما است.”

کو همچنین پیش‌بینی کرد که ایرپادزهای آینده عملکردهای مدیریت سلامت را ارائه می‌دهند، اما هیچ جزئیات خاصی در این مورد ارائه نکرد. در ماه مه 2020، DigiTimes گزارش داده بود که ایرپادزهای آینده از فناوری جدید با هوش‌مصنوعی تعبیه‌شده استفاده می‌کنند که به AirPods اجازه می‌دهد تا “ضربان قلب، شمارش گام‌ها و شرایط سلامتی را کنترل کنند.”

به گفته کو، تامین‌کننده چینی Luxshare Precision “بزرگترین بهره‌بردار” از محصولات سخت‌افزاری مدیریت سلامت اپل خواهد بود.

نظر شما راجع‌به ارائه قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن برای اپل واچ سری ۸ و برنامه مدیریت سلامت ایرپادزهای آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه خوشم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی