حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر منطعف کشسانی سامسونگ رسما معرفی شد: پنل ۱۳ اینچی OLED

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

هر صنعتی تلاش خود را می کند تا پیشرو باشد و موارد جدید را ارایه کند. مثلا نمایشگر منطعف کشسانی سامسونگ شاید در نگاه اول کاربرد مشخصی نداشته باشد اما این لبه مرز پیشرفت فناوری این شرکت است. با ارایه این پتانسیل، شاید صنایع دیگر یک نوآوری ویژه با آن ارایه کنند. در حال حاضر نمایشگر ۱۳ اینچی OLED سامسونگ با قابلیت کشسانی معرفی شده و به نظر می رسد از زوایای خاص، توهم بصری ویژه ای ارایه می کند.

نمایشگر منطعف کشسانی سامسونگ

رقابت برای بهترین نمایشگر انعطاف پذیر در جریان است. سامسونگ طی چند سال گذشته در حال توسعه صفحه نمایش های انعطاف پذیر و تاشو بوده است. این می تواند یک موفقیت محسوب شود زیرا غول فناوری کره جنوبی در سه سال گذشته چندین تلفن تاشو Galaxy Z معرفی کرده است. همچنین پریروز در ترنجی خواندیم که پوشش نمایشگر منعطف جدید LG قرار است انعطاف پلاستیک را در کنار سختی شیشه ارایه کند. سایر تولیدکنندگان چینی مانند Motorola ، Huawei ، Xiaomi ، Honor ، OnePlus ، OPPO و Vivo نیز کار روی محصولات خودرا آغاز کرده اند.

دسته گوشی های تاشو نسبتاً جدید هستند اما می دانیم که به زودی رونق می گیرد و احتمالا به استاندارد تبدیل می شود. ما معتقدیم پیشرفت های بیشتری مانند صفحه نمایش OLED سیزده اینچی Samsung Display قابل ارائه خواهد بود. این نمایشگر در واقع اخیراً در Global Tech Korea 2021 در کره جنوبی نمایش داده شد.

نمایشگر منطعف کشسانی سامسونگ

نمایشگر منطعف کشسانی سامسونگ

سامسونگ ویدیویی را منتشر کرد که نمایشگر منعطف کشسانی خود را نشان می دهد. هنگام نمایش جلوه سه بعدی، به نظر می رسد عالی است. اینجا تصاویر واقعی تر از همیشه هستند. می توانید ویدیو مذکور را اینجا ببینید:

 

سامسونگ فناوری تاشو را می شناسد. هنوز راه درازی در پیش است، اما جدیدترین محصول در این زمینه یعنی Galaxy Z Fold 3 پیشرفت بزرگی است. صفحه نمایش آن دستگاه از دوام بیشتری برخوردار بوده و حتی از S-Pen پشتیبانی می کند.

 

صفحه نمایش کششی جدید است زیرا نه تنها انعطاف پذیر است بلکه می تواند به صورت موضعی گسترش یابد! چانگی لی، نایب رئیس سامسونگ دیسپلی، گفت که فناوری OLED قابل انعطاف و تاشو به طور قابل توجهی بهبود یافته است، بنابراین می توانیم در آینده انتظار دستگاه های تاشو و انعطاف پذیرتری را داشته باشیم.

نظر شما درباره این موفقیت سامسونگ دیسپلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

خو محتوایی که قراره توی این پخش بشه اونوقت چجوری تولید میشه؟!
بیشتر از یه فیچر یه گیمیکه

m.b

چه جالب شاید بتونه با تکمیل مسائل همزمان به داخل و بیرون تا شدن رو حل کنه… البته استفاده ازش خیلی باید سخت باشه…
در اینکه سامسونگ در زمینه نمایشگر ها خصوصاً اولد در چند سال اخیر دست برتر رو داشته شکی نیست…

Mahdi

جالبه
ولی برای چی میخواد استفاده بشه🤔🤔

اینم یجور نوآوریه دیگه! حالا شاید در درجات قابل اهمیت کمتر نسبت به بقیه فناوری های خود سامسونگ و رقبا …
می‌تونه در مصارف صنعتی و گجت های پوشیدنی مورد استفاده قرار بگیره…

یکی از جذاب ترین کاربردهای این نوع نمایشگر می‌تونه در صفحه نمایش های بزرگ تبلیغاتی سطح شهر و مراکز تجاری ، همینطور در سینماها و واقعیت مجازی برای القاء کردن حس واقعی تر و سه بعدی بهتر محتواهای تصویری به مخاطبین و بازدیدکننده ها باشه اما خیلی چالشیه و استهلاک و مقاومت رو تحت شعاع قرار میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)