حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود چیت پابجی موبایل (100% تضمینی) بدون بن شدن

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پلیر های زیادی در پابجی موبایل از چیت پابجی استفاده می کنند ولی فقط تعداد کمی از آن به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می کنند و بیشترین استفاده را از چیت خود می برند پس ادامه این مقاله را از سایت اول گیم از دست ندهید تا روش های درست استفاده از چیت پابجی را بخوانید.

چیت پابجی

چیت پابجی ابزاری است که شما با استفاده از آن در بازی پابجی موبایل شکست ناپذیر می شوید و می توانید تمامی افراد حرفه ای که در مقابل شما در بازی هستند را شکست دهید. چیت پابجی به شما آپشن های ویژه ای می دهد که در هر موردی در بازی به شما کمک می کنند و شما طبق نیاز های خودتان می توانید انها را خاموش یا روشن کنید که در ادامه مطلب تک تک آنها را برای شما شرح  می دهیم و شیوه استفاده از آنها را برای شما مشخص می کنیم.

حرفه ای ها چگونه از چیت استفاده می کنند؟

شما می توانید از چیت پابجی فقط برای بازی کردن عادی یا به صورت تنهایی یا با دوستان خود استفاده کنید ولی راه های بهتری برای استفاده از چیت پابجی وجود دارد. بازی پابجی موبایل در هر فصل خود دارای یک رده بندی جهانی است که در آن بازیکن هایی با بالاترین رنک و امتیاز مشخص می شوند و تمام پلیر های بازی آنها را در رده بندی جهانی می بینند. اگر شما می خواهید از چیت خود به صورت حرفه ای استفاده کنید بهتر است شما نیز برای این رده بندی تلاش کنید و سعی کنید جزو نفرات برتر جهان باشید. کسانی که در این رتبه بندی حضور دارند روزانه ساعات زیادی را صرف بازی می کنند تا رنک خود را ارتقا دهند و برای همین کار از چندین نفر روی اکانت خود استفاده می کنند تا ساعات زیادی را در روز در حال رنک اپ یا همان ارتقای رنک و امتیاز خود باشند. چیت پابجی به شما کمک می کند تا به جای اینکه ساعات زیادی را صرف بازی کنید و نگران باختن یا بردن بازی ها باشید با آسودگی خاطر به رنک آپ بپردازید.

رنک اپ سریع با چیت پابجی

همانطور که گفتیم چیت پابجی ابزار خوب و کارامدی دارد که باعث می شود شما تمامی بازی ها را به صورت 100 درصد برنده شوید در حالی که کمترین زمان را صرف کرده اید. با ابزار های ایم بات و وال هک  شما برنده قطعی هر مسابقه هستید و تمامی دشمنان خود را در کمترین زمان ممکن می کشید و به رنک اپ خود ادامه می دهید و می توانید جزو نفرات برتر هر فصل پابجی موبایل باشید.

ایم بات

ایم بات مهم ترین ابزار چیت پابجی است که شما را برنده هر نبرد در بازی می کند و نهایتا باعث می شود شما برنده بازی باشید . با ایم بات شما می توانید تمامی دشمنان هربازی را به صورت 100 درصد بکشید و هیچگونه ریسکی برای شکست و منفی خوردن رنک خود نداشته باشید زیرا دیگر بازیکن های بازی خیلی از بازی ها را می بازند و منفی می خورند درحالی که شما با چیت پابجی برنده صد در صد هستید و می توانید فاصله خود را با آنها بیشتر کنید.

وال هک

وال هک به شما کمک می کند تا موقعیت مکانی تمامی دشمنان خود را بدانید تا به راحتی آنها را بکشید این گزینه به شما کمک می کند تا جای مناسبی را برای خود انتخاب کنید تا پیروز نبرد ها باشید یا اینکه همیشه بدانید در کجای مپ دشمن است تا به سراغ آنها بروید و آنها را با کمک ایم بات بکشید و بازی را زود تر تمام کنید و به سراغ بازی بعدی بروید تا به ادامه رنک اپ خود بپردازید.نها یوکیی

یافتن لوت خوب

مهم ترین دلیل برای پیروزی هر بازی بتل رویال داشتن لوت خوب است. در چیت پابجی شما با فعال کردن این گزینه می توانید ببینید که در کجای مپ بهترین لوت قرار دارد تا در آن منطقه فرود بیایید. یکی دیگر از اپشن های این گزینه این است که وقتی در یک مکان فرود می آیید می توانید ببینید که کدام خانه لوت مناسب تری دارد تا به سراغ آن خانه بروید و اول بازی را با قدرت بیشتری نسبت به دشمنان خود شروع کنید. این گزینه برای زمانی که شما با اسکواد خود به بازی آمده اید خیلی به شما کمک می کند تا اسکواد پر لوت و آماده ای داشته باشید.

زون های مهم

کل بازی بتل رویال با بسته شدن زون شروع می شود و به پایان می رسد و این موضوع در انتهای بازی خیلی بیشتر اهمیت پیدا می کند. در بازی پابجی که همه چیز به چندین گلوله بستگی دارد اگر در انتهای بازی شما در جای مناسبی نباشید و زون روی شما نباشد باید برای فرار از زون خطرناک به سیف زون بروید که در همین حین دشمن شما می تواند به راحتی شما را با چندین گلوله بکشد و شما بازی را ببازید ولی با استفاده از چیت پابجی شما می توانید ببینید که زون های بعدی در کجای مپ قرار می گیرند تا زود تر از همه به سیف زون های مهم بروید و شما باشید که در زون اخر دشمنان خود را در راه رسیدن به سیف زون می کشید و برنده بازی می شوید.

قدرت خود را نشان دهید

با تمامی اپشن های بالا شما می توانید در کمترین زمان ممکن یک بازی رنک را پیروز شوید بدون اینکه ریسکی بپذیرید. تمام شدن بازی ها با برد در زمان کم به شما کمک می کند تا در هر سیزن بهترین رتبه را اورده و جزو نفرات اول باشید. نفرات اول هر فصل به معروفیت و شهرت می رسند که برای آنها منافع خوبی به همراه دارد ولی بهترین حس این معروفیت ترسی است که دیگران وقتی شما را در بازی ببینند دارند و از وجود شما در بازی ترس دارند که این بهترین حسی است که یک بازیکن حرفه ای می تواند در یک بازی انلاین به خود ببیند. مخصوصا در بازی پابجی موبایل که جزو معروف ترین بازی های انلاین این روز ها است که در همه ی سایت ها از جمله ویجیاتو، اول گیم، زومیت اخبار این بازی ها پوشش داده می شود و بازیکن های زیادی با این بازی آشنایی دارند و معروفیت شما در پابجی به معروفیت کلی شما در بازی های انلاین می انجامد.

چیت سایر بازی ها

همچنین در سایت اول گیم شما می توانید چیت سایر بازی ها و شوترهای آنلاین را دانلود کنید، برای مثال در این سایت چیت زولا هم قرار گذاشته شده که همانند چیت کالاف دیوتی محبوبیت بالایی دارد.

برای دریافت چیت پابجی موبایل کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://avalgame.ir/cheat-pubg-mobile/

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات