حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی Galaxy Note FE و Galaxy S Light Luxury سامسونگ متوقف شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

پایان، جزوی از هر چیز و هر کس است. پایان پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی سامسونگ نیز یک امر اجتناب ناپذیر است. حال بر اساس اعلام رسمی سامسونگ، پشتیبانی سامسونگ Galaxy Note FE و Galaxy S Light Luxury Edition متوقف شده است. در ادامه، به جزئیات این موضوع می‌پردازیم.

پشتیبانی Galaxy Note FE و Galaxy S Light Luxury سامسونگ رسماً متوقف شد

سامسونگ چند سال قبل از Galaxy Note FE رونمایی کرد. این گوشی، نسخه اصلاح شده و بدون مشکل گلکسی نوت ٧ محسوب می‌شود. آپدیت اندروید ٩ این گوشی، دو سال پیش عرضه شد.

 

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) با رابط کاربری One UI رسما ارایه شد

 

بر اساس گزارش Gizmochina، سامسونگ احتمالاً تنها تولید کننده گوشی‌های اندرویدی است که طولانی‌ترین پشتیبانی نرم افزاری را دارد. هرچند ما در برخی دیگر از محصولات برندهای دیگر، شاهد پشتیبانی طولانی مدت هستیم. بسیاری از دستگاه‌های جدید سامسونگ، نه تنها قرار است ۴ سال آپدیت امنیتی دریافت کنند، بلکه همزمان ٣ آپدیت اساسی اندروید را نیز دریافت خواهند کرد! اما متأسفانه، این سیاست برای گوشی‌های جدیدتر است و گوشی‌های قدیمی از آن بی بهره خواهند بود. به همین دلیل است ما شاهد توقف پشتیبانی دو گوشی قدیمی Galaxy Note FE و Galaxy S Light Luxury سامسونگ هستیم.

به تازگی Sammobile گفته است که سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری و ارائه به روزرسانی‌های امنیتی را برای دو گوشی قدیمی‌تر خود متوقف کرده است. این دو دستگاه، دیگر در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده سامسونگ قرار ندارند. در همین حین، یک اتفاق برای Galaxy Note 9 نیز رخ داده است. این گوشی از هم اکنون تا زمان توقف پشتیبانی، در هر فصل تنها یک به روزرسانی دریافت می‌کند.

اگر به یاد داشته باشید، گلکسی Note FE اولین گوشی سامسونگ با پسوند Fan Edition بود. این گوشی، در واقع گلکسی نوت ٧ با باتری کوچک‌تر برای جلوگیری از انفجار بود. این گوشی، یک ماه قبل از گلکسی نوت ٨ روانه بازار شد. این دستگاه، با اندروید ٧.١.١ نوقا عرضه شد و دو به روزرسانی اساسی را نیز دریافت کرد. با این وجود، ما شاهد ارائه چهار سال آپدیت امنیتی برای این گوشی بودیم.

از سوی دیگر، پشتیبانی نرم افزاری از گوشی Galaxy S Light Luxury نیز متوقف شده است. این گوشی، به نوعی Galaxy S8 Lite نیز نام گرفته است. این دستگاه، مخصوص کشور چین می‌باشد. در سال ٢٠١٨ میلادی، سامسونگ Galaxy S Light Luxury را به عنوان نسخه تضعیف شده Galaxy S8 در چین عرضه کرد. سیستم عامل پیش فرض این گوشی، اندروید ٨ بود. در نهایت، این گوشی دو به روزرسانی اساسی را تا اندروید ١٠ دریافت کرد. اما تنها از ٣ سال به روزرسانی امنیتی بهره مند بود.

Galaxy S Light Luxury

Galaxy S Light Luxury

نظر شما در مورد توقف پشتیبانی Galaxy Note FE سامسونگ و Galaxy S Light Luxury چیست؟ آیا این دو گوشی از پشتیبانی نرم افزاری مناسبی برخوردار بوده‌اند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️