حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گشایی و بررسی اولیه گوشی گلکسی نوت فن ادیشن (Galaxy Note FE)

در پی مشکلاتی که سال گذشته برای Galaxy Note 7 پیش آمد در نهایت کمپانی سامسونگ را مجبور به جمع آوری این گوشی‌ هوشمند از بازار کرد. اما امسال نسخه جدید این تلفن همراه با تغییراتی جزئی و رفع ایرادات مدل گذشته ساخته شد. امروز با بررسی اولیه Galaxy Note Fan Edition در خدمت شما هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی نوت ۷ یکی از بهترین گوشی‌های ساخت کمپانی سامسونگ بود که در هر زمینه‌ حرف‌های زیادی برای گفتن داشت اما بعد از مدتی اخباری منتشر شد که خبر از آتش گرفتگی این گوشی می‌داد، این اخبار در اول فراگیر و جدی نبود اما پس از مدتی تعداد دستگاه‌های آتش گرفته افزایش یافت که باعث شد سامسونگ برای جمع آوری این گوشی هوشمند اقدام کند. بعد از تعویض باتری‌ها و انتشار دوباره باز هم گوشی‌ها دچار حریق شدند و این موضوع سبب شد که سامسونگ به ناچار تمامی این گوشی‌ها را از بازار جمع آوری کرده و اینگونه یکی از بهترین پرچمداران ۲۰۱۶ به خاطر سپرده شود.

چند ماه قبل خبرهایی از نسخه اصلاح شده گلکسی نوت ۷ منتشر شد و سرانجام سامسونگ نسخه جدید این گوشی را با نام Galaxy Note Fan Edition در کره جنوبی عرضه کرد. تفاوت این گوشی با مدل اولیه فقط در حجم باتری و نسخه اندروید اولیه است.

در بسته بندی جدید، هیچ چیز تازه‌ای به جز یک قلب بزرگ بر روی جعبه اضافه نشده است و همانند قبل این جعبه حامل هندزفری، شارژر، کابل USB-C، مبدل OTG و مبدل میکرو یو اس بی است. این گوشی به صورت پیشفرض از اندریومد ورژن ۷ استفاده می‌کند که دارای محیط کاربری مشابه پرچمدار امسال سامسونگ یعنی Galaxy S8 است و وقتی برای اولین بار آن را روشن می‌کنید وضوح تصویر بر روی ۱۰۸۰P قرار دارد که می‌توانید آن را به ۲K یا ۷۲۰P تغییر دهید.

و در آخر لازم است بگوییم بی دلیل نیست که اسم این گوشی را نسخه طرفداران انتخاب کرده‌اند زیرا این گوشی تقریبا حدود ۷۹۵ تا ۹۲۵ دلار در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت پرچمداران امسال مبلغ بسیار بالاتری است در نتیجه فقط کسانی به هفتمین قلم‌دار سامسونگ علاقه داشته‌اند اقدام به خرید این گوشی هوشمند می‌کنند.

نظر شما درمورد Galaxy Note Fan Edition چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadeghh

واقعا که خیلی جالبه
سامسونگ علنا داره جیب طرفدار هاش رو میزنه

Jb

قبل از نوت ۸ این گوشی ارزش خرید بالاتری از نوت ۵ قدیمی با اون قیمت کزاییش داره الان نوت ۵ و fe تقریبا هم قیمت هستن
در کل برای یک گوشی ای که ایتقدر خاطره بد ملت ازش دارن کمی گرونه
موقعی که خودشم در بازار بود ۹۰۰ دلار بود که بازن خیلی گرون بود با چنین کیفیتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور