حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا به دو سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ + ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین، شایعات، شیائومی

هفته گذشته، سامسونگ اولین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی جهان با نام ISOCELL HP1 را برای استفاده در گوشی‌های موبایل معرفی کرد. این شرکت اعلام کرد که تحویل سنسورها به تولیدکنندگان را آغاز کرده است، اما به‌طور دقیق مشخص نشد که منظور کدام یک از سازنده‌هاست. با این حال، یک افشاگری جدید بیان می‌کند که شیائومی به‌احتمال‌زیاد یکی از این تولیدکنندگان است چراکه درحال کار بر روی یک گوشی پرچمدار رده‌بالا با ترکیب دوربین اصلی شامل سنسور‌های ۲۰۰ + ۵۰ مگاپیکسلی می‌باشد که احتمالا متعلق به شیائومی ۱۲ اولترا خواهد بود.

سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ + ۵۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۲ اولترا

به نقل از gizmochina، انتظار می‌رود سال آینده شیائومی جانشین سری Mi 11 را با عنوان Xiaomi Mi 12 معرفی کند. حال گزارش فاش شده امروز، ادعا کرده است که رده‌بالا‌ترین دستگاه این سری، دارای دو دوربین اصلی خواهد بود که یکی از آنها، سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ می‌باشد. این اطلاعات از افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، فاش شده که وی جزئیات آن را در حساب Weibo خود منتشر کرده است.

سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ + ۵۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۲ اولترا

سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ + ۵۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۲ اولترا

به گفته این افشاگر، پرچمدار نسل بعدی شیائومی دارای دو دوربین اصلی با سنسورهای بزرگ 200 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل است. با توجه به اینکه سامسونگ تنها سازنده فعلی سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی می‌باشد، می‌توان گفت که شیائومی به‌احتمال فراوان از سنسور ISOCELL HP1 این شرکت در یکی از مدل‌های پرچمدار نسل بعدی خود در سری شیائومی ۱۲ (به‌احتمال زیاد ۱۲ اولترا) استفاده خواهد کرد. در اینجا همچنین گفته می‌شود که شیائومی همچنان از سنسورهای 108 مگاپیکسل و 64 مگاپیکسل برای گوشی‌های میان‌رده و بالارده در سایر نسخه‌های پرچمدار آینده خود بهره خواهد برد.

جای تعجب نیست که شیائومی قصد دارد گوشی هوشمندی با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه کند. Mi CC9 Pro اولین تلفن همراه با سنسور 108 مگاپیکسل بود، همچنین می ۱۱ اولترا نیز اولین گوشی با بهترین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ یعنی ISOCELL GN2 به‌شمار می‌رفت؛ بنابراین منطقی است که شیائومی بخواهد یکی از اولین دستگاه‌هایی که از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد را زودتر از سایر رقبا به بازار عرضه کند.

دوربین شیائومی می ۱۲ اولترا سنسور ۱۹۲ مگاپیکسلی با سایز ۱ اینچ خواهد بود

آیا شیائومی در ۱۲ اولترا خود از دو دوربین اصلی استفاده کرده و سنسورهای بزرگ ۲۰۰ + ۵۰ مگاپیکسلی را برای آن انتخاب می‌کند؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

من فکر میکنم شاید در ترجمه مشکلی باشه… فکر میکنم منظور DCS این بوده که پرچمدار های شیائومی از 200 و 50 استفاده میکنند و بالارده ها از 64 و 100…
ولی خب بیاید درست بدونیم خبر رو و حدس بزنیم کدوم سنسور ها هستن…
200 که hp1 باید باشه اما 50 gn2 هست یا gn1 یا gn5؟
شایدم یه 200 مگاپیکسلی دیگه تو راه باشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی