حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی واتس اپ از اندروید ۴.٠۳ و iOS 9 در کنار KaiOS 2.5.0 تاریخ ١٠ آبان ١۴٠٠ متوقف می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، iOS، اخبار، پیام رسان

واتس اپ یکی از پر استفاده‌ترین پیام رسان‌ها در سطح جهان است. به همین ترتیب، این پیام رسان میزبان بسیاری از دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز می‌باشد. به همین ترتیب، واتس اپ قصد دارد تا پشتیبانی از برخی نسخه‌های نرم افزاری را متوقف کند. پشتیبانی واتس اپ از نسخه‌های قدیمی‌تر iOS، اندروید و KaiOS به زودی متوقف می‌شود.

پشتیبانی واتس اپ از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید، iOS و KaiOS به زودی متوقف خواهد شد

دیروز گفتیم که تلگرام مجدداً به واتس اپ طعنه زده است. این موضوع، توانست توجه بسیاری را جلب کند. حال واتس اپ خبری ناامید کننده را منتشر کرده است.

 

طعنه تلگرام به واتس اپ در توییتر: چه سالی هستیم؟!

 

به گزارش Gizmochina، هر چند وقت یک بار پشتیبانی واتس اپ از نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم عامل‌های محبوب، متوقف می‌شود. آخرین باری که این اتفاق افتاد، آخرین ماه سال ٢٠٢٠ بود. پس از گذشت کم‌تر از یک سال، موج جدیدی از توقف پشتیبانی WhatsApp در راه است. این موج جدید به تازگی اعلام شده است. طبق اظهارات موجود در صفحه سؤالات متداول واتس اپ، عنوان شده است که به زودی پشتیبانی WhatsApp از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید، iOS و KaiOS به زودی متوقف می‌شود. این موضوع، به این معناست که محبوب‌ترین سرویس پیام رسانی جهان، در سیستم عامل اندروید ۴.٠.٣ ساندویچ بستنی، iOS 9 و KaiOS 2.5.0 دیگر کار نخواهد کرد.

در صورتی که دارای دستگاه‌هایی با این نسخه از سیستم عامل هستید، باید به استفاده از جدیدترین نسخه موجود از WhatsApp ادامه دهید. در غیر این صورت و برای دریافت نسخه‌های جدید واتس اپ، می‌بایست به یک دستگاه دیگر با حداقل شرایط واجد برای استفاده کوچ کنید. واتس اپ می‌گوید که توقف پشتیبانی از نسخه‌های مورد اشاره اندروید، iOS و KaiOS در روز ١٠ آبان انجام خواهد گرفت. همچنین این پیام رسان عنوان کرده است که صرف نظر از نسخه iOS، اگر آیفون شما جیلبریک شده باشد قادر به استفاده از واتس اپ نخواهید بود!

توقف پشتیبانی واتس اپ از نسخه‌های قدیمی اندروید و iOSتوقف پشتیبانی WhatsApp از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید و iOS تأثیر خاصی بر روی آن‌ها نمی‌گذارد. بنابراین شاهد تغییر خاصی در این بین نخواهیم بود. اما مطمئن نیستیم که این اتفاق برای کاربران KaiOS نیز رخ بدهد. چرا که مصرف کنندگان این نسخه، ممکن است ندانند که چگونه باید دستگاه خود را به روز کنند. یا بدتر از آن، تولید کننده قصد ارائه نسخه جدیدی از سیستم عامل را نداشته باشد!

نظر شما در مورد توقف پشتیبانی واتس اپ از نسخه‌های مورد اشاره چیست؟ آیا همچنان از دستگاهی با این نسخه‌های قدیمی نرم افزار استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

داره نوبت اندروید ۵و۶ میشه😐

Monarch

بعید میدونم به این زودی ها نوبت اندروید 5 برسه کمترین حالت فکر میکنم 5 تا 6 سال دیگه باشه تا نوبت برسه اندروید 5

Mahdi

خیلی زیاد نگفتی🤕
۶ سال دیگه خیلی زیاده خیلی بکشه ۲الی۳ ساله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️