حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy A22 5G مشخص شد: کم‌تر از Galaxy A12!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | دوربین، سامسونگ

گوشی‌های امسال سری Galaxy A، در مدل‌های متنوعی عرضه شده‌اند. در همین راستا، سامسونگ یکی از بازیگران اصلی بازار گوشی‌های اقتصادی‌تر است. حال، بررسی DxOMARK از یکی از گوشی‌های محبوب این سری منتشر شده است. در ادامه، نگاهی به امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy A22 5G خواهیم داشت.

گلکسی ای ٢٢ ۵ جی سامسونگ

سامسونگ چند ماه پیش از گوشی Galaxy A22 5G رسماً پرده برداری کرد. این گوشی، مجهز به تراشه ٧ نانومتری Dimensity 700 مدیاتک بود.

 

سامسونگ گلکسی A22 مدل 5G با Dimensity 700 رسما معرفی شد

 

پس از گذشت چند ماه از رونمایی این دستگاه اقتصادی، بررسی DxOMARK آن منتشر شد. این بررسی، در زمینه عملکرد دوربین اصلی منتشر شده است. در نتیجه این بررسی، امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy A22 5G نیز منتشر شده است. اما پیش از رسیدن به امتیاز DxO این گوشی، بهتر است مروری بر مشخصات کلیدی آن داشته باشیم:

– سنسور اصلی ۴٨ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8

– سنسور ۵ مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض

– سنسور ٢ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق سوژه و ایجاد افکت بوکه

همان طور که همیشه اعلام می‌شود، دگزومارک برای نمره دهی به دوربین این گوشی بیش از ٣,٠٠٠ عکس و ٢.۵ ساعت فیلم را مورد بررسی قرار داده است.

امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy A22 5G

امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy A22 5G

خب، همان طور که دیدید این گوشی اقتصادی بر روی کاغذ، از مشخصات چندان جذابی برخوردار نیست. اما آیا در عمل و از نظر DxOMARK، واقعاً این گوشی چه عملکردی دارد؟ خب، باید بگوییم که باز هم از امتیاز اعطا شده به این گوشی متعجب شده‌ایم. چرا که امتیاز کلی این گوشی در بخش دوربین اصلی، برابر با ٨٩ می‌باشد! در ادامه، این امتیاز را با دیگر گوشی‌ها نیز مقایسه خواهیم کرد. امتیازات بخش عکاسی، زوم و فیلم برداری این گوشی به ترتیب برابر با ٩٩، ٣٠ و ٧۵ می‌باشند.

در کل، ما انتظار نداشتیم که چنین امتیازی توسط دوربین اصلی Galaxy A22 5G کسب شود. برای مقایسه، این گوشی امتیاز بهتری را نسبت به Galaxy A71 5G و اکسپریا ١ کسب کرده است! اما در مقابل، این امتیاز همچنان از Galaxy A12 کم‌تر است. در کل، نمره دهی DxOMARK به این گوشی‌ها واقعاً عجیب است. در تصویر زیر، می‌تواند تصویر زیر که توسط دوربین Galaxy A22 5G را با محوریت افکت بوکه و پرتره مشاهده کنید:

نقاط ضعف و نقاط قوت سیستم دوربین گوشی اقتصادی سامسونگ

سامسونگ یک گوشی اقتصادی با دوربین اصلی نه چندان جذاب بر روی کاغذ را مدتی پیش ارائه کرد. اما دیدیم که این دوربین، فراتر از انتظارات است. دگزومارک می‌گوید که این گوشی دارای نقاط قوتی همچون نوردهی مناسب سوژه‌ها و فوکوس با دقت بالا، جزئیات بالای تصاویر پرتره و محیط خارجی، نویز کنترل شده در شرایط نوری ضعیف و وایت بالانس با دقت بالا در فیلم برداری می‌باشد. اما نقاط ضعفی مانند ناپایداری نوردهی در فیلم برداری و عکاسی، تأخیر شاتر در ثبت عکس، مشکلات فوکوس در تاریکی، ناپایداری فوکوس در فیلم برداری، داینامیک رنج محدود در فیلم برداری و جزئیات پایین ویدئوها می‌باشد.

نظر شما در مورد امتیاز DxO دوربین اصلی Galaxy A22 5G چیست؟ آیا شما انتظار این امتیاز را داشتید؟ فکر می‌کنید واقعاً دوربین Galaxy A22 5G چنین عملکردی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

سامسونگ رو به جلو

Mahdi85

یعنی این امتیاز و امتیاز A12 اصلا تعجب نداشت ؟

چطور شد با وجود لرزشگیر اپتیکال تو A22 امتیازش کمتر از A12 باشه؟

😂😂دگزو با قیافه a12بیش تر حال کرده حال داده به اش یه جورایی از هرگوشی خوششان بیاد نمره میدن🤕

ali.reza.9821

انصفا گوشی های میانزده سامسونگ از نظر صفحه نمایش و دوربین افتضاح مخض شدند ، فقط کافیه دوربین و صفحه این A22 رو با همرده ش Redmi Note 10 شیائومی قیاس کنید (یک نمونه ش)

Mahdi

وات د فاز دگزو🤕
یه چی زدی ها این چه جوری از a12کمتر شد😕😕
خداوکیلی خیلی خوبی 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️