حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل Snapdragon 898 گلکسی S22 سامسونگ در بازارهای بیشتری ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

داستان اگزینوس ۵۴۱۰ و ۹۹۰ واقعا متفاوت است اما در باقی سال ها شاهد تفاوت خیلی زیادی در عملکرد پردازشی بین مدل های اگزینوس و اسنپدراگون پرچمدارهای سامسونگ نبوده ایم. با این وجود حتی اگر هم پردازش سنگینی هم نداشته باشیم، باز هم داشتن مدل Snapdragon به کاربران خبره تر (که درباره تراشه ها اطلاعات دارند) حس بهتری می داد. اگر شما هم اینطور هستید خبر خوبی برای شما داریم، مدل Snapdragon 898 گلکسی S22 سامسونگ در بازارهای بیشتری ارایه می شود.

مدل Snapdragon 898 گلکسی S22

تنها چند ماه دیگر، سامسونگ تولید انبوه سری گلکسی S22 را آغاز می کند و اگر همه چیز مطابق با برنامه پیش برود، گوشی زودتر از سال ۲۰۲۲ وارد بازار می شود. ما در حال حاضر مطلع هستیم که این گوشی دارای مدل های Snapdragon 898 و Exynos 2200 خواهد بود که در بازارهای مختلف، یکی از آن ها ارایه می شود. در حالی که بقیه اطلاعات مربوط به این دستگاه هنوز ناشناخته است، ما اخبار جالبی داریم که نشان می دهد بازارهای بیشتری ممکن است به مدل Snapdragon 898 دسترسی پیدا کنند.

در سری Galaxy S21، نسخه Snapdragon 888 تنها به چند منطقه محدود بود، اما با Galaxy S22 سامسونگ مایل است مدل اسنپدراگون را در کشورهای بیشتری ارایه دهد. جدیدترین شایعه به ما لیستی از بازارها و چیپست های مربوط به آن را نشان می دهد.

اپراتورها خواستار مدل اگزینوس ۲۲۰۰ گلکسی اس ۲۲ هستند!

سامسونگ می خواهد مدل اگزینوس ۲۲۰۰ گلکسی اس ۲۲ را در اروپا و آمریکای شمالی عرضه کند (با این حال، اپراتور Verizon در حال حاضر مدل Exynos را درخواست می کند، اما در حال مذاکره است). بازار کره جنوبی، هنگ کنگ و چین به احتمال زیاد مجهز به مدل اسنپدراگون هستند، اما اپراتور China Telecom خواهان نسخه Exynos است. آسیای جنوب شرقی و هند به احتمال زیاد نسخه های Snapdragon هستند و آمریکای جنوبی به همراه دیگر مناطق دارای مدل Exynos است.

هنوز مشخص نیست که گلکسی اس ۲۲ در ایران چه تراشه ای داشته باشد و باید صبر کرد و دید.

در حالی که این مطمئناً برای همه دوستداران Snapdragon یک خبر هیجان انگیز است، باید توجه داشته باشیم که هنوز Exynos 2200 و Snapdragon 898 رسما معرفی نشده اند. شاید وقتی Exynos 2200 بالاخره معرفی شود، گرافیک RDNA AMD را ارایه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سال ۲۰۲۲ برای تراشه پرچمدار اگزینوس چطور باشد؟ در حال حاضر سامسونگ مدل 5G گلکسی S20 FE را با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ می فروشد و واقعا خوش فروش است. در میان رده و پایین رده های آن هم خبری از تراشه اگزینوس نیست. فکر می کنید سامسونگ از سرمایه گذاری روی تراشه اختصاصی خود خسته شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

خوبه که 😂

الان بیاد از شانس ما واس خاورمیانه اسنپ بده واسه کره و اینا اگزینوس بدترین سوزش هم وقتیه که اسنپ از اگزینوس گرمای بیشتری داره!😂🤕😭🤦🏻‍♂️

😂😂

Mahdi

اگه شانس ماست اسنپدراگون بدترین پردازنده تاریخ می سازه🤕🤕🤕

ali karimi

سلام، ازبیشتر لحاظ خوبه اینطوری، ولی اگزینوس از 2100 عملکردش خیلی بهتر شد، شایدم 2200 اگزینوس هم خوب و عالی باشهو اسنپ 898 هم مشکل گرما مثل 888 داشته باشه، اونوقت چی، باید رونمایی بشن این چیپستها و با چند گوشی مختلف از شرکت های مختلف وارد بازار بشه تا ببنیم چجوریه، موفق باشید

Monarch

به شانس ما باشه در هر صورت حسرت اون یکی رو داریم :))))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)