حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Surface Go 3 لو رفت:‌ تراشه اینتل Core i3 و ۸ گیگابایت رم

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، مایکروسافت

سرفیس Go تبلت اقتصادی مایکروسافت است. هر چند مایکروسافت هم مثل گوگل خیلی در فروش سخت افزار موفق ظاهر نشده است اما معرفی دستگاه جدید همیشه جذاب است. امروز مشخصات Surface Go 3 لو رفته است. این دستگاه تراشه اینتل Core i3 و ۸ گیگابایت رم را در بنچمارک Geekbech نشان می دهد. البته این می تواند یکی از مشخصات حافظه ای آن باشد.

مشخصات Surface Go 3

برای شما نوشتیم که تاریخ رویداد مایکروسافت سرفیس با احتمال معرفی Surface Duo 2 رسما مشخص شده و ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود. ممکن است دستگاه های جدید مانند Surface Book 4 و Surface Go 3 را ببینیم در حالی که انتظار می رود Microsoft Surface Go 3 همان طراحی قبلی را ارایه کند، ممکن است با یک تراشه جدید در قلب خود عرضه شود.

در حال حاضر و قبل از عرضه، مشخصات Surface Go 3 فاش شده است و نشان می دهد که جدیدترین محصول Surface Go با تراشه Intel Core i3 در کنار 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش 10.7 اینچی FHD عرضه می شود. Surface Go 3 اخیراً در Geekbench مشاهده شده است که برخی از ویژگی های کلیدی دستگاه را نشان می دهد.

بنچمارک منتسب به سرفیس گو ۳

بنچمارک منتسب به سرفیس گو ۳

بر اساس گزارشی از Winfuture.de، مایکروسافت سرفیس گو ۳ همچنان از تراشه های اینتل استفاده می کند و در دو مدل مختلف عرضه می شود:

  1. ۱- با تراشه Intel Pentium Gold 6500Y و 4 گیگابایت رم
  2. ۲- با تراشه Intel Core i3 مدل  10100Y و 8 گیگابایت رم

طبق نتایج Geekbench تراشه Intel Pentium Gold 6500Y عملکرد 62٪ بالاتری نسبت به Pentium Gold 4425Y در Surface Go 2 نشان می دهد. i3-10100Y جدید متعلق به سری Amber Lake Y است. همچنین نشان می دهد که دستگاه بر روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو اجرا می شود. این گزارش همچنین نشان می دهد که Surface Go 3 فن خنک کننده ندارد.

در اینجا هیچ تغییری در ابعاد Surface Go 3 در مقایسه با Surface Go 2 وجود ندارد. این تبلت که در فرم فکتور 2 در 1 قرار می گیرد دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی با وضوح Full HD خواهد بود. مایکروسافت به طراحی قدیمی خود پایبند است، جایی که رایانه در داخل قاب آلیاژ منیزیم با یک پایه تاشو قرار دارد.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد قیمت Microsoft Surface Go 3 وجود ندارد، اما ما انتظار داریم جزئیات بیشتری قبل از رویداد ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شود.

نظر شما چیست؟ به سرفیس های مایکروسافت علاقه مندید؟ آن ها را برای خرید در نظر دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)