حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO نمایشگر Lenovo Legion 2 Pro مشخص شد: بدترین نمایشگر!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، لنوو، نمایشگر

لنوو سری گیمینگ محصولات خود را با نام Legion عرضه می‌کند. چندی پیش، لنوو شروع به عرضه گوشی‌های گیمینگ Lenovo Legion نیز کرد. حال، امتیاز DxO نمایشگر Lenovo Legion 2 Pro مشخص شد. ظاهراً این گوشی، عملکرد غیر قابل قبولی در بخش نمایشگر دارد.

لنوو لژیون ٢ پرو

یادتان می‌آید که امتیاز DxO مربوط به نمایشگر هواوی پی ۵٠ پرو مشخص شد؟ این دستگاه، لقب برترین گوشی را در بخش نمایشگر DxOMARK کسب کرد. اما اکنون، ما با نقطه مقابل این گوشی مواجه هستیم!

 

امتیاز DxO نمایشگر هواوی P50 Pro مشخص شد: برترین نمایشگر موجود!

 

بر اساس تست‌های DxOMARK، امتیاز DxO نمایشگر Lenovo Legion 2 Pro مشخص شده است. این گوشی گیمینگ، مدتی پیش از سوی لنوو معرفی شد. در همین راستا، در ادامه به بررسی نکات این نمایشگر می‌پردازیم. اما پیش از آن بهتر است پیش نگاهی به مشخصات مرتبط این دستگاه داشته باشیم:

– قطر ۶.٩٢ اینچی نمایشگر

– پنل AMOLED

– وضوح +Full HD

– نسبت تصویر ١٩.۵:٩

– رفرش ریت ١۴۴ هرتزی

امتیاز DxO نمایشگر Lenovo Legion 2 Pro: بدترین نمایشگر تست شده توسط DxOMARK!

امتیاز DxO نمایشگر Lenovo Legion 2 Pro

گوشی گیمینگ لنوو، بر روی کاغذ از مشخصات جذاب و قابل توجهی برخوردار است. اما آیا این گوشی، در عمل نیز به همین اندازه جذاب است؟ خب، ظاهراً کمپانی‌ها خیلی در بخش کالیبره رنگی و عملکرد مناسب نمایشگر گوشی‌های گیمینگ خود تمرکزی ندارند. همین امر باعث می‌شود تا گوشی‌های گیمینگ در اغلب مواقع با وجود مشخصات فنی جذاب، از عملکرد مناسبی برخوردار نباشند. در نهایت، امتیاز DxO نمایشگر Lenovo Legion 2 Pro برابر با ۵٣ است. این امتیاز، نشان می‌دهد که Lenovo Legion 2 Pro اصلاً در رده خود یک گوشی مناسب در بخش نمایشگر نیست.

بنابراین، اگر نمایشگر از اولویت‌های اصلی خرید شما است، بهتر است در انتخاب Lenovo Legion 2 Pro تجدید نظر کنید! در تصاویر زیر، شما می‌توانید مقایسه‌ای از نمایشگر Lenovo Legion 2 Pro را با ROG Phone 5، گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه Exynos و آیفون ١٢ پرو مکس مشاهده کنید. توجه داشته باشید که گوشی سمت چپ، Legion 2 Pro است و گوشی‌های بعد از آن به ترتیب از سمت چپ به راست نام برده شده‌اند:

نقاط ضعف و نقاط قوت نمایشگر گوشی گیمینگ لنوو

خب، همان طور که گفتیم این گوشی بدترین نمایشگر تست شده توسط DxOMARK را دارد. در بخش نقاط قوت، این گوشی دارای مواردی مانند خوانایی مناسب در محیط داخلی، نرخ حساسیت لمسی مناسب در بازی‌ها و عدم وجود فلیکر می‌باشد. در مقابل، Lenovo Legion 2 Pro دارای مشکلاتی مانند کمبود روشنایی نمایشگر و خوانایی در زیر نور خورشید، تاریک بودن رنگ‌های تیره در ویدئوهای HDR10 و دقت رنگ پایین است.

نظر شما در مورد این نتیجه چیست‌؟ آیا این گوشی واقعاً چنین عملکردی دارد؟ فکر می‌کنید دلیل اصلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چرا این قدر کم نوره😓😓
مثلا گیمینگ این چه صفحه نمایشی هست

mostafa3

مسخره بازی این چیه اهه
از لنوو بیشتر از این هم انتظار نمیره

انصافا نمایشگرش درحد گوشیای گیمینگ نیست!
قشنگ معلومه در مقابل گوشیای دیگه افتضاح عمل کرده!

افتضاح فقط برای یه بخشش هست😐😐 میان رده ها از این صفحه نمایش بهتری دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️