حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سامسونگ Galaxy S21 FE احتمالا از ٧ آبان آغاز می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعه‌ای دیگر و از بین رفتن امیدی دیگر برای معرفی Galaxy S21 FE؛ باز هم شایعاتی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند Galaxy S21 FE، قرار نیست این ماه معرفی شود. بر اساس شایعات اخیر، سامسونگ از تاریخ ٧ آبان فروش سامسونگ Galaxy S21 FE را شروع می‌کند. بنابراین، بهتر است فعلاً برای رونمایی از این گوشی منتظر نباشیم.

سامسونگ Galaxy S21 FE از ٧ آبان فروش نهایی خود را آغاز می‌کند؛ بنابراین، احتمالاً رویداد ١٧ شهریور سامسونگ وجود نخواهد داشت!

بنابر اطلاعات جدید منتشر شده از گلکسی S21 FE، قرار بود تا ١٧ شهریور ١۴٠٠ منتظر معرفی این گوشی باشیم. ما مدت زیادی است که منتظر رونمایی از جانشین Galaxy S20 FE هستیم.

 

تاریخ رونمایی Galaxy S21 FE سامسونگ لو رفت: ١٧ شهریور ١۴٠٠

 

حال Gizmochina خبر ناامید کننده‌ای را برای طرفداران Galaxy S21 FE منتشر کرده است. سامسونگ در اوایل سال جاری، سری Galaxy S21 را با سه عضو معرفی کرد. پس از آن، این کمپانی کره‌ای در حال آماده سازی Galaxy S21 FE است. این گوشی، دستگاهی است که واقعاً مظلوم واقع شده است! چرا که سامسونگ بارها بین کنسل کردن تولید آن، مردد شده است. همان طور که گفتیم، برخی شایعات می‌گفتند که سامسونگ بالأخره در ١٧ شهریور این دستگاه را رونمایی می‌کند. اما به نظر می‌رسد که باز هم شاهد تأخیری دیگر در معرفی این گوشی هستیم. یک گزارش، می‌گوید که فروش این گوشی از ماه آبان آغاز می‌شود.

احتمالاً Jon Prosser را می‌شناسید. او اخیراً شروع به رد کردن شایعات جدید منتشر شده از گوشی‌های مطرح کرده است. پس از سری Pixel 6، این بار نوبت به Galaxy S21 FE رسیده است. او اکنون در مورد S21 FE می‌گوید که شروع پیش فروش این دستگاه از ٢٨ مهر آغاز می‌شود. اما فروش نهایی آن، در تاریخ ٧ آبان خواهد بود. توجه داشته باشید که این‌ها، مربوط به تاریخ عرضه و فروش سامسونگ Galaxy S21 FE هستند. اما با توجه به سوابق برندها، معمولاً چند روز قبل از آغاز فروش، شاهد رونمایی از خود گوشی هستیم. معلوم نیست سامسونگ چه زمانی این گوشی را بالأخره معرفی می‌کند. اما بر حسب برخی گزارشات، سامسونگ به دلیل مشکلات کمبود تراشه می‌خواهد تولید انبوه این گوشی را تا ماه آینده به تعویق بیاندازد.

 

رونمایی Galaxy S21 FE احتمالاً باز هم تأخیر می‌خورد؛ تولید انبوه Galaxy S22 در حوالی آبان و آذر!

 

در گزارش دیگری، آمده است که Galaxy S21 FE در دو نسخه ١٢٨ و ٢۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. چهار گزینه رنگی گرافیتی، سفید، سبز زیتونی و بنفش اسطوخودوس نیز برای این دستگاه موجود است. بر اساس شايعات، Galaxy S21 FE دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی می‌باشد. بسته به منطقه، این گوشی در نسخه Snapdragon 888 یا Exynos 2100 روانه بازار می‌شود.

رنگ بندی سامسونگ گلکسی S21 FE

رنگ بندی گلکسی S21 FE

 

در بخش دوربین اصلی، شاهد استفاده از ترکیب ٨+١٢+١٢ مگاپیکسلی خواهیم بود. هرچند برخی می‌گویند که سنسور ٣٢ مگاپیکسلی، جایگزین یکی از سنسورهای ١٢ مگاپیکسلی این گوشی می‌شود. دوربین سلفی هم وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد. رابط کاربری این دستگاه، OneUI 3.1 بر پایه اندروید ١١ است. باتری Galaxy S21 FE، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر سیمی ٢۵ واتی، بی سیم ١۵ واتی و بی سیم معکوس ۴.۵ تم در بخش سیستم شارژر این دستگاه معرفی می‌شوند.

نظر شما در مورد تأخیر مجدد در رونمایی از Galaxy S21 FE چیست؟ آیا فکر می‌کنید که سامسونگ بالأخره در مهر ماه از گوشی جدید خود رونمایی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یکم دیر نیست😐😐
بعد ابان با اندروید ۱۱ سامسونگ این چه کاریه اخه🙃 اینو عزضه نکنی بهتره اون موقع باید با اس۲۲ و می۱۲ رقابت کنه k50 هم هست😓😓

Auroro

یکی از شیک ترین و عالی ترینا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️