حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy S21 FE یک قابلیت دوست داشتنی را ندارد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما چیزهای زیادی در مورد S21 FE شنیده ایم و حتی سامسونگ با فاش کردن گوشی در یک پست شیک اینستاگرامی، آن را بهتر به ما نشان داد (اما بعدا پست پاک شد). اما اگر این برای فعال کردن کنجکاوی شما کافی نیست، دفترچه راهنمای این دستگاه در وب منتشر شده است و کمی بیشتر از آنچه قبلاً می دانستیم در مورد دستگاه نشان می دهد (و تأیید می کند). متاسفانه سامسونگ Galaxy S21 FE یک قابلیت دوست داشتنی را ندارد.

سامسونگ Galaxy S21 FE

دفترچه راهنما توسط SamMobile به دست آمده است. این فایل نه تنها طراحی اس ۲۱ طور را که در نشت های قبلی دیده بودیم تأیید می کند، بلکه هیچ اشاره ای به شکاف کارت microSD نمی کند. این یک تصمیم عمومی در تلفن های رده بالاتر است. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز وجود ندارد، اما از ابتدا هم انتظار زیادی نداشتیم، چون نسل قبلی آن این ویژگی را نداشت.

سامسونگ Galaxy S21 FE

سامسونگ Galaxy S21 FE

سامسونگ اطمینان دارد که گلکسی S21 FE هنوز رقابتی است و با استفاده از گواهینامه IP68، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، صفحه نمایش با رفرش ریت بالا و شارژ بی سیم معکوس اصول “پرچمدار مقرون به صرفه” را اجرا می کند. متاسفانه به نظر می رسد که این گوشی بدون شارژر به فروش می رسد.

دفترچه راهنمای کاربر به مشخصات دقیق دستگاه نمی پردازد، اما می توان انتظار داشت که این گوشی از اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده کند و دوربین های خوبی نیز همراهش باشند. در مورد تاریخ عرضه، هنوز هیچ حرف رسمی در دست نیست.

در خرید شما، حضور درگاه مموری کارت چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آقای ع.طایی در مورد اینکه بخواد سامسونگ از اولتراسونیک استفاده کنه درست نیست چون نسل قبلش از اپتیکال استفاده میکرد.

Auroro

آقا همینطوری پیش بره که داره یواش یواش ازش میزنه

البته فک کنم کمتر کسی بخواد microSD استفاده کنه.

Mahdi

قابلیت خپبی بود ولی خذفش خیلی ام مهم نیست چون من این همه تا الان اسفاده نکردم😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)