حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام ۸ رسما ارایه شد: مکالمه ویدیویی بدون محدودیت افراد و ویژگی های بیشتر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

سه روز پیش برای شما نوشتیم که آپدیت تلگرام ۸ بتا با ویژگی های متعدد ارایه شد. خب باید بگویم که امروز آپدیت تلگرام ۸ رسما ارایه شده است. در این آپدیت شاهد مکالمه ویدیویی بدون محدودیت افراد و ویژگی های بیشتر هستیم. مثلا وقتی شما دارید استیکر یا اموجی انتخاب می کنید، به جای is Typing … به مخاطب شما می گوید که Choosing Stickers … .

آپدیت تلگرام ۸

شاید باور نکنید اما تلگرام بیش از ۸ سال پیش راه اندازی شده است! امروز و به همین مناسبت شاهد نسخه Telegram 8.0 هستیم. این به روزرسانی پخش زنده ویدیویی (یا مکالمه ویدیویی) را با بینندگان نامحدود به گروه ها و کانال ها می آورد. همچنین گزینه هایی برای حذف کپشن از فایل ها و حتی پنهان کردن نام فرستنده در هنگام ارسال به دیگری هم وجود دارد. راهی آسان برای جا به جا شدن در بین کانال خوانده نشده بعدی بدون بازگشت به لیست چت هم وجود دارد. بیاید کمی بیشتر درباره آن صحبت کنیم.

پخش زنده ویدیویی نامحدود در تلگرام

پخش زنده ویدیویی نامحدود در تلگرام

پخش زنده ویدیویی نامحدود در تلگرام

در به روز رسانی قبلی تلگرام تماس های ویدئویی گروهی را به ابزاری قدرتمند برای پخش مستقیم تبدیل کرد. با آپدیت جدید Telegram مخاطبان آنها نامحدود شده است (مگر به دلیل محبوبیت کانال شما یا جمعیت زمین محدود شوید!).

یک پخش زنده ویدیویی را در یک کانال یا یک تماس تصویری را در یک گروه شروع کنید. هر دو گزینه در حال حاضر از بینندگان نامحدود پشتیبانی می کنند. قدرت داشتن یک شبکه تلویزیونی شخصی شما در جیب شماست.

ارسال محتوا بدون نام فرستنده و کپشن در Telegram 8.0

ارسال محتوا بدون نام فرستنده و کپشن در Telegram 8.0

ارسال محتوا بدون نام فرستنده و کپشن در Telegram 8.0

یکی دیگر از ویژگی های محبوب کلاینت های غیررسمی تلگرام، به تلگرام آمده است. ارسال پیام به یک تجربه آرامش بخش تر تبدیل شده است. برای این کار روی برچسب “Forward Message” در بالای نوار پیام ضربه بزنید. اینجا می توانید نام فرستنده را مخفی کنید یا کپشن ها را حذف کنید. حتی اگر مخاطب اشتباهی را برای ارسال انتخاب کرده اید، می توانید همینجا آن را عوض کنید!

رفتن به کانال بعدی خوانده نشده، بدون بازگشت به لیست چت ها

میلیون ها کانال در تلگرام وجود دارد که کاربران برای اخبار، رویدادها و محتوا آنها را دنبال می کنند. مثلا کانال تلگرام ترنجی یکی از آن هاست!

برای پیگیری آسان اخبار، اکنون می توانید بدون بازگشت به لیست چت ها، بین کانال هایی که دنبال می کنید حرکت کنید. وقتی به انتهای یک کانال رسیدید، برای رفتن به کانال خوانده نشده بعدی، کافی است به سمت بالا بکشید.

تغییر is Typing … به choosing Stickers 

تلگرام ۸

تلگرام ۸

برای شما هم پیش آمده که در پیدا کردن استیکر مناسب گیر کنید و طرف مقابل فکر کند در حال تایپ هستید؟ خب این مشکل در تلگرام ۸ و با تغییر is Typing … به choosing Stickers حل شده است! همانطور که می بینید وقتی می خواهید استیکر انتخاب کنید، تلگرام به طرف مقابل عبارت choosing Stickers را نشان می دهد.

نظر شما درباره تلگرام ۸ چیست؟ برای شما جذاب است؟ از چه پیام رسانی استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)