حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 3.1.1 سامسونگ Galaxy Z Flip با پچ امنیتی ماه سپتامبر رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

پس از این که مدل 4G و 5G گلکسی S20 FE سامسونگ که به تراشه SD865 مجهز بودند، با پچ امنیتی ماه سپتامبر ۲۰۲۱ به روز شدند؛ حالا نوبت به یک دستگاه دیگر این شرکت است که آپدیت مذکور را پیش از فرا رسیدن ماه سپتامبر بگیرد. امروز آپدیت One UI 3.1.1 سامسونگ Galaxy Z Flip با پچ امنیتی ماه سپتامبر رسما ارایه شده است.

آپدیت One UI 3.1.1 سامسونگ Galaxy Z Flip

سامسونگ گوشی های جدید گلکسی Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را با رابط کاربری One UI 3.1.1 و به صورت پیش فرض عرضه کرد. اکثر ویژگی های جدید One UI 3.1.1 مربوط به دستگاه های تاشو با صفحه نمایش بزرگ است. با این حال، این به روز رسانی برای Galaxy S10 ، Galaxy S20 ، Galaxy S21 ، Galaxy Note 10 ، Galaxy Note 20 و Galaxy A52 نیز منتشر شد. در حال حاضر، سامسونگ آن را برای Galaxy Z Flip نیز منتشر کرده است.

نقد و بررسی گلکسی زد فلیپ

سامسونگ Galaxy Z Flip به روز رسانی One UI 3.1.1 را با نسخه F700FXXU8EUH5 در بازارهای مختلف اروپا دریافت می کند. در کره جنوبی، به روز رسانی با نسخه F700NKOU3EUH5 ارائه می شود و در همه اپراتورها در دسترس است.

تلفن هوشمند تاشو تاشو از Flex Mode Panel و Drag & Split پشتیبانی می کند، اما موارد دیگر برای این گوشی ارایه نمی شوند. سایر ویژگی ها عبارتند از: قابلیت تنظیم سریع حالت خواب، منوهای Pop-Up سریعتر و طراحی برنامه های پیش فرض کمی بهبود یافته. این به روز رسانی همچنین شامل وصله امنیتی سپتامبر 2021 است که اشکالات و آسیب پذیری های مختلف را برطرف می کند.

با ویژگی Flex Mode Panel، می توانید برنامه ها را مجبور به پشتیبانی از Flex Mode کنید، حتی اگر به طور پیش فرض از آن پشتیبانی نمی کنند. می توانید این کار را با روشن کردن Flex Mode Panel در بخش “Labs” در Galaxy Z Flip و سپس فعال کردن آن برای برنامه های دلخواه انجام دهید. ویژگی Drag & Split به شما امکان می دهد لینک ها را در نیمه دیگر صفحه تاشو باز کنید. این ویژگی روی سامسونگ اینترنت، یادداشت های سامسونگ ، فایل های من ، پیام ها ، MS Office ، OneNote و OneDrive کار می کند.

شما گلکسی زد فلیپ سامسونگ دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ : مسحورکننده

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)