حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تخمین قیمت Galaxy A52s 5G سامسونگ در ایران

نوشته

2 سال قبل | 21 دیدگاه | سامسونگ

اهیمت رصد بازار هند از آن جهت است که شباهت راهبرد شرکت های مختلف در آن بازار با بازار ما، در سطح قابل اتکایی است. کمتر از ۲ هفته پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم سامسونگ Galaxy A52s با Snapdragon 778G و قیمت ۴۴٩ یورو معرفی شد. آن قیمت برای بازار اروپا عنوان شده بود و حالا قیمت بازار هند حدس زده می شود. در این مطلب می خواهیم تخمین قیمت Galaxy A52s 5G سامسونگ در ایران را براساس قیمت بازار هند گلکسی A52s داشته باشیم.

پیش بینی قیمت Galaxy A52s 5G سامسونگ در ایران

گفته می شود که قیمت Galaxy A52s 5G سامسونگ در هند احتمالا معادل ۴۸۵ دلار خواهد بود. با اتخاذ قیمت مشابه برای بازار ایران، احتمالا قیمت Galaxy A52s 5G سامسونگ در ایران با Galaxy A52 5G فعلی در کشور برابر باشد.

با توجه به افزایش قیمت اخیر گوشی های سامسونگ در ایران باید گفت که مدل 5G گلکسی A52 بین ۱۲.۵ تا ۱۳.۵ میلیون تومان فروخته می شود. با فرض (تقریبا محال!) ثابت ماندن قیمت ها در همین شرایط، احتمالا قیمت گلکسی A52s سامسونگ همین حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان باشد. البته توجه داشته باشید که این قیمت مربوط به هفته های اول ارایه گوشی جدید نیست و ما آن را پس از تعادل قیمتی روی این عدد تصور می کنیم.

گلکسی A52s

گلکسی A52s

این هزینه را باید برای همان مشخصات گلکسی A52 5G بدهید که با تراشه جدید اسنپدراگون ۷۷۸ جی مدیریت می شوند.


میان رده جدید سامسونگ، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD است. خوشبختانه رفرش ریت این نمایشگر، ١٢٠ هرتز است. وزن این دستگاه، برابر با ١٨٩ گرم است. ضخامت این گوشی نیز ٨.۴ میلی متر می‌باشد. جنس بدنه و فریم Galaxy A52s، همچنان از پلاستیک است. سامسونگ در گوشی میان رده جدید خود، از تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G استفاده کرده است. این تراشه، تنها کمی ضعیف‌تر از Snapdragon 780 موجود در Mi 11 Lite 5G است.

سامسونگ Galaxy A52s با Snapdragon 778G و قیمت ۴۴٩ یورو معرفی شد

١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی تازه وارد در نظر گرفته شده است. همچنین شما می‌‌توانید از حداکثر ١ ترابایت کارت حافظه جانبی در این گوشی استفاده کنید. دوربین اصلی Galaxy A52s نسبت به Galaxy A52 تغییر خاصی را تجربه نکرده است. این سیستم دوربین اصلی، شامل سنسورهای ۵+۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی است. همچنین می‌توان به وسیله این دوربین، عکس‌های فوق عریض و یا ماکرو را به ثبت رساند. لرزشگیر اپتیکال برای سنسور اصلی این گوشی نیز در نظر گرفته شده است. قابلیت فیلم برداری 4K در A52s موجود است. دوربین سلفی این گوشی، وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد و در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است.

اینترنت 5G و بلوتوث نسخه ۵.٠ به همراه وای فای دو بانده توسط این گوشی پشتیبانی می‌شوند. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در سامسونگ Galaxy A52s موجود هستند. استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67 به این گوشی اعطا شده است. باتری Galaxy A52s، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی، از شارژر ٢۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اما مشخص نیست که این شارژر ۲۵ واتی درون جعبه Galaxy A52s قرار گرفته است یا خیر.

حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، درون نمایشگر آن واقع شده است. اسپیکر استریو یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی است که در نسخه‌های قبلی نیز شاهد حضور آن بودیم. سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 در سامسونگ Galaxy A52s ارائه می‌شود. در کل، با مرور مشخصات این گوشی به این نتیجه می‌رسیم که با گوشی خیلی جدیدی مواجه نیستیم. بلکه این دستگاه، تنها یک نسخه قدرتمندتر از Galaxy A52 است.

نظر شما درباره قیمت احتمالی Galaxy A52s 5G برای بازار کشورمان چیست؟ شما چه پیش بینی دارید؟ در این قیمت پیش بینی شده، ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

سلام
دوستان عذرخواهم بین s20 fe 5g و honor 50 کدوم رو انتخاب می‌کنید؟
واقعا نمی‌تونم انتخاب کنم
البته آنر 50 هنوز وارد ایران نشده ولی بزودی میشه و احتمالا قیمتش برابر همون s20 fe 5g باشه

BeFair

من کلا S20 FE 5G رو دوست دارم.

خیلی بهینه اس، از همه مهم تر اسنپدراگون ۸۶۵ هست و نرم افزار سامسونگ

ضد آب هم هست، شارژ وایرلس و شارژ وایرلس معکوس داره

دوربینش هم در حد خودش خوبه

خدمات خوبی هم داره ایران، ۳ سال هم آپدیت رسمی میگیره یعنی تا اندروید ۱۳

BeFair

من رای دادم که نمی ارزه اما قطعا خوب میفروشه

البته بچه ها یه چیزی رو بیاید دربارش صحبت کنیم. خیلی از ماها معتقدیم که مثلا فلان گوشی شیائومی ارزشش بیشتره. آره روی کاغذ و مشخصات درسته

اما گوشی های سامسونگ حتی این گوشی خب ۳ سال آپدیت رسمی و سریع می گیرن. اگر گوشی نگه دار باشین باید قیمتش رو تقسیم بر ۳ کنین که هزینه داشتنش براساس سال به دست بیاد

گوشی های شیائومی به سختی ۲ تا آپدیت بگیرن اونم معلوم نیست کی. خب قیمت شیائومی رو باید تقسیم بر ۲ کنیم برای هزینه داشتنس بر اساس سال

نظرتون چیه؟

meiyou

من یه چیزی به شما بگم؛
الان رو نبین که بروزرسانی‌های شیائومی یکی از یکی بدتر و پرباگ‌تر هست. من سال 2016 (یا اوایل 2017) یدونه ردمی نوت 4 ایکس گرفتم و شاید جزو اولین نفراتی بودم که این ریسک رو قبول کردم و از یه برندی که اون‌موقع تو ایران فوق‌العاده گمنام بود خرید کردم. اون‌موقع تو تبریز سرباز بودم و هر فروشگاهی میگفتم که میخوام یه میلیون بدم شیائومی بخرم مسخره میکرد و میگفت یهههه مییلییون برای برند چینی؟!!!!!!
ولی علی ای حال من حدود 850 تون هزینه کردم و یدونه ردمی نوت 4 ایکس خریدم. اونم با کلی جست و جو تونستم یه فروشگاه انلاین پیدا کنم. سرتون رو درد نیارم؛ اتفاقا اون زمان پشتیبانی نرم‌افزاری شیائومی عالی بود و تو اون 2 سال و 8 ماهی که اون گوشی رو داشتم خیلی راضی بودم. هم از نظر پشتیبانی‌ نرم افزاری شیائومی و هم از نظر کیفیت خود گوشی.
یادمه ازنسخه miui 8 تا miui 11.2 رو آپدیت گرفت که مجموعا شاید حدود 5-6 بار miui بروز شد و چندین آپدیت امنیتی هم بود که تعداد دقیقش یادم نیست.
من تاوقتی که اون موبایل رو داشتم خیلی راضی بودم؛ 4 گیگ رم داشتم و 64 گیگ حافظه و به ندرت دیدم این گوشی هنگ کنه.
ده‌ها برنامه مختلف روی گوشی بیچاره نصب کرده بودم و خیلیی ازش راضی بودم تا اینکه مرداد 1399 موقع یکی از امتحانات ارشد خواستم cam scanner رو نصب کنم و جواب امتحانو بفرستم که یهو بلافاصله بعد از نصب cam scanner گوشیم ریست شد و بالا نیومد، به لوگوی mi که میرسید باز ویبره میخورد و ریست میشد و همین اتفاق هزار بار دیگه هم تکرار میشد .
مشکلش نرم‌افزاری نبود؛ شاید 10 تا از بهترین تعمیرگاه‌ها ایارن فرستادم، چندتاشون گفتن هاردش سوخته و یکی دوتا هم گفتن پردازنده‌اش سوخته چون نسخه ای که از cam scanner نصب کردی برای این پردازنده نبوده (منم همون روز اول به احتمال 90 درصد حدس زدم که پردازنده‌اش سوخته)
حرفم اینه که خیلی از تعمیرکارا بهم گفتن اگه گوشیت سامسونگ، ایفون، الجی یا حتی هواوی بود امکان نداشت این اتفاق براش بیوفته!
حرفم اینجاست که بنظرم کیفیت مونتاژ خیییلی مهمتر از بروزرسانی نرم افزاریه؛ اگه قرار باشه 10 سال یه گوشی بروزرسانی بگیره ولی فقط 3 سال عمر کنه چه فایده ای داره؟!!!
زورم نرسید با این قیمتا یه گوشی جدید بگیرم، در عوض رفتم گوشی آنر 3 سی خاله ‌ام رو ازش قرض گرفتم و الان چندماهه که دارم با اون سر میکنم، گوشی ای که حداقل 8-9 سال پیش تولید شده و همچنان مثل روز اول سرحال و درجه یکه!
یه روزی بود تو ایران انگشت شمار بودیم که از شیائومی جانانه دفاع میکردیم، شایدم خیلیا بخاطر تعریفای خود من تصمیم گرفتن محصولات همین شرکتو بخرن ولی بشخصه از خریدن شیائومی ضرر کردم.
ناگفته نمونه ردمی نوت 4 ایکسی که داشتم تا روزی که خراب شد عملکردش بی نظیر بود، بی نظیر به معنای واقعی کلمه … باتریش بعد از 32 ماه شاید چیزی در حد 10-15 درصد افت کرده بود، سرعت هاردش عالی بود، پردازنده اش نسبت به اون زمان عالی بود، اسپیکر عالی و خیلی چیزای دیگه …
ولی وقتی عمر گوشی کمتر از سه سال باشه، همه این نکات مثبت از چشم آدم میوفتن
همه اینا رو گفتم که بگم در درجه اول کیفیت مونتاژ خیلی مهمه و بعد نرم افزار و رابط کاربری؛ من تو این زمینه متاسفانه از شیائومی تجربه بسیار بدی دارم

(فقط یه نکته خیلی مهم در پاسخ خودم میگم، حتما بخونید، چون الان یادم اومد دیگه حوصله ندارم متنو از اول بنویسم)

BeFair

درباره آپدیت MIUI 12 ردمی نوت ۴ ایکس داداش بگم که رسمی که نبوده هیچ، تا چند نسل قبلش هم رسیمیش نیومد، اگر بخوای کاستوم بزنی که اس ۲ سامسونگ رو هم اندروید ۱۱ کردن

حالا کاری به ایناش ندارن

آره کیفیت مونتاژ که خیلی مهمه، به همین دلیل هم سامسونگ که خط تولید خودش و نظارت خودش رو داره خیلی بهتر از تولیدات ODMی شیائومی و امثالهم هست.

آنر برند بدی نیست ولی مقایس‌ش با سامسونگ یا حتی شیائومی قشنگ نیست.

البته که توی بازار کشور ما عملکرد خوبی داشته اما همون موقع هم که هواوی بود، ترجیح مردم به خرید هواوی بود

بازم دمت گرم اطلاعات خوبی دادی ⚡

meiyou

نکته‌ای که الان یادم اومد اینه که گوشیم بعد از نصب خود برنامه cam scanner ریست نشد، بعد از نصب فایل کیگن (همون کرک) یهو ریست شد.
من یادمه رفتم از گوگل‌پلی نصب کنم، نوشته بود این نسخه از برنامه با پردازنده شما سازگار نیست. بعد گفتم این قرتی‌بازیا چیه میرم از یه جای دیگه دانلود میکنم.
تو دلم گفتم اتفاقا بهتر، الان میرم یه نسخه مود شده اش (بدون محدودیت) رو دانلود میکنم که دیگه هم بدون محدودیت باشه، هم واترمارک cam scanner روی عکسا نیوفته
خلاصه به فارسی تو گوگل سرچ کردم و دیدم کلی سایت فارسی این برنامه رو بصورت مود شده برای همه پردازنده‌ها گذاشتن. الته بگم سایت فارسروید نسخه ارجینال رو گذاشته بود و نوشته بود نسخه مطمئنی از کم اسکنر مود شده وجود نداره (واقعا مجموعه فارسروید کارش بیست و درجه یکه). کاش حرفشون رو گوش میکردم و ار خیر نسخه مود شده میگذشتم ولی متاسفانه وارد یه سایت ایرانی دیگه شدم و دیدم هم یدونه فابل کم اسکنر برای دانلود قرار داده و هم یدونه فایل به اصلاح کرک (اسم سایت رو تو ریپلای همین پیام میگم که شما هم حواس تون باشه)
خلاصه اشتباه محض رو مرتکب شدم و کم اسکنر رو دانلود کردم و نصب کردم و بدون مشکل نصب شد ولی … ولی … ولی به محض اینکه اون فایل کوفتی کرک رو نصب کردم یهو گوشیم ریست شد
کاش نصبش نمیکردم؛ یه ساله که بدون موبایلم 🙁

meiyou

اون سایت کوفتی که مسبب خراب شدن گوشیم شد apktops . ir بود

rad 007

دوست عزیز اگه به عمر گوشی باشه پس بذار من هم بگم..حدود ۱۰ سال قبل اکسپریا زد اولترا سونی را خریدم در این مدت بسیاری از فامیل ها گالکسی اس ۵ انواع و اقسام هوآوی و اپل خریدن تنها کوشی هایی که از این جمع برندها همین حالا هم با کمترین افت دارن کار می کنند اکسپریا زد اولترا بنده و آیفون یکی از فامیل هامون هست…. گالکسی اس ۵ سامسونگ و همه هوآوی ها در همان دو سه سال اول به رحمت خدا رفتند ولی الآن اکسپریا زد اولترا سونی حدود ۱۰ سال هست داره کار می‌کنه و همین حالا هم صفحه نمایشLCD آن کیفیت خیلی بهتری از صفحه نمایش گالکسی a10 و a10s و شیاعومی ردمی نوت ۸ و نوت ۹ و خیلی های دیگر داره
البته همه آن گوشی هایی که آن زمان از برندهای مختلف خریداری کردیم را در شرایط یکسان استفاده کردیم و حتی دارندگان اس ۵ سامسونگ و هوآوی خیلی با سلیقه تر از من استفاده کردند ولی عمرشان به دو یا حداکثر سه سال هم نرسید و مشکلات سخت افزاری نابودشان کرد

Mohammadr

-این همه شیائومی میترکه و خراب میشه
-این همه سامسونگ میترکه و خراب میشه
-این همه گوشی روزانه در سرار دنیا خراب میشن
بعد دوست عزیزمون ی نوت 4 ایکس شیا چن سال پیش گرفته خراب شده، ماه هاس داره دهنمونو سرویس میکنه… من تا حالا اینطوری درباره کسی حرف نزدم ولی تو رو خدا بسه دیگه…
.
این نوع تخریبا زمانی جواب میداد که شیائومی برند نوظهور بود و داش معروف میشد، نه که الان از غول های موبایله…
جدی هنوز فکر میکنین این حرفا و این نوع تخریبا روی انتخاب کسی اثر میذاره؟ یکم واقع بین باشیم.
دو س سال پیش بله، ولی الان تو خونه “اکثر” افراد ی دونه شیائومی هست و میتونه کیفیتشو به نسبت پولی که داده بسنجه…
دوستم سه روز پیش پوکو ایکس3 پرو سفارش داد 256 رم 8 رنگ برنزی 6.700.000.
کدوم شرکت اسنپ 860 و 256 گیگ حافظه با رم 8 و باتری 5 هزار و خورده ای و صفحه 120 هرتز و فریم فلزی رو این قیمت میده؟ پابجی میزنه لذتشو میبره…
والا A22 5g حافظه 128 رم 6 رو دارن 6.500.000 میدن که تو مقایسه با پوکو x3pro غیر از 5g دیگه چی دارهههه؟ حالا بیا ده بار با دلیل خودتون که نمیدونم قیمتو ب 3 آپدیت تقسیم کن اونو به 2 آپدیت و فلان… ببین کدوم ارزش خریدش بیشتره(هرچند a22 دو تا آپدیت میگیره مثل پوکو)
.
.
خلاصه دوستان ازین حرفا دیگه نزنین،
یعنی بزنین، ولی حرف با منطق خواهشا. بقیه میبینن خندشون میگیره…
مثلا
خودم رابط کاربریشو قبول دارم ولی با یه آب و تابی تعریف میکنن بعضیا که انگار اون دو سه تا باگ اونم توی چند تا مدل، گوشیو تبدیل به اسباب بازی کرده و قابل استفاده نیس… هرچند همونارم باید سریع رفع کنه و برای بعضی مدل ها اینکارو کرده، ولی بخدا چیز خیلی گنده ای نیست…
البته خودم از سری می و می نوت گوشی میگیرم که خداروشکر تا الان باگ نداشتن…

m.b

منم یک سال و نیم بیشتر g630 u20 برام دوام نکرد… درک لازمه که بفهمه یه مورد با همه موارد تفاوت داره…
تازه وقتی داشتم میرفتم mi 4 بگیرم یارو میگفت چینی ها همه مثل همون هوآوی که داشتی هارد میسوزونن… الان 6 سال از تولیدش میگذره و هنوز عالی کار میکنه… الان منم لابد بخاطر این تجربه‌م باید بیام جمع ببندم!
یاد عامر می‌افتم خداییش… یه مطلب رو ده هزاربار تو ده تا پست تو چند سایت مختلف تکرار میکرد…

meiyou

چقدر این پیام‌تون از روی بی ادبی و بی نزاکتی بود
تخریب برای زمانیه که خودم نفعی از تخریب ببرم، یا در کنار تخریبم بیام از یه برند خاص دفاع کنم
اینقدر تعصب روی یه برند برای چی میتونه باشه آخه؟!
من صرفا یه خاطره رو نقل کردم، تازه از بالا تا پایین پیامم تعریف از شیائومی بود
اون دوست عزیزمون m.b هنوز بعد از چندماه پیاماش بوی توهین و تمسخر میده
باشه دوست عزیز من درک ندارم

کلا بهش بگی بالا چش شیا ابروس با همه اوباشای مجازی مقایست میکنه اخرم با یه لحن تمسخر تموم میکنه بحثو
طوری که انگار سهام شرکت شیا افت کرده! خودشم بعید نیست تو یه مغازه شیایی کار کنه این روزا 😂
الام لابد میگه مارو سوزونده یا بدخواهاش هستیم ۲۴ ساعته دنبال تخریبشیم 🤣

والا نیاز به معرفی من و شما بین دوستان نیست. خدارو شکر تقریبا همه از هم شناخت داریم.
پ‌ن: کسی که یه صفت رو برای کسی بکار میبره، مطمئنا خودش اونو داره و تجربه کرده، وگرنه نمیتونه اون صفت رو داخل شخصیت بقیه تشخیص بده. من باب کلمه “اوباش” عرض کردم خدمتت دوست عزیز… =)

میگن فحشو بندازی زمین صاحبش پیدا میشه
کامنت خطاب به یکی دیگه بود

“کسی که یه صفت رو برای کسی بکار میبره، مطمئنا خودش اونو داره و تجربه کرده، وگرنه نمیتونه اون صفت رو داخل شخصیت بقیه تشخیص بده. ”

اتفاقا کسایی که این صفتو داشتن سخت تر میتونین تشخیص بدن اصلا حرفت از ریشه غلطه

همینکه انقدر شخصیت والایی داری که فحش میندازی زمین، بیانگر همه چیزه. 🖐️

Mohammadr

والا فقط یه جا به قول خودت بی نزاکتی کردم،، اونم اونجا بود که گفتم “تو” دهن “ما” رو سرویس کردی!
.
والا گوشی هواوی داریم، آنر داریم بخدا سامسونگ داریم سونی هم داریم. تنها گوشی شیائومیی که تو خونمون هس، گوشی منه.. اگه تعصب داشتم نمیذاشتم از برند دیگه ای بخریم… ولی بخاطر انصاف شیائومی معلومه که ازش حمایت میکنم.
در عوض شما که یه سره تخریب میکنی، ماه هاس داری اینکارو میکنی،اینهمه تعصب برای تخریب از کجاس؟ حالا که بعد این همه که حرف زدی، یکی اومد جواب داد شد بی نزاکتی؟ منطقم خوب چیزیه. ب قول بنده خدا، طُ خوبی داداشم🖐️

afsoon

۱۳ ملیون بدی گوشی میان رده پلاستیکی ؟ 😑یکم کمبود سلول های خاکستری مغز میخاد و یه دنیا ناآگاهی

rad 007

دقیقاً آفرین ولی بدبختانه میدن و اتفاقا ازش تعریف هم می کنند

ali karimi

سلام، درسته که سامیه،درسته که قدیمی تره، درسته که گوشی‌ها خوبه ولی خدا وکیلی دیگه نباید اینقدر قیمت‌های چرتی بزاره، به عنوان مثال باچندمیلیون کمترمثلا 3یا4تومان کمتر وقتی میتونم گوشی بهترو در عین حال قوی‌تر بگیرم چرا باید این گوشیو بگیرم، البته اینم بگم آ52 اس ام از حق نگذریم خوبه من نمیگم گوشی بدیه نه اتفاقا خوبه همه ماها با قیمت گزاری مشکل داریم، البته این بر میگرده به اقتصاد بد کشور ما و قدرت خرید کم مردم ما، قبلا همینجا گفتم اون اوایل اپل12 اومده بود حدودا 60میلیون قیمت داشت و یه خبری دیده بودم تو کشورهای مختلف حقوق چندروز یک کارگر میشه آیفون 12،همین امارات، یا سوئد بود 4یا 5روز،آمریکا بود 8روز،ایران بود 580روز،الان مثلا 14 میلیون پول آ52اس هستش، وقتی این مقدار پولو من بتونم یکماه دربیارم خیلی فرق میکنه تا اینکه چندماه بتونم بدست بیارم، وقتی یکماهه بدست بیارم بله راحت میرم همین a52 اس رو میخرم،دیگه هم نگاه نمی‌کنم که یه گوشی دیگه هستش قوی‌تر با قیمت کمتر، میگم اینو میخرم چندماه دیگه میرم اونو میخرم، چیزی نیستش که نهایت حقوق 20روزمه،نمیدونم منظورمو دقیق فهموندم یا نه😇 1کیلومتر نوشتم

rad 007

کوشی خوبیه کسی نمیگه بده ولی در بهترین و بالاترین حالت باید قیمتش شش میلیون یا هفت میلیون باشه شش میلیون و خورده ای را میدم پوکو ایکس ۳ پرو که حدود سیصد هزار تا امتیاز بنچمارک بیشتری نسبت به همه‌ی نسخه هایa52 داره
سامسونگ با خودش حساب کرده که دیگه وقتش هست پول برندش را بگیره ولی کاملا اشتباه محاسباتی کرده و هنوز خیلی مونده امثال سامسونگ پول برندشان را بگیرند کاری ندارم با تولید صدها مدل گوشی مختلف و عرصه آن در همه قسمت های کره زمین تبدیل به پرفروش‌ترین برند دنیا شده ولی به هیچ وجه پرفروش‌ترین به معنای بهترین بودن نیست و سامسونگ با خودش فکر کرده هست

rad 007

مردم همین گوشی ها را می‌خرند و در نتیجه امثال سامسونگ تبدیل به پرفروش‌ترین و پرسود ترین برند دنیا میشه.. هیچوقت درک نکردم که چرا مردم هفت هشت میلیون پول زبان بسته را همین حالا هم به پلاستیک بازیافتی گالکسیa51 می‌دهند این a52 توی همه ورزن هاش هم جانشین شایسته!!! a51 هست البته با دو برابر قیمت!!!!!!
با قیمتa52 میتوان شیاعومی می ۱۰ پرچمدار را خرید که حدود سیصد برابر بهتر از a52 سامسونگ هست البته در حد اکبندش را میشه خرید طرفدار شیاعومی و محصولات چینی نیستم ولی تفکر هم خوب چیزیه!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)