حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان موتورولا Moto E20 با تراشه Unisoc T606 لو رفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا گوشی های اقتصادی خوبی دارد. در حقیقت در این زمینه شبیه به نوکیا است. در رده پرچمدار هرچند بهتر از HMD عمل کرده است اما باز هم تمرکزش بر روی دستگاه های اقتصادی است. امروز گوشی ارزان موتورولا Moto E20 با تراشه Unisoc T606 لو رفته است. انتخاب تراشه نشان می دهد که دستگاه مذکور قیمت خوبی خواهد داشت.

موتورولا Moto E20

موتو E20

موتو E20

رندرها و مشخصات کامل Moto E20 دیروز منتشر شد و چیزی برای تخیل باقی نمی گذارد. در حالی که موتورولا هنوز چیزی در مورد E20 فاش نکرده است، تلفن هوشمند اقتصادی این برند از پلتفرم بنچمارک Geekbench عبور کرده است و مشخصات اصلی نشت های قبلی را تأیید می کند.

گوشی ارزان موتورولا Moto E20 با رمز “Aruba” دارای ۲ گیگابایت رم است و از پردازنده هشت هسته ای استفاده می کند که می دانیم احتمالا Unisoc T606 است. این تلفن هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 11 است، اما از نسخه Go آن استفاده می کند.

همکاری Unisoc با Realme در کنار Motorola و Micromax در هند

لیست Geekbench شامل مشخصات دیگری از Moto E20 نیست، اما از نشت های قبلی می دانیم که این گوشی با پنل LCD در انداه 6.5 اینچی به رزلوشن HD+، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، شکاف مخصوص کارت microSD و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی ارائه می شود.

برای عکس های سلفی و تماس های ویدئویی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و در پشت یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با یک نمونه عمق سنج 2 مگاپیکسلی وجود دارد. موتورولا همچنین در حال کار بر روی Moto E30 است که با رمز “قبرس” شناخته می شود، اما ما هیچ جزئیاتی در مورد آن نداریم.

شما اگر بخواهید گوشی اقتصادی بخرید از چه برندی انتخاب خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

قاب پشتش چه بامزه اس
این رنگ ترنجی هم روی خیلی گوشی ها هستا، خیلی رنگشو دوست دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)