حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ریلمی Narzo 50A منتشر شد: طراحی عجیب و غریب!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

ریلمی چندی پیش از سری جدید گوشی‌های خود با نام Narzo رونمایی کرد. این سری، دارای قیمتی اقتصادی و مشخصاتی جذاب است. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران بیشتری از این سری استقبال کنند. اخیراً جدیدترین گوشی این سری، با نام Narzo 50A لو رفته است. در ادامه مطلب، چشم اندازی به رندر ریلمی Narzo 50A و جزئیات آن خواهیم داشت.

رندر ریلمی Narzo 50A لو رفت: شکل و شمایلی جدید و البته عجیب 

صبح امروز، در مورد رندر گوشی Realme 8i صحبت کردیم. این گوشی، به زودی از سوی Realme رونمایی خواهد شد. مشخصاتی مانند دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی نمایشگر است.

 

مشخصات فنی Realme 8i با Helio G96 به همراه رندر آن لو رفت

 

به تازگی 91Mobiles با همکاری OnLeaks، رندر ریلمی Narzo 50A را به نمایش در آورده است. این دستگاه، به تازگی در تأییدیه BIS هند نیز مشاهده شده است. بنابراین، خیلی از تاریخ رونمایی Realme Narzo 50A دور نیستیم. اما این گوشی پیش از رونمایی رسمی، به طور قابل توجهی لو رفته است. همان طور که احتمالاً می‌دانید، عدد ۴ در چین یک عدد نحس محسوب می‌شود. بنابراین، ریلمی تصمیم گرفته است تا در نام گذاری گوشی جدید خود، از عدد ۴ استفاده نکند و مستقیماً وارد عدد ۵ بشود. در نهایت، ما اولین نگاه را به رندر ریلمی Narzo 50A داریم. دو منبع 91Mobiles و OnLeaks، رندرهای این گوشی را به اشتراک گذاشته‌اند.

در نهایت، اجازه دهید تا به سراغ رندرهای این گوشی جدید ریلمی برویم. در این رندر، طراحی گوشی جدید ریلمی، خاص و کمی عجیب و غریب است. ما کم‌تر مشابه طراحی این گوشی را در بین محصولات ریلمی دیده بودیم. در قاب پشتی Narzo 50A، طراحی قابی به شکل دوگانه دیده می‌شود. به طوری که دو طرح بر روی این قاب اعمال شده است. ما مشابه این طرح‌ها را در Narzo 30A دیده بودیم.

ماژول دوربین اصلی این گوشی، نکته عجیب دیگری است که در این بین به چشم می‌خورد. این ماژول، نه تنها دوربین اصلی سه گانه را در خود جای داده است، از موارد دیگری نیز بهره مند است. شما می‌توانید در این ماژول، لوگوی Narzo، فلش LED و حسگر تشخیص اثرانگشت را مشاهده کنید. یپش از این، در پرچمداران ٢٠١٧ سامسونگ مانند Galaxy Note 8 دیده بودیم که حسگر تشخیص اثرانگشت در ماژول دوربین قرار دارد. این طراحی، نسبت به دیگر گوشی‌های رقیب، عجیب و خاص محسوب می‌شود. موارد دیگری که در این رندر دیده می‌شوند، درگاه Type-C، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، بدنه و فریم پلاستیکی هستند.

نوبت به قاب جلویی این دستگاه می‌رسد. ما شاهد استفاده از طراحی مشابهی با نسل قبل در قاب جلویی این گوشی هستیم. در این بخش، ناچ قطره‌ای و نمایشگری تخت قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی جای گرفته در ناچ قطره‌ای وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی نیز دارای وضوح ١٣ مگاپیکسلی است. در کل، این گوشی یک دستگاه اقتصادی با طراحی عجیب و مشخصاتی عادی است. نسل قبلی این دستگاه، از نمایشگر ۶.۵ اینچی، تراشه Helio G85، باتری ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ١٨ واتی برخوردار است.

نظر شما در مورد رندر ریلمی Narzo 50A چیست؟ آیا این دستگاه را می‌پسندید؟ طراحی این گوشی برای شما جذاب است یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

طراحیش خوشگله به نظرم
خلاقه
خوشم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️