حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 Ultra مشخص شد: ضعیف‌تر از آیفون ١٢

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، شیائومی

می ١١ اولترا همچنان یک پرچمدار جذاب و قدرتمند محسوب می‌شود. این دستگاه، دارای مشخصاتی خیره کننده است. حال، سیستم صوتی پرچمدار نیمه اول شیائومی توسط DxOMARK بررسی شده است. بنابراین، در ادامه به امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 Ultra می‌پردازیم.

شیائومی می ١١ اولترا

شیائومی می اولترا، پیش از این در بخش‌های مختلفی از DxOMARK تست شده است. آخرین بار، این گوشی در بخش نمایشگر دگزومارک تست شد. بر اساس ادعای این منبع، نمایشگر می ١١ اولترا در حد آیفون ١٢ پرو می‌باشد.

 

امتیاز DxO نمایشگر شیائومی Mi 11 Ultra مشخص شد: در حد آیفون ١٢ پرو

 

در ادامه بررسی‌های DxOMARK از شیائومی می ١١ اولترا، امروز نوبت به بخش جدیدی از این گوشی رسیده است. بخش سیستم صوتی، یکی از قسمت‌هایی است که شیائومی به شدت در آن مانور داده است. در ادامه، نگاهی به امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 Ultra داریم تا ببینیم ادعاهای شیائومی صحت دارند یا خیر. اما قبل از آن، نگاهی به مشخصات مرتبط این پرچمدار داریم:

– اسپیکر استریو دوگانه

– توسعه سیستم صوتی و کالیبره با همکاری تیم Harman Kardon

– بدون جک ٣.۵ میلی متری هدفون / استفاده از درگاه Type-C برای اتصال هندزفری

امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 Ultra

همان طور که ما از یک پرچمدار گران قیمت انتظار داریم، باید عملکرد صوتی آن در حدی باشد که کاربر کاملاً از آن راضی باشد. شیائومی می ١١ اولترا نیز تا حدودی این شرایط را دارد. اما انتظار داشتیم تا این گوشی امتیاز بیشتری را کسب کند. در نهایت، امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11 Ultra برابر با ٧١ است. این امتیاز، پرچمدار شیائومی را در رتبه ١٣ جدول قرار می‌دهد. همچنین در بین گوشی‌های پرمیوم، این گوشی رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است. امتیاز بخش پخش صدا و ضبط صدای این گوشی، به ترتیب برابر با ۶٩ و ٧٧ می‌باشد. این گوشی، عملکردی بهتر از Galaxy S21 Ultra دارد. اما در مقابل، ضعیف‌تر از آیفون ١٢ و در حد آیفون ١١ می‌باشد.

نقاط ضعف و نقاط قوت سیستم صوتی پرچمدار Xiaomi

این گوشی، امتیاز خوبی را کسب کرده است. اما ما انتظارات بیشتری از پرچمدار جذاب شیائومی داشتیم. بر اساس اظهارات DxOMARK، در بخش نقاط قوت بخش پخص صدا، مواردی مانند تجربه کاربری کلی مناسب، تعادل صدای خوب، صدای فراگیر در کنار وضوح بالای صدا و دقت بالا است. در مقابل، این گوشی در پخش صدا با مشکلاتی مانند صدای نامناسب در میزان کم، مشکلات Bass در حداکثر صدا و میانگین صدای نامتعادل مواجه است. در بخش ضبط صدا نیز تن صدا به خوبی ضبط می‌گردد، اعوجاج کم و مدیریت مناسب میزان صدا است. اما مشکلاتی مانند گستردگی کم صدا در حالت ضبط شخصی در این بخش وجود دارد. همچنین میزان حداکثر بلندی صدا، می‌توانست بیشتر باشد.

نظر شما در مورد امتیاز DxO سیستم صوتی شیائومی Mi 11 Ultra چیست؟ آیا این گوشی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خروجی صدای آیفون از همون اول همیشه مشتی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️