حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مسخره شدن اپل و استیو جابز توسط سامسونگ در برنامه تم این کمپانی!

نوشته

2 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، اخبار، سامسونگ

امروزه طعنه زدن کمپانی‌های فناوری به یکدیگر برای تبلیغ محصولات خود، تبدیل به یک امر عادی شده است. اپل و سامسونگ نیز دو کمپانی با سابقه و رقیب در بخش گوشی‌های هوشمند هستند. بنابراین، طعنه‌های تبلیغاتی آن‌ها کاملاً طبیعی است. اما این بار، سامسونگ فراتر رفته است و بنیانگذار فقید اپل را نیز مسخره کرده است! در ادامه، به موضوع مسخره شدن اپل از سوی سامسونگ در برنامه تم می‌پردازیم.

مسخره شدن اپل و استیو جابز توسط سامسونگ در برنامه تم این کمپانی

از آخرین باری که سامسونگ به کوپرتینویی‌هارا مسخره کرده‌اند، خیلی نمی‌گذرد. سامسونگ در تبلیغ ویژگی‌های دوربین Galaxy S21 Ultra، به صورت مستقیم به اپل طعنه زد بود که می‌توانید مطلب مرتبط به آن را در ترنجی مشاهده کنید.

 

طعنه سامسونگ به اپل با تبلیغات جدید دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

 

این بار نیز به گزارش GizChina، سامسونگ در سکوت خبری به استیو جابز و اپل طعنه زده است. هر چند این اولین باری نیست که سامسونگ چنین کاری را انجام می‌دهند. اپل و سامسونگ، هر طور که شده است می‌خواهند یکدیگر را تخریب کنند تا بتوانند تبلیغات مثبتی را برای خود ایجاد کنند. به همین دلیل است که سامسونگ باری دیگر و این بار، در مورد قابلیت‌های شخصی سازی نرم افزار خود صحبت کرده است. مشخصاً این طعنه، در یکی از برنامه‌های اختصاصی سامسونگ صورت گرفته است. اما جزئیات این طعنه به چه صورت است؟

ترول شدن اپل و استیو جابز در برنامه تم سامسونگ

ترول شدن اپل و استیو جابز در برنامه تم سامسونگ

درست است که اپل و سامسونگ، در واقع رقیب هستند. اما در برخی مواقع، آن‌ها می‌توانند دوست یکدیگر باشند. البته این بار شاهد چنین اتفاقی نیستیم. حال، سامسونگ به عنوان یکی از روش‌های برخورد با رقیب خود، از روش مسخره کردن و به اصلاح ترول کردن، استفاده کرده است. حال، شاهد مسخره شدن اپل توسط کره‌ای‌ها هستیم. این کارها، معمولاً به طور دقیق و غیر مستقیم انجام می‌گیرد. اما متأسفانه این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد. به همین صورت، به نظر می‌رسد که سامسونگ پای خود را فراتر از مرزها گذاشته است و حتی بنیانگذار فرد محبوب اپل را نیز حفظ نکرده است. در همین راستا، به طعنه‌‌ای که سامسونگ زده است می‌رسیم. این کمپانی در برنامه تم خود، مضمونی با این نوشته را قرار داده است:

تمام کاربران سامسونگ منحصر به فرد هستند. آن‌ها دوست دارند تا گوشی آن‌ها نیز منحصر به فرد باشد. بنابراین، هیچ فرد یقه اسکی پوشی حق ندارد برای ظاهر گوشی شما تصمیم گیری کند! شما می‌توانید چند تم دیگر را نیز بررسی کنید.

توجه داشته باشید که این تم، به صورت رسمی توسط سامسونگ ساخته شده است. بنابراین، این نوشته نیز توسط سامسونگ پست شده است. درست است که سامسونگ اشاره مستقیمی به فرد خاصی نداشته است. اما مشخصاً فرد یقه اسکی پوش معروف دنیای فناوری، استیو جابز است. او معمولاً در زندگی روزمره خود نیز از لباس‌های دارای یقه اسکی استفاده می‌کرد. همچنین این طعنه، بی ربط به اپل نیست و مشخصاً طعنه‌‌ای به سیاست‌های سخت گیرانه این شرکت در بحث شخصی سازی است. مهم این است که استیو جابز بیش از ١٠ سال است که در بین ما نیست. بنابراین طعنه زدن به او حداقل در سال ٢٠٢١، یک کار بی معنی و عجیب به نظر می‌رسد. به همین دلیل، اشاره به کسی که بیش از ١٠ سال است نقشی در محصولات اپل ندارد، احمقانه است.

 

طعنه جدید سامسونگ به اپل : بزرگ شو و گلکسی بخر !

 

این اولین باری نیست که شاهد مسخره شدن اپل توسط سامسونگ هستیم، نظر شما در مورد این کار چیست؟ آیا آن را صحیح می‌دانید؟ فکر می‌کنید که چه ارتباطی میان استیو جابز و محصولات اپل در سال ٢٠٢١ میلادی وجود دارد که سامسونگ با هوش سرشار خود توانسته است به آن پی ببرد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr.A

سامسونگ در تبلیغ ویژگی‌های دوربین Galaxy S21 Ultra، به صورت مستقیم به اپل طعنه زد بود که می‌توانید مطلب مرتبط به آن را در (ترویج)مشاهده کنید.
سامسونگ، هر طور که شده است می‌خواهند یکدیگر را تخریب کنند تا بتوانند تبلیغات مثبتی را برای (نود) ایجاد کنند

MH

تخریب کردن نشانه سوزششه
مردی برو پلاستیکاتو جم کن

Auroro

تیگه انداختن به کسی که ۱۰ سال پیش فوت کرده هنر نیست بلکه نوعی بشعوری هستش.

Monarch

از نظر من هر کسی در دوران خودش یه قضاوت ها و یه نظراتی داشته که ممکنه در اون بازه زمانی بسیار مناسب بوده و الان دیگه نیست
هر چند من خودم از اولین سری گوشی نت که همه میگفتن پاره آجر خوشم میومد به هر حال مقتضیات زمانه متفاوته
بیشعوری شاخ و دم نداره بهتر بود به جای اینکه استیو جابز رو مسخره کنه مدیر عامل دزد و کلاهبردار خودش رو مسخره میکرد

mahmoudbb

من چندین ساله از محصولات سامسونگ استفاده میکنم و خیلی راضی هستم از تلویزیون و یخچال خونه تا گوشی همراه
برندی معتبر و شناخته شده
رابط کاربری سامسونگ محشره امکان شخصی سازی زیادی داره

Faez

اون بخاطر متن باز بودن اندرویده وگرنه اندروید خام یا سیستم عاملایی که خود سامسونگ ساخته در حد رقابت با آی او اس نیست

AliSS8

خدایی که چی الان 😐 والا استیو جابز هرطوری حساب کنی دخالتی نداشته تو سیاست امروز اپل

Faez

دقیقا

Faez

سامسونگ در حد رقابت با اپل نیست

Faez

سامسونگ یه شرکته که در حد رقابت با اپل نیست میخاد گنده بازی در بیاره

AmirMobiles

این روزا کار سامسونگ شده مسخره کردن اپل
ولی بعضی هاشون رو واقعا راست میگه و اپل باید اونا رو اصلاح کنه

Faez

مثلا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️