حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکان پلاس، سایت اجاره سوئیت، آپارتمان مبله و ویلا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

زمانی که تصمیم به سفر می‌گیریم، شاید اقامتگاهی که قرار است بخش زیادی از سفرمان را در آنجا بگذرانیم، از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی باشد که لازم است برای آن برنامه‌ریزی کنیم. از آنجایی که بی‌گدار به آب زدن معمولاً پایان خوشی ندارد،  درصورتیکه بخواهیم بعد از رسیدن به مقصد دنبال یافتن اقامتگاهی مناسب باشیم، ممکن است دردسر بزرگی را برای خود بتراشیم. اسکان پلاس، سایت اجاره ویلا، انواع سوئیت و آپارتمان‌های مبله است و به شما این امکان را می‌دهد که به ساده‌ترین و ایمن‌ترین شکل ممکن اقامتگاه مناسب خود را در شهر مقصد بیابید.

در این متن قرار است به چگونگی و مزایای یافتن ویلا و سوئیت مناسب در این سایت و نکاتی دراین‌باره خواهیم پرداخت. اگر فکر سفری راحت و خاطره‌انگیز را در سر می‌پرورانید، در ادامه متن با ما همراه باشید.

چرا ویلاها پر طرفدارند؟

این روزها با گسترش زندگی آپارتمانی، افراد از بودن در فضایی کوچک و بدون محوطه‌ای سرسبز خسته می‌شوند و معمولاً ترجیح می‌دهند تعطیلات خود را در مکانی باصفا و بدون هیچ‌گونه مزاحمتی بگذرانند. به همین جهت امروزه ویلاهای بسیاری صرفاً برای اجاره دادن ساخته می‌شوند و نه تنها برای افراد فراری از شلوغی شهرهای بزرگ مناسبند، بلکه برای مالکان نیز سود خوبی به همراه دارند. لازم به ذکر است که در این بین اجاره ویلا شمال یکی از پر طرفدارترین اجاره‌های اقامتگاهی برای گذراندن تعطیلات است.

 

اجاره ویلا یا رزرو هتل؟

هتل‌ها جزء کلاسیک‌ترین اقامتگاه‌هایی هستند که افرادی با سلایق خاص آن‌ها را انتخاب می‌کنند. اقامت در هتل ممکن است مزایایی همچون سرو صبحانه یا خدمات رایگان، رستوران در محوطه و … را داشته باشد. در نتیجه افرادی که به چنین مسائلی اهمیت می‌دهند، این نوع اقامتگاه‌ها را انتخاب می‌کنند. اما آیا می‌دانید که مزایای اجاره سوئیت یا ویلا نسبت به اقامت در هتل چیست؟

  • • هزینه کمتر: معمولاً هزینه یک شب اقامت در ویلاهایی با امکانات رفاهی مناسب، از هزینه اقامت در هتل‌های خوب پایین‌تر است. به علاوه در صورتیکه شما با توجه به تعداد همسفرهایتان به تعداد بیشتری اتاق در هتل نیاز داشته باشید، این هزینه برای شما چند برابر خواهد شد.
  • • آزادی بیشتر: اگر تجربه اقامت در هتل را داشته باشید، می‌دانید که با توجه به قوانین وضع شده از سوی مدیریت هتل، شما ملزم به رعایت یک سری از موارد هستید که تقریباً هیچ‌کدام از آن‌ها با اجاره ویلا یا اجاره سوئیت به شما تحمیل نخواهند شد. در نتیجه شما می‌توانید با آزادی کامل از تعطیلات خود لذت ببرید.
  • • فضای بیشتر: طبیعتاً ویلاها هر چقدر هم که کوچک باشند، نه تنها از لحاظ داشتن اتاق، آشپزخانه و … کامل هستند، بلکه فضای آن‌ها چند برابر اتاق‌های هتل است.
  • • و…

در نهایت این شما هستید که با توجه به علایق شحصی و شرایط یک مورد را برای اقامت انتخاب می‌کنید.

معایب اجاره ویلا به صورت حضوری

تصور کنید قصد دارید به شهری در شمال کشور سفر کنید یا تعطیلات خود را در مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران بگذرانید. در چنین شرایطی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به مقصد برسند و سپس ویلا یا سوئیت خود را انتخاب کنند. اما مشکل این انتخاب چیست؟

  • • پیدا نکردن محل اقامت

اولین و مهم‌ترین پیامد این انتخاب ممکن است این باشد که شما ویلا یا سوئیت مورد نظر خود را پیدا نکنید. در واقع ممکن است ویلاها از قبل رزرو شده یا به افرادی که پیش از شما اقدام کرده‌اند، اجاره داده شده باشد. در این صورت شما باید به اجبار به اقامتگاهی بروید که شاید باب میل شما و خانواده‌تان نباشد.

  • • هزینه بالا

اگر اهل گردش و سفر مخصوصاً به شمال کشور باشید، حتماً تا به حال با افرادی که کنار خیابان ایستاده و ویلا اجاره می‌دهند، برخورد داشته‌اید. معمولاً هزینه‌هایی که این افراد در قبال هر شب اقامت در ویلا یا سوئیت درخواست می‌کنند، بسیار بالاتر از هزینه واقعی چنین اقامت‌هایی است. لازم به ذکر است که این هزینه‌ها در زمان تعطیلات دوچندان می‌شوند.

  • • ایمن نبودن 

ویلاها، سوئیت‌ها، آپارتمان‌های مبله و … که توسط سایت‌های معتبر اجاره داده می‌شوند، کاملاً نظارت شده هستند و اطلاعات دقیق مالکان آن‌ها در اختیار سایت قرار دارد. به همین علت این نوع اجاره‌ها بسیار قابل اعتمادتر هستند و این امکان را به شما می‌دهند که در صورت بروز هر گونه مشکل، به سادگی از طریق اپراتورهای سایت پیگیری کنید.

  • • امکانات 

ممکن است فردی که به صورت حضوری ویلا را به شما اجاره می‌دهد، در ابتدا برای گرم کردن بازار کمی بزرگ‌نمایی کرده باشد و سپس هیچ مسئولیتی در قبال امکانات ویلا را به عهده نگیرد. در نتیجه طبیعی است که شما در بدو ورود به اقامتگاه ممکن است با دقت همه چیز را زیر نظر نگرفته باشید و با مشکل مواجه شوید.

در اسکان پلاس، افرادی با مسئولیت سرکشی به اقامتگاه‌ها فعالیت می‌کنند. این افراد قبل از هرچیز، ابتدا به محل معرفی شده سر می‌زنند و همه امکانات را به همراه عکس کامل از آن مکان را ضبط کرده و در سایت ثبت می‌کنند. در نتیجه شما پس از ورود به این سایت قادر خواهید بود که با استفاده از عکس‌ها و توضیحات به همراه مشاهده قیمت درج شده، مناسب‌ترین اقامتگاه را برای سفر خود انتخاب کنید. به دلیل در نظر گرفتن طیف وسیع نیازها، شما در این سایت امکان اجاره آپارتمان مبله لاکچری با همه امکانات یا حتی اجاره سوئیت تهران معمولی با هزینه مناسب را خواهید داشت.

  • • زمان‌بر بودن 

حتماً برای شما نیز اهمیت دارد که از تمام لحاظات سفر خود لذت ببرید. اما باید بگوییم که متأسفانه گشتن حضوری برای پیدا کردن ویلا یا سوئیت مناسب زمان زیادی از وقت با ارزش شما را تلف خواهد کرد.

اجاره اینترنتی ویلا در کدام مناطق امکان‌پذیر است؟

برخی تصور می‌کنند که سایت‌های اجاره ویلا تنها با ویلاهایی که در شهرهای شمالی هستند، قرارداد دارند. اما به هیچ‌عنوان اینطور نیست. اجاره ویلا اطراف تهران، اجاره ویلا لواسان و در بسیاری از شهرها با امکان اجاره یک شب یا به مدت طولانی‌تر نیاز شما را از یک سایت حرفه‌ای اجاره اقامتگاه برطرف خواهد کرد. به دلیل انگشت شمار بودن ویلاهای اجاره‌ای و غیرشخصی در نقاط اطراف تهران و دشواری در انتخاب حضوری، شما می‌توانید به‌راحتی و در عرض چند دقیقه ویلای مورد نظر خود را در سایت ذکر شده پیدا کرده و رزرو کنید. اگر بدنبال اجاره ویلا لاکچری هستید، اسکان پلاس برای شما پیشنهادهای خوبی دارد.

مهم‌ترین مزیت اجاره آنلاین ویلا

در بالا توضیحاتی را با اشاره به معایب اجاره کردن ویلا به صورت سنتی و حضوری بیان کردیم. با این حال توصیف اصلی‌ترین مزیت اجاره آنلاین ویلا را به این قسمت اختصاص دادیم. مهم‌ترین مزیتی که اجاره ویلا، اجاره سوئیت و … به صورت آنلاین دارد، این است که وقتی شما برای بررسی سایت اجاره اقدام می‌کنید، با تعداد بسیار زیادی اقامتگاه در شهر مقصد خود روبرو می‌شوید که می‌توانید از میان آن‌ها یک مورد را برگزینید.

طبیعتاً این مورد به هیچ‌عنوان در اقدام به اجاره حضوری اتفاق نخواهد افتاد و شما تعداد بسیار زیادی از انتخاب‌های خود را از دست خواهید داد. در عین حال می‌توان رسیدگی‌های مکرر و پشتیبانی تیم معتبر و مطمئن اسکان پلاس را در طی اقامت شما به عنوان مزیت مهمی در سفر یادآوری کرد.

خوشبختانه امروزه دسترسی به اینترنت و انجام کارها با آن نه تنها ما را در بسیاری از امور یاری می‌دهد، بلکه با امکان اجاره ویلا به ساده‌ترین شکل ممکن باعث می‌شود که با احساس راحتی بیشتر در سفر، تعطیلات خوشی را پشت سر بگذاریم.

در این متن به طور مختصر به مزایا و معایب اجاره و رزرو اینترنتی ویلا پرداختیم. سایت‌های معتبری نظیر اسکان پلاس که امکان اجاره سوئیت یا ویلا را فراهم می‌کنند، معمولاً در تلاشند که بهترین خدمات را در این زمینه ارائه دهند و لبخند رضایت را بر لب‌های مشتریان خود جاری کنند و تا حد زیادی در این امر موفق بوده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات