حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا سری Galaxy Note سامسونگ واقعاً مرده است یا هنوز امیدی وجود دارد؟

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

سامسونگ پیش از این، هر سال از سری Galaxy Note محبوب خود رونمایی می‌کرد. بسیاری از ما، منتظر بودیم تا ببینیم با رونمایی سری Galaxy Note جدید سامسونگ، چه اتفاقی رخ می‌دهد. اما سامسونگ در نهایت، اعلام کرد که فعلاً خبری از سری Galaxy Note نیست. به همین دلیل، می‌خواهیم در این مطلب بررسی‌هایی را انجام دهیم تا ببینیم سری Galaxy Note سامسونگ واقعاً مرده است یا می‌توان در آینده به رونمایی یکی از گوشی‌های این سری امیدوار بود؟

آیا سری Galaxy Note سامسونگ مرده است؟

ما پیش از این، مطالب مختلفی را در ترنجی از عدم تولید سری Galaxy Note در سال جاری میلادی تهیه کردیم. به طور مثال، پیش از این در یک مطلب اختصاصی در مورد وابستگی کاربردی یا عاطفی کاربران به این سری نوشته بودیم.

 

آیا علاقه به سری Galaxy Note سامسونگ از روی کاربردی بودن است یا احساس؟

 

به نقل از Gizchina، سامسونگ امسال اعلام کرد که هیچ خبری از سری گوشی‌های گلکسی نوت نخواهد بود. بر اساس گزارشات مختلف، علت این اتفاق کمبود قطعات است. آن‌ها می‌گویند که برای عرضه سری جدید گوشی‌های گلکسی نوت، قطعات به میزان کافی وجود ندارند. به همین ترتیب، ارائه فبلت‌های مجهز به قلم محبوب سامسونگ برای امسال متوقف شد. باور این موضوع، تا حدودی سخت است. برخی دیگر می‌گویند که این موضوع، به دلیل فروش نسبتاً ضعیف سری Galaxy Note 20 به وقوع پیوسته است.

پشتیبانی از قلم در گلکسی اس ۲۱ اولترا

پشتیبانی از قلم در گلکسی اس ۲۱ اولترا

اما ظاهراً طرفداران سامسونگ از توقف تولید سری Galaxy Note سامسونگ ناراضی هستند. چرا که آن‌ها حتی یک نامه برای ارائه مجدد سری Galaxy نوت برای سامسونگ ارسال کردند. این نامه، پر از امضاهای طرفداران سامسونگ بود. در این نامه همچنین به سامسونگ پیشنهاد شده بود تا سری Galaxy S22 کنسل شود و سری Galaxy Note 21 با آن جایگزین شود! البته انجام این کار، چندان هم دور از ذهن نیست. اما ما تنها چند ماه تا رونمایی سری پرچمداران جدید سامسونگ فاصله داریم و برای این کار، کمی دیر شده است. علاوه بر این‌ها، یک سری پیش بینی وجود دارند که بر اساس آ‌ن‌ها، گفته می‌شود که سری Galaxy Note مرده است! این یعنی دیگر شاهد ارائه گوشی از این خانواده نخواهیم بود.

 

جمع آوری امضا کاربران برای عدم توقف سری Galaxy Note از عدد ۲۰ هزار نفر عبور کرد

 

در هر صورت، یک افشاگر شناخته شده با نام FrontTron، اعلام کرده است که سال آینده نیز خبری از خانواده گلکسی نوت نخواهد بود. علاوه بر این، دلایلی نیز وجود دارند تا بیش از پیش باور کنیم که سری Galaxy Note 20، آخرین نسل از گوشی‌های محبوب گلکسی نوت بوده است. نکته اصلی، این است که از برتری‌های بارز سری Galaxy Note، پشتیبانی از قلم S-Pen بوده است.

اما در حال حاضر، کاربران Galaxy S21 Ultra می‌توانند از این قلم استایلس استفاده کنند. از سوی دیگر، گلکسی زی فولد ٣ تازه وارد نیز از قلم S-Pen مخصوص پشتیبانی می‌کند. اکنون دیگر ارائه دستگاه‌هایی با جایگاه اختصاصی برای سامسونگ، جایی در سری گوشی‌‌های این کمپانی کره‌ای ندارد. چرا که آن‌ها می‌توانند همچنان به عرضه محصولاتی با پشتیبانی از قلم S-Pen ادامه دهند. متأسفانه باید بگوییم که سری Galaxy Note احتمالاً حداقل برای این بازه زمانی مرده است. برای همین، بهتر است حتی سال آینده نیز منتظر ارائه آن نباشید! از سوی دیگر، خود سامسونگ در ویدئوی جعبه گشایی رسمی خود از Galaxy Z Fold 3 با عبارت NoteZ نام می‌برد!

 

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

 

طرفداران سامسونگ، آماده هستند تا سری Galaxy S22 را فدای ارائه خانواده گلکسی نوت ٢١ کنند!

گلکسی نوت ٢٠ اولترا

گلکسی نوت ٢٠ اولترا

این ایده شاید در نظر برخی از ما، دیوانه وار باشد. اما باید بگوییم که برخی از طرفداران سامسونگ به آن فکر می‌کنند! آن‌ها می‌گویند ممکن است که این کمپانی در نیمه اول سال ٢٠٢٢ از سری Galaxy Note 21 پرده برداری می‌کند! اگر فکر می‌کنید که منظور طرفداران این است که هر دو سری Galaxy Note 21 و Galaxy S22 همزمان رونمایی شوند، اشتباه می‌کنید. چرا که منظور آن‌ها، تنها نسل جدید سری Galaxy Note سامسونگ می‌باشد. البته به نظر می‌رسد که این ایده جذاب‌تر باشد. یعنی اگر سامسونگ یک سال در میان پرچمداران جدیدی از سری Galaxy S و Galaxy Note را ارائه دهد، می‌تواند بیش از پیش بر روی محصولات خود تمرکز داشته باشد. اما احتمالاً این موضوعات، در حد یک خیال بافی هستند. بنابراین باید آماده خداحافظی ابدی با این سری باشیم!

نظر شما در مورد رونمایی از Galaxy Note 21 در سال ٢٠٢٢ میلادی چیست؟ آیا سامسونگ واقعاً باید تولید این سری را برای همیشه متوقف کند؟ سری Galaxy Note را بیشتر می‌پسندید یا Galaxy S را؟ فکر می‌کنید این کار عقلانی است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

به نظر من سامسونگ در سری بعدی فواد به احتمال خیلی زیاد جایگاه قلم در خود گوشی تعبیه میکنه و به این صورت دوران گوشی نوت برای همیشه به سر میاد

Monarch

**فولد

AliSS8

فاتحه مع الصلوات

Faez

از سامسونگ بخاطر تبلیغای مزخرفو بچگونش متنفرم ولی از سری نوت سامسونگ همیشه خوشم میومد اگه دیگه تولید نشه علاقم از سامسونگ از پنج در به صفر درصد میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️