حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مودم 5G جیبی ZTE با Wi-Fi 6 و درگاه Ethernet به قیمت ٣٨۴ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار، شبکه 5G، گجت‌های داغ

در دنیای فناوری، امروزه محصولات متنوع، جذاب و تازه‌ای عرضه می‌شود. ما شاهد این هستیم که حتی ابتدایی‌ترین فناوری‌ها، اکنون پیشرفت‌های بارزی کرده‌اند. مودم‌های جیبی نیز یکی از فناوری‌های جالب، اما کم‌تر محبوب است. به همین صورت، مودم جیبی ZTE به تازگی رونمایی کرده است. این مودم جیبی جدید ZTE، دارای فناوری‌های تازه‌ای است که در ادامه به آ‌ن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت مودم جیبی ZTE

کمپانی ZTE، یک برند چینی است. همانند هواوی، این کمپانی نیز در بخش ارتباطات نیز فعالیت دارد. بنابراین، شاهد ارائه فناوری 5G از سوی ZTE نیز بوده‌ایم. حال ما شاهد عرضه مودم جیبی جدید این برند با فناوری‌های ارتباطی پیشرفته هستیم.

بر اساس گزارشی از Gizmochina، کمپانی چینی ZTE به تازگی از مودم جیبی جدید خود رونمایی کرده است. روتر جدید ZTE، مجهز به فناوری‌های ارتباطی جدید و البته، ویژگی‌های جذابی است. این روتر، از اینترنت 5G با قابلیت استفاده از سیم کارت، پشتیبانی می‌کند. همچنین گفتنی است که این مودم جیبی ZTE، مجهز به نمایشگر لمسی است. این موضوع، اجازه می‌دهد تا تنظیمات مودم جدید این شرکت را از طریق آن تغییر دهید و نیازی به دستگاه جانبی نداشته باشید.

مودم جیبی ZTE، دارای ویژگی‌های جالبی است. نام دقیق آن، MU5001 است. این مودم، دارای طراحی دو رنگ است. بالا و پشت این مودم جیبی، به رنگ مشکی است. در مقابل، قاب این مودم دارای رنگ آبی متالیک می‌باشد. نکته‌ای که باید بدانید، در مورد ضخامت بالای این مودم جیبی است. هر چند که وجود ضخامت بالا برای یک مودم جیبی پیشرفته، چندان عجیب هم نیست. به طور غافلگیر کننده‌ای این مودم جیبی از درگاه Ethernet استفاده می‌کند. باتری به کار رفته در این مودم، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. با این وجود، شما می‌توانید آن را به سادگی در جیب خود جای دهید.

اسلات سیم کارت این مودم جیبی، در بالای آن قرار دارد. مانند گوشی‌های جدید، شما به یک نوع کلید برای بازگشایی این جایگاه نیاز دارید. همچنین در این مودم، درگاه شارژ مخصوص و مکان‌های آنتن نیز به چشم می‌خورد. در نهایت، به بخش اصلی ماجرا می‌رسیم. جایی که مودم جیبی ZTE با نام MU5001، از اینترنت 5G به صورت NSA و SA به همراه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. مودم استفاده شده در این روتر، Snapdragon X55 کوالکام است. حداکثر سرعت بارگیری این مودم جیبی، برابر با ٣.٨ گیگابیت بر ثانیه است. شایان ذکر است که این مودم، از Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می‌کند.

بر اساس ادعای ZTE، این مودم می‌تواند حداکثر ٣٢ کاربر را میزبانی کند. کاربران می‌توانند از طریق وای فای، درگاه Ethernet و یا Type-C به این مودم جیبی اتصال پیدا کنند. به لطف استفاده از نمایشگر لمسی ٢.۴ اینچی، نیازی به استفاده از دیگر دستگاه‌ها برای راه اندازی مودم خود و امکانات مخصوص آن ندارید. ZTE همچنین در مورد باتری این محصول جدید، اظهاراتی کرده است. چینی‌ها می‌گویند که با استفاده از این باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی در روتر جیبی ZTE، می‌توان ٨ ساعت بازدهی را به دست آورد. در بخش شارژ شدن، این مودم از فناوری QuickCharge 3.0 کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند.

مودم جیبی ZTE

هر چند باید بدانید که شارژ کامل این مودم، حدود ١۵٠ دقیقه طول می‌کشد. این مودم جیبی، به جز یک مودم بودن، قابلیت‌های دیگری نیز دارد. به طور مثال، شما می‌توانید از آن به عنوان یک پاوربانک با توان شارژ ١٠ واتی برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید! در نهایت، نوبت به قیمت این مودم می‌رسد. حال حاضر، ZTE این محصول را تنها در چین عرضه کرده است. قیمت آن، برابر با ٢,۴٩٩ یوان (معادل ٣٨۴ دلار آمریکا) می‌باشد.

چه نظری در رابطه با مودم جیبی جدید این کمپانی دارید؟ آیا ویژگی‌های این مودم جیبی، برای شما جذابیت زیادی دارد؟ فکر می‌کنید که پرداخت این مبلغ برای مودم منطقی‌تر است یا خرید یک گوشی هوشمند پیشرفته؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️