حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت رانندگی گوگل اسیستنت در اندروید ۱۲ جایگزین Android Auto خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، خودرو، گوگل

بر اساس جدیدترین کاوش‌های صورت گرفته در آخرین نسخه بتا اندروید ۱۲، حالت رانندگی گوگل اسیستنت به‌زودی جایگزین “Android Auto برای گوشی‌ها” در این نسخه از اندروید شده و خودروهای دارای Android Auto نیز به‌صورت عادی به کار خود ادامه می‌دهند.

جایگزینی Android Auto با حالت رانندگی گوگل اسیستنت در اندروید ۱۲

اخیرا تست‌کنندگان بتا اندروید 12 گزارش داده‌اند که وقتی به وسیله نقلیه خود متصل می‌شوند، دیگر نمی‌توانند به تجربه “Android Auto for Phone Screens” دسترسی داشته باشند. در این هنگام، پیامی مبنی‌بر “Android Auto درحال‌حاضر فقط برای صفحه‌نمایش خودروها در دسترس است” ظاهر شده و عبارت “به‌جای آن حالت رانندگی دستیار گوگل را امتحان کنید” نمایش داده می‌شود.

همانطور که برای اولین بار توسط 9to5Google گزارش شد، “Android Auto برای گوشی‌ها” در واقع با اندروید 12 حذف می‌شود. این ویژگی در سال 2019 هنگامی‌که حالت رانندگی دستیار گوگل به تأخیر افتاد، معرفی شد.

جایگزینی Android Auto با حالت رانندگی گوگل اسیستنت در اندروید ۱۲

جایگزینی Android Auto با حالت رانندگی گوگل اسیستنت در اندروید ۱۲

گوگل بیانیه‌ای را در این مورد به AppleInsider و سایر مطبوعات در این زمینه ارائه داده است:

“حالت رانندگی با دستیار گوگل، گام بعدی ما در تکامل نحوه رانندگی با تلفن همراه است. برای افرادی که از Android Auto در خودروهای پشتیبانی شده استفاده می‌کنند، این تجربه از بین نمی‌رود؛ اما برای آنهایی که از تجربه گوشی همراه بهره می‌برند، هنگام رانندگی به Google Assistant منتقل می‌شوند. با شروع از اندروید 12، حالت رانندگی با گوگل اسیستنت، تجربه داخلی رانندگی با تلفن همراه خواهد بود. درحال‌حاضر جزئیات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن نداریم.”

Android Auto شبیه به CarPlay اپل است زیرا رابط کاربری گوشی هوشمند شما را به سیستم امکانات و سرگرمی خودرو شما تبدیل می‌کند. در‌حالی‌که کاربران خودروهای فاقد Android Auto، به احتمال زیاد به راه‌حل جدید اعتماد کنند، گوگل احتمالا Google Assistant Driving Mode را گزینه‌ای امن‌تر و مناسب‌تر نسبت به حالت قبلی می‌داند.

نظر شما درباره حذف ویژگی Android Auto در اندروید ۱۲ به‌نفع اضافه شدن حالت رانندگی دستیار گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی