حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زیر مجموعه آنر نیز تأسیس خواهد شد؛ آیا آنر هواوی جدید است؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر در حال رشد و شکوفایی بیشتر است. چینی‌ها پس از جدایی از هواوی، برنامه‌های اختصاصی خود را پیش گرفته‌اند. هم اکنون، آنر برنامه‌های زیادی برای آینده خود دارد. به همین دلیل، آنر می‌خواهد زیر مجموعه‌ای را تأسیس کند. گفته می‌شود که تأسیس زیر مجموعه آنر، یکی از اهداف بزرگ این شرکت است. به همین صورت، برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

زیر مجموعه آنر تأسیس خواهد شد!

آنر سال گذشته توسط هواوی به فروش رسید. این زیر مجموعه محبوب از هواوی، پس از آن توانست از تحریم‌های تحمیل شده به هواوی خلاص شود. هر چند که برخی از نمایندگان مجلس آمریکا درخواست تحریم آنر را داده‌اند!

 

فروش آنر توسط هواوی رسمی شد

 

اما در هر صورت، آنر امسال با قدرت بیشتری بازگشته است. به نقل از GizChina، ارائه یک برند زیر مجموعه از برندهای مطرح جهانی، یک استراتژی تکراری و طبیعی است. اما هنگامی که برندهای فرعی خود زیر مجموعه‌های جدیدی را معرفی می‌کنند، اوضاع تا حدی فرق می‌کند. در این مواقع، می‌توان گفت که فرزند از والد خود سبقت گرفته است. این موضوع، در شرایطی است که آنر قصد دارد از هواوی سبقت بگیرد. به همین ترتیب، زیر مجموعه آنر در آینده‌ای نزدیک تأسیس می‌شود. در مورد آنر، باید بگوییم که ظاهراً این کمپانی همان هواوی دوم است.

بر کسی پوشیده نیست که استراتژی آنر حتی با وجود جدا شدن از هواوی، بسیار شبیه به این غول فناوری چینی می‌باشد. به عنوان مثال، ما شاهد ارائه آنر مجیک ٣ پرو پلاس توسط این کمپانی بودیم. اگر با گوشی‌های هواوی آشنایی داشته باشید، می‌توانید متوجه شباهت انکار ناپذیر بین طراحی این گوشی و Huawei Mate 40 RS شوید. مشخص نیست که چرا آنر با چنین استراتژی شبیه به هواوی عمل می‌کند. اما چیزی که مشخص است، این است که چه بخواهیم و چه نخواهیم، آنر در واقع همان راه هواوی را با سبک و سیاقی متفاوت پیش گرفته است. در واقع، هواوی از جهت اسم و بر روی کاغذ از آنر فاصله گرفته است.

 

١۴ نماینده مجلس آمریکا به دنبال تحریم آنر؛ آیا محدودیت آنر نیز در راه است؟

 

اما همچنان رابط کاربری MagicUI موجود در گوشی‌های جدید آنر نیز دقیقاً مشابه همان نسخه نرم افزاری است که هواوی در گوشی‌های جدید خود به کار برده است. بیشتر به نظر می‌رسد که این گونه صحبت‌ها از فروش آنر توسط هواوی، تنها برای آزادی عمل آنر بوده است. اما هواوی و آنر شاید همچنان در پشت پرده با هم در ارتباط باشند. شایان ذکر است که برخی از نمایندگان مجلس آمریکا نیز متوجه این شباهت بی بدیل آنر و هواوی و استراتژی پشت فروش آنر شده‌اند و درخواست تحریم آنر را داده‌اند.

اما جدا از این‌ها، آنر برنامه‌ها و راه و روش‌های خود را پیش رو دارد. یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها، تأسیس زیر مجموعه آنر است. مدیرعامل آنر یعنی جورج ژائو، مدتی پیش اعلام کرد که قصد تأسیس برندهای مختلفی را برای ارائه گوشی‌های آنر دارد. به همین ترتیب، آنر می‌تواند سری گوشی‌‌های جدید خود را با نام زیر مجموعه‌های اختصاصی خود رونمایی کند. به غیر از این، ما شاهد سری لپ تاپ‌های Hunter آنر نیز بودیم. بنابراین ممکن است شاهد اعمال چنین استراتژی از سوی آنر باشیم. اما ما هم اکنون، نام موثّق‌تری را در اختیار داریم. بر اساس پتنت‌های موجود از سوی آنر، می‌توان به نام Xingyao از آنر برخورد کرد. این نام، ممکن است مربوط به زیر مجموعه آنر باشد که در آینده تأسیس می‌شود.

جدا از نام مورد اشاره، اطلاعات بیشتری از زیر مجموعه جدید Honor در دسترس نیست. اما بر اساس گزارشات لو رفته، ظاهراً این برند مسئول تولید گجت‌های پوشیدنی آنر خواهد بود. بنابراین، ممکن است شاهد رونمایی از محصولات تازه‌ای به غیر از آنر بند باشیم. اما موضوع مهم، اعلام رسمی آنر مبنی بر حوزه اصلی فعالیت زیر مجموعه این کمپانی است. گفتنی است که آنر همچنان به طور جدی وارد بازار جهانی نشده است و تنها دو سری از گوشی‌های این کمپانی برای عرضه در بازار جهانی برنامه ریزی شده‌اند. در نهایت، ممکن است فکر کنید که آنر بخواهد سری گجت‌های پوشیدنی خود را تنها با زیر مجموعه خود عرضه کند. اما این طور نیست و همچنان شاهد رونمایی از گجت‌های گوشیدنی آنر نیز خواهیم بود.

نظر شما در مورد استراتژی آنر مبنی بر تولید زیر مجموعه‌ای جدید چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ چه نگاهی نسبت به آینده احتمالی آنر دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️