حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A50 سامسونگ با وصله امنیتی August 2021 اندروید ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی A50 آغاز یک دوره جدید برای خانواده گلکسی A بود. این دستگاه با طراحی جدید وارد شد تا بتواند به فروش این شرکت کمک کند. همچنین از همان زمان به این سو وضعیت آپدیت های سامسونگ هم خیلی بهتر شد. امروز آپدیت گلکسی A50 سامسونگ با وصل امنیتی August 2021 اندروید ارایه شده است.

آپدیت گلکسی A50 سامسونگ

سامسونگ Galaxy A50 جدیدترین گوشی این شرکت کره است که به روز رسانی امنیتی اوت 2021 را دریافت کرده می کند. این تلفن هوشمند که دو سال پیش با رابط کاربری One UI مبتنی بر Android 9 Pie عرضه شد، در حال حاضر One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ را با جدیدترین وصله امنیتی اجرا می کند. به روزرسانی جدید در حال حاضر در بازارهای مختلف آمریکای جنوبی در حال انتشار است.

آپدیت گلکسی A50 سامسونگ

آپدیت گلکسی A50 سامسونگ

سامسونگ به روز رسانی نرم افزاری جدیدی را برای Galaxy A50 در آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، مکزیک، پاناما، پاراگوئه، پرو، پورتوریکو و اروگوئه منتشر کرد. این به روز رسانی دارای بیلد A505GUBS9CUH1 است و شامل وصله امنیتی اوت 2021 بوده که 40 آسیب پذیری خصوصی و حریم شخصی کاربر را برطرف می کند.

اگر شما از کاربران Galaxy A50 هستید، ممکن است قبلاً اعلان به روزرسانی جدید را دریافت کرده باشید. اگر به روزرسانی جدید را دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات »به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

سامسونگ در حال حاضر Galaxy A50 را در برنامه به روزرسانی امنیتی ماهانه خود قرار داده است، اما ممکن است به زودی به روزرسانی های سه ماهه کاهش یابد. این گوشی قبلاً دو به روزرسانی عمده سیستم عامل اندروید (اندروید 10 و اندروید 11) را دریافت کرده است و ممکن است در آینده به روز رسانی عمده دیگری دریافت نکند.

شما این آپدیت گلکسی A50 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)