حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیام خود حذف شونده Whatsapp به زمان بندی متنوع تری مجهز می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

حدودا ۹ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت جدید واتس اپ با “پیام های ناپدید شونده” ارایه شد. همچنین پس از آن آموزش ارسال پیام خودحذف شونده واتس اپ را برای شما ارایه کردیم. اگر تفاوتی در نام فارسی این قابلیت می بینید، خب باید بگویم ترجمه آن در فارسی کمی دشوار است اما نام انگلیسی آن disappearing messages است. امشب خبر می رسد که پیام خود حذف شونده Whatsapp به زمان بندی متنوع تری مجهز می شود.

پیام خود حذف شونده Whatsapp

واتس اپ به تازگی یک به روزرسانی جدید را از طریق برنامه Google Play Beta ارایه کرده است. این آپدیت نسخه آزمایشی اندروید است. ورژن آپدیت بتا واتس اپ به 2.21.17.16 رسیده است. چه چیزی در این به روز رسانی جدید ارایه شده است؟

زمان بندی متنوع پیام خود حذف شونده Whatsapp

زمان بندی متنوع پیام خود حذف شونده Whatsapp

پیش از این برای شما نوشتیم که این شرکت در آپدیت جدید واتس اپ ویژگی “پیام های ناپدید شونده” یا “Disappearing Messages” را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد متن ها و رسانه هایی را که پس از ۷ روز ناپدید می شوند، برای یکدیگر ارسال کنند. البته که همین جا هم محدودیت های غیرقابل درک واتس اپ‌ی وجود دارد و مثلا نمی تواند آن محدودیت ۷ روز را تغییر دهید!

خب حالا این محدودیت برطرف شده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، حالا می توانید پیام خود حذف شوند واتس‌اپ را در ۳ زمان بندی زیر تنظیم کنید:

  1. ۱- ۲۴ ساعت (۱ روز)
  2. ۲- ۷ روز (۱ هفته)
  3. ۳- ۹۰ روز (۳ ماه)

خب این که دقیقا کاربرد پیام های خود پاک شوند در واتس اپ چیست را من نمی دانم چون برایم کاربردی ندارد اما اگر برای شما کاربرد دارد، لطفا بگویید چه کاربردی و اینکه اضافه شدن این انتخاب ها به شما کمک می کند؟

نحوه کارکرد قابلیت View Once واتس اپ و ارسال عکس‌ها و فیلم‌های یکبارمصرف

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)