حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اهمیت دروس تخصصی ریاضی و فیزیک در کنکور سراسری

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

این روزها کنکور سراسری این ماراتن سخت و نفس گیر برای داوطلبان این آزمون تبدیل به پلی برای رسیدن به موفقیت هایشان شده است. همه دانش آموزان موفقیت و رسیدن به رویاهایشان در در گرو عبوری موفق از این مرحله از زندگی خود می دانند.

آگاهی از آیتم هایی که راه شما را برای رسیدن به موفقیت کوتاه تر می کنند به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان با داشتن بهترین عملکرد تحقق رویاهای خود را امکان پذیر کنید.

کنکور سراسری هرسال با تعداد زیادی داوطلب در 5 گروه آزمایشی برگزار می شود و شما داوطلبان هر رشته باید پاسخگوی سوالات عمومی و اختصاصی باشید.

از مهم ترین دروسی که در دفترچه دروس اختصاصی برای رشته های تجربی و ریاضی قرار دارد دروس ریاضی و فیزیک است که از اهمیت ویژه ای در مسیر موفقیت در کنکور برخودار است.

درس ریاضی و فیزیک همیشه برای داوطلبان کنکوری از جزوء درس های سخت و پیچیده محسوب می شود و از دیدگاه دانش آموزان دشورای این دروس به دلیل وجود فرمول های بسیار زیاد و محاسبات ریاضی متعدد در آن ها است.

اهمیت درس ریاضی و فیزیک از آن جهت است که داوطلبان کنکوری به ویژه داطلبان رشته تجربی عملکرد ضعیفی در این درس ها دارند و به همین دلیل پاسخگویی به سوالات این دروس سبب می شود شما از حداقل 80 درصد از رقبای خود سبقت بگیرید.

جالب است که بدانید میانگین  پاسخگویی به سوالات درس ریاضی و فیزیک در کنکور 99 به ترتیب 7 و 6/4 درصد بوده است.

مسیر موفقیت در کنکور سراسری

شما داوطلبان کنکوری زمانی می توانید در این درس عملکردی قابل قبول داشته باشید که به یادگیری عمیق و محتوایی در دروس ریاضی و فیزیک رسیده باشید و همچنین از دیگر منابع کنکور غافل نشوید.

یادگیری در درس ریاضی و فیزیک مستلزم تقویت مهارت حل مسئله و تمرین زیاد است. علاوه بر نقویت مهارت حل مسئله افزایش مهارت شما در حل محاسبات ذهنی ریاضی نیز در داشتن عملکردی مناسب در این دروس بسیار تاثیر گذار است. داشتن چنین مهارت به شما کمک خواهد کرد تا هر تستی را در مدت زمان استاندارد خودش حل کنید.

یادگیری اصولی و عمیق این دروس مستلزم استفاده از تدریس هایی است که هم سطح و مطابق با تست های کنکوری باشند و هم چنین دربرگیرنده تمام محتوای آموزشی مباحث ریاضی و فیزیک کنکور.

مهندس امیر مسعودی مدرس برتر دروس ریاضی و فیزیک کنکور در کشور که همه شما داوطلبان کنکور به دلیل شهرت و تسلط بی نظیر ایشان در این دروس با نامشان آشنا هستید.

آشنایی با کنکور آسان است

استاد مسعودی مدرس برتر موسسه کنکور آسان است با تدریس مفاهیم دروس ریاضی و فیزیک و هم چنین تکنیک های تست زنی در زمان کوتاه به شما داوطلبان کنکوری کمک می کنند تا باداشتن بهترین عملکرد خود در این دروس قدم به قدم به تحقق رویاهای خود نزدیک شوید.

میتوانید از ویژگی های اپلیکیشن کنکور آسان است (آزمون آنلاین و برنامه ریزی تحصیلی و نمونه تدریسهای اساتید  .. ) کاملا رایگان استفاده کنید.

ایشان به منظور رعایت عدالت آموزشی در میان تمام داوطلبان کنکوری به تدریس مباحث کنکوری دروس ریاضی و فیزیک در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری پرداخته تا همه شما داوطلبان کنکوری با هر توان مالی بتوانید از تدریس های فوق حرفه ای ایشان برای ارتقا سطح دانش و توانایی های خود استفاده کنید.

موسسه کنکور آسان ست با پیش از 17 سال سابقه تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان کنکوری با همکاری با برترین اساتید کنکور در کشور شما داوطلبان کنکوری را قدم به قدم در تحقق رویاهایتان  همراهی می کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات