حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل سمت Eddy Cue را برای تمرکز بیشتر بر روی سرویس‌ها و خدمات شرکت تغییر می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، چهره ها

اپل اخیرا تغییر کوچک اما قابل‌توجهی را در سمت مدیر اجرایی کهنه کار خود، Eddy Cue، ایجاد کرده است. کیو در سال 1989 به اپل پیوست و مدت‌ها به‌عنوان معاون‌ارشد نرم‌افزار و خدمات اینترنتی این شرکت مشغول به‌کار بود، اما این عنوان برای تمرکز روزافزون اپل بر روی سرویس‌ها و خدمات خود تغییر کرده است.

تغییر سمت Eddy Cue به‌عنوان مسئول ارشد بخش سرویس‌ها و خدمات اپل

با توجه به تغییر اخیر صورت گرفته در وب‌سایت رسمی اپل، عنوان جدید Eddy Cue درحال‌حاضر، معاون‌ارشد بخش سرویس‌ها و خدمات می‌باشد. درنتیجه سمت پیشین وی به‌عنوان “معاون‌ارشد نرم‌افزار” تغییر کرده است.

اپل همچنین در توضیحات شغلی کیو تغییراتی را ایجاد کرده است تا بر مواردی مانند Apple Music و +Apple TV تمرکز کند، نه پلتفرم‌های قدیمی‌تر مانند iTunes.

توضیحات سمت فعلی:

ادی بر فروشگاه‌های پیشرو در صنعت اپل، از جمله iTunes Store و Apple Music و همچنین Apple Pay ،Maps ،Search Ads، خدمات iCloud اپل و برنامه‌های بهره‌وری و خلاقیت اپل نظارت می‌کند. ادی همچنین رهبری تیم تازه ایجاد شده در حوزه برنامه‌نویسی جهانی اپل را رهبری می‌کند. تیم ادی سابقه بسیار خوبی در زمینه ایجاد و تقویت خدمات آنلاین برای برآوردن انتظارات بالای مشتریان اپل دارد.

توضیحات سمت جدید:

ادی بر طیف گسترده‌ای از خدمات اپل از جمله Apple Music ،Apple News ،Apple Podcasts، برنامه Apple TV و +Apple TV و همچنین Apple Pay ،Apple Card ،Maps، جستجو تبلیغات، خدمات iCloud و بهره‌وری و خلاقیت اپل نظارت می‌کند. برنامه تیم ادی دارای سابقه‌ای عالی در زمینه ایجاد و تقویت خدمات در سطح جهانی است که علاوه‌بر برآوردن انتظارات بالای مشتریان اپل، از آن فراتر رفته و به افراد خلاق این فرصت را می‌دهد تا دیدگاه‌های خلاقانه خود را برای مردم سراسر جهان به‌ارمغان بیاورند.

تغییر سمت ادی کیو از سوی اپل

تغییر سمت ادی کیو از سوی اپل

پروفایل کیو در The Information مربوط به سال 2018، نکات بیشتری را در مورد تمرکز وی در اپل نشان می‌دهد. همچنین در این پروفایل، که توسط برخی مورد مناقشه قرار گرفته است، از وی به‌عنوان یک رهبر محترم توصیف می‌شود؛ با این حال، از وی همچنین به‌عنوان کسی که گاهی اوقات در جلسات به خواب می‌رود نیز یاد شده است.

گزارش شده است که کیو در پیشرفت فزاینده اپل در بخش خدمات نقش مؤثری داشته و در راه‌اندازی سیستم‌عامل‌هایی مانند Apple Music و +Apple TV، همکاری نزدیکی با این شرکت داشته است. کیو با Jamie Ehrlicht و Zack Van Amburg برای هدایت +TV همکاری نزدیکی دارد و هر ساله در کنفرانس رسانه‌ای Sun Valley در کنار تیم کوک دیده می‌شود.

دیدگاه شما درباره تغییر سمت Eddy Cue از معاون‌ارشد بخش نرم‌افزار به معاون‌ارشد بخش سرویس‌ها و خدمات کمپانی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی