حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Razer Hammerhead مخصوص گیمینگ رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Razer، اخبار، گجت‌های پوشیدنی

ریزر کمپانی است که بیشتر بر روی تولید محصولات گیمینگ تمرکز دارد. لپ تاپ‌ها، اکسسوری‌ها و لوازم سخت افزاری مختلف این کمپانی آمریکایی همگی مهر تأییدی بر این موضوع هستند. اما این بار ریزر از یک ایربادز جدید رونمایی کرده است. ایربادز Razer Hammerhead، به تازگی و با تمرکز بر روی گیمینگ معرفی شده است.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز Razer Hammerhead

ریزر اکسسوری‌های جذابی را برای موبایل‌ها ارائه کرده است. به طور مثال، ریزر پیش از این دسته بازی اختصاصی Kishi را روانه بازار کرد. این دسته، با تمام گوشی‌ها سازگاری دارد.

 

دسته بازی ریزر کیشی (Razer Kishi)‌ سازگار با همه موبایل رسما معرفی شد

 

حال بر اساس گزارش Gizchina، ریزر از ایربادز گیمینگ خود رونمایی کرده است. این ایربادز، یک محصول جذاب با ویژگی‌هایی همچون قابلیت ANC، نورپردازی RGB و ویژگی‌های جذاب دیگر است. ریزر در سال‌های گذشته از نظر توسعه و معرفی ایربادزهای جدید خود، پیشرفت چشمگیری داشته است. به عنوان یکی از برجسته‌ترین حرکات، این کمپانی در سال ٢٠١٩ میلادی از قابلیت تأخیر در پاسخ دهی کم برای گیمینگ پرده برداری کرد. اما هم اکنون، با ایربادز Razer Hammerhead روبه‌رو هستیم. این ایربادز کاملاً بی سیم، شامل ویژگی‌های جذابی است که به آنان می‌پردازیم.

بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده از سوی کمپانی ریزر، این ایربادز دارای ویژگی است که در هنگام قرار گرفتن در گوش، روشن می‌شود و در هنگام در آمدن، خاموش خواهد شد. این ویژگی را پیش‌تر در دیگر ایربادزها با نام حالت “تشخیص پوشیده شدن” دیده بودیم. در همین حین، این ایربادز با نورپردازی RGB اختصاصی می‌تواند مانند نفس کشیدن رنگ لوگوی Razer را عوض کند. این ویژگی، جلوه خاصی به ایربادز Razer Hammerhead می‌بخشد. چرا که بسیاری از ایربادزها، در بخش طراحی و زیبایی مانور خاصی نداده‌اند. اما اجازه دهید تا به مشخصات فنی این محصول جدید برسیم. ایربادز جدید ریزر، دارای درایورهای ١٠ میلی متری است. این درایورها، از پاسخ فرکانسی ٢٠ هرتز تا ٢٠ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، فرمان‌های لمسی توسط Razer Hammerhead پشتیبانی می‌شوند. بلوتوث نسخه ۵.٢، میکروفون چندگانه و وجود قابلیت Google Fast Pair، از دیگر مشخصات این ایربادز هستند.

این ایربادز، دارای برنامه‌ای با نام Razer Audio است و با هر دو پلتفرم اندروید و iOS جفت می‌شود. علاوه بر این، می‌توان از طریق Razer Audio نورپردازی RGB این ایربادز را شخصی سازی کرد. از این برنامه می‌توان برای روشن یا خاموش کردن ANC نیز بهره گرفت. همان طور که گفتیم، این ایربادز دارای قابلیت ANC یا همان حذف نویز فعال است.

به لطف میکروفون‌های تعبیه شده در این ایربادز، می‌توان صداهای محیطی و مزاحم در حین مکالمات را به حداقل میزان رساند. وزن کلی این ایربادز با کیس شارژ، ۵٣ گرم است. بازدهی باتری این ایربادز، رضایت بخش است. به طوری که با خاموش بودن تمام حالت‌ها، این ایربادز تا ٣٢.۵ ساعت دوام خواهد آورد. بدون استفاده از کیس شارژ، این زمان به ۶.۵ ساعت می‌رسد. با روشن کردن قابلیت ANC و نورپردازی RGB ایربادز می‌تواند تا ۴.۵ ساعت روشن بماند. با استفاده از کیس شارژ، عمر باتری به ٢٠ ساعت خواهد رسید. در کل، این دستگاه عمر باتری متفاوتی دارد.

به قیمت این ایربادز گیمینگ ریزر می‌رسیم. ایربادز Razer Hammerhead در حال حاضر با قیمت ١٢٩.٩٩ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. هم اکنون می‌توان این ایربادز را از طریق فروشگاه آنلاین ریزر تهیه کرد. ریزر این ایربادز را تنها در آمریکا عرضه کرده است.

نظر شما در مورد ایربادز جدید ریزر چیست؟ آیا ارزش پرداخت ١٣٠ دلار را دارد؟ کدام مشخصه این ایربادز جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️