حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز مجانی؛ هدیه کسانی که در واشنگتن DC واکسینه شوند!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، گجت‌های پوشیدنی

کرونا اکنون بزرگ‌ترین معضل در جهان است. یکی از راه حل‌ها برای مقابل و پیشگیری از ابتلا به این بیماری خطرناک، واکسینه شدن به وسیله واکسن‌های ضد کرونا است. این موضوع، برای بسیاری از دولت‌های جهان ارجحیت دارد. اما برخی از افراد به دلیل شایعات مربوط به استفاده از میکروچیپ‌ها در واکسن کرونا، حاضر به تزریق آن نیستند. به همین صورت، در واشنگتن برنامه‌ای برای تشویق افراد جوان جهت تزریق واکسن کرونا تدوین شده است. بر اساس این برنامه، اگر شما در این شهر واکسینه شوید، ایرپادز مجانی دریافت خواهید کرد!

اهدای ایرپادز مجانی به آن دسته از جوانانی که در واشنگتن واکسن کرونا بزنند

واکسن کرونا، موضوعی مهم است. دولت‌ها سعی می‌کنند تا هرچه سریع‌تر برنامه واکسیناسیون خود را به سرانجام برسانند. به اعتقاد آن‌ها، به انجام رساندن این برنامه می‌تواند تا حدود زیادی از ابتلا به کرونا جلوگیری کند. اما شایعه‌هایی که مبنی بر قابل اطمینان نبودن این واکسن‌ها، سبب نگرانی‌های جمعی شده‌اند. اما این مشکل، با تشویق شهروندان می‌تواند تا حدود زیادی برطرف شود.

به نقل از Android Authority، در بسیاری از کشورهای جهان، دولت‌ها در حال آزمایش برنامه‌های انگیزشی برای تشویق شهروندان به استفاده از واکسن کرونا هستند. این برنامه‌ها، بیشتر جایزه محور هستند. به طور مثال، در بسیاری از مناطق ایالات متحده آمریکا با واکسینه شدن، می‌توان پول نقد دریافت کرد! حتی جو بایدن پیش‌تر پیشنهاد کرده بود که هر شهروند در ازای تزریق واکسن Covid-19، مبلغ ١٠٠ دلار آمریکا را دریافت کند. این بار، یک برنامه انگیزشی و جذاب جدید در واشنگتن DC در حال اجرا شدن است.

دفتر شهرداری واشنگتن DC، یک برنامه تشویقی مخصوص واکسیناسیون جوانان طراحی کرده است. بنابر این برنامه، هر فرد نوجوان ١٢ تا ١٧ ساله می‌تواند ایرپادز مجانی را در ازای ترزیق واکسن کرونا در اولین فرصت دریافت کند. دیگر شرط این موضوع، این است که شما می‌بایست به همراه والدین خود در این طرح ثبت نام کنید. ظاهراً نیاز به ثبت عکس در یکی از محدوده‌های تعیین شده نیز خواهید داشت. حتی اگر سن شما بیشتر از این باشد، می‌توانید ایرپادز مجانی را دریافت کنید. این برنامه برای کسانی که در سن ١٨ تا ٢١ هستند نیز اجرایی شده است. این برنامه، بیشتر مخصوص دانش آموزان و دانشجویان طراحی شده است.

اما اگر شما پیش از این یک ایرپادز دارید و نیازی به یک ایرپادز دیگر ندارید، جای نگرانی نیست. چرا که شما همچنان گزینه‌های جذابی را پیش رو دارید. شما می‌توانید به جای ایرپادز، کارت هدیه ۵١ دلاری دریافت کنید. از سوی دیگر، به شما شانس شرکت در قرعه کشی بورسیه تحصیلی ٢۵,٠٠٠ دلاری داده می‌شود. اگر این‌ها برای شما کافی نیستند، باید بگوییم که برنامه‌های تشویقی دیگر جواب نخواهند داد!

نظر شما در مورد این طرح چیست؟ آیا این موضوع تأثیری بر روی جوانان دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MSK

سلام دوستان میخواستم یه ایر پاد تو رنج 1.5 بردارم بهم وانپلاس بادز زد و پیشنهاد دادن و هواوی فری بادز 4i به نظر شما چی بگیرم بهتره

Mohammadr

ی لحظه فکر کنیم…
دارن خواهشششش میکنن که دو تا از آرزوهای ما ایرانیارو رایگان بهشون بدن… بازم عده ای قبول نمیکنن=)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️