حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری Honor با IMAX اعلام شد: اشاره به طراحی دایره ای دوربین

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ مراسم رونمایی محصولات آنر برگزار می شود. امروز و حوالی مراسم معرفی ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ شیائومی، همکاری Honor با IMAX اعلام شده است. همچنین در تیزر آن اشاره به طراحی دایره ای دوربین هم استنباط می شود.

همکاری Honor با IMAX

تصویر منتسب به آنر مجیک ۳

تصویر منتسب به آنر مجیک ۳

انتظار می رود گوشی هوشمند Honor Magic 3 پنج شنبه همین هفته معرفی شود. این گوشی پرچمدار دارای چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس باشد. این برند اکنون در صفحه Weibo خود همکاری با IMAX Enhanced را اعلام کرده است، جایی که تصویری از یک حلقه فیلم در آن قرار داده شده است که بسیار شبیه به یک دوربین دایره ای شکل است. این شبیه به آنچه که در گزارش های قبلی دیده بودیم به نظر می رسد.

تیزر همکاری Honor با IMAX

تیزر همکاری Honor با IMAX

شاید بپرسید که IMAX Enhanced چیست؟ این محصول کار مشترک بین IMAX، سیستم اختصاصی دوربین های با وضوح بالا، فرمت های فیلم، پروژکتورها و تئاترهای فیلم و DTS (یک شرکت صوتی آمریکایی) است. پروژه Enhanced در اصل قابلیت های IMAX را به اتاق نشیمن مصرف کنندگان می آورد.

تا کنون، IMAX Enhanced فقط برای تعداد محدودی تلویزیون، پروژکتور و AVR در دسترس بوده است. این یک فرمت است که اجازه می دهد محتوای 4K HDR با صدای DTS در نمایشگرهای HDR10+ پخش شود، به این معنی که Honor Magic 3 اولین تلفن هوشمندی است که این تجربه ویدیویی منحصر به فرد را ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر مجیک ۳ دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)