حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از نوین مارکتینگ مشاوره سئو بگیرید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو سایت شما را برای دستیابی به رتبه‌های برتر گوگل قدرت می‌بخشد.

می‌توان گفت مشاوره سئو در واقع مجموعه تکنیک های بهینه سازی سایت است که یک متخصص سئو برای بهینه سازی نرخ تبدیل سایت شما، آن را ارائه می کند و موجب رشد رتبه های شما در نتایج جستجوی گوگل می شود. تکنیک هایی که در مشاوره سئو ارائه می‌شود روش‌هایی تست شده در پروژه‌های سئو مشابه است اما استراتژی اجرای آن با توجه به ماهیت سایت شما و تحلیل سایت رقبایتان پیاده سازی می‌شود.

در هر ثانیه ۴۰ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. البته این میزان جستجو موضوعات بسیار متنوعی را شامل می‌شود، اما مشتریان بالقوه شما معمولا با جستجوهای مشخصی به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می‌گردند. بنابراین در صورتی که شما با آن کلمه خاص، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را برای کسب‌وکار خود فراهم می‌کنید. به زبان ساده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت موجب می‌شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بالاتر از رقبایتان دیده شوید؛ و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهید!

اگر شما نیز کسب‌و‌کار خود را در بستر اینترنت آغاز کرده باشید متوجه عدم پایداری برخی رتبه‌های در سرپ گوگل می‌شود . در اینجا لازم است یادآوری کنیم همزمان که شما برای رشد رتبه‌های خود در نتایج گوگل در حال تلاش هستید رقبای شما نیز در صفحه اول برای بهبود جایگاه خود در گوگل تلاش می‌کنند پس لازم است همگام با تغییرات الگوریتم‌های گوگل پیش بروید و برای اینکه کار می‌توانید از کارشناسان سئو نوین مارکتینگ مشاوره سئو بگیرید.

 

الگوریتم‌های گوگل بر سئو سایت چه تاثیری دارند؟

اساسا، الگوریتم‌های گوگل، سیستم‌های رتبه‌بندی هستند که برای تجزیه و تحلیل میلیاردها صفحه وب طراحی شده‌اند. با انجام این کار محبوب‌ترین موتور جستجوگر جهان می‌تواند مرتبط ترین و مفیدترین نتایج را برای کاربران خود نمایش دهد، تمامی این فرآیندها در کسری از ثانیه اجرا می‌شوند.

الگوریتم‌های گوگل هرکدام با دلیلی خاص ساخته شده‌اند و در مجموع آنها بیش از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه بندی را در نظر می‌گیرند.

اما گوگل هنگام نمایش نتایج جستجو چه مواردی را در نظر می‌گیرد؟

مجموعه کلمات و یا عبارات جستجوی شما، ارتباط با کاربران، کاربردی بودن صفحه سایت ، نسخه موبایل، اعتبار سایت، لوکیشن کاربر، جنبه‌های فنی سایت، اطلاعات موجود در صفحه، زمان صرف شده روی صفحه، کیفیت محتوا و… همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید این لیست بسیار طولانی است و همچنان ادامه دارد.

اگر واقعاً به دنبال رتبه اول در صفحه جستجو هستید، باید هر کدام از فاکتورهای رتبه‌بندی را در الگوریتم‌های مختلف گوگل در نظر بگیرید. دقیقا اینجا جایی است که متخصصان سئو وارد عمل می‌شوند.

آیا شما نیز به مشاوره سئو نیاز دارید؟

در زمان بهینه سازی سایت شاید بارها شرایطی را تجربه کرده باشید که علی رغم تمام فعالیت های سئویی ، رتبه سایت شما تغییری نمی‌کند یا برخلاف انتظار، افت رتبه را تجربه می‌کنید. در این حالت برخی از کارفرماها همکاری خود را با کارشناس سئو خود متوقف می‌کنند و به دنبال سئوکار جدید و قرارداد جدید می روند.

در نظر داشته باشید که در رتبه گرفتن سایت به کمک سئو فاکتورهای زیادی دخیل است اما چیزی که کار را برای تمام سئو کارها سخت و غیرقابل پیش بینی می‌کند بخش الگوریتم‌های گوگل است که شما را با هوش مصنوعی طرف می‌کند. بنابراین در زمان افت رتبه‌ها یا قفل رتبه‌ها با کمی همفکری و گرفتن مشاوره سئو از کارشناسان این حوزه می‌توان شرایط را تحت کنترل درآورد که البته نتیجه گرفتن در این روش نیز نیازمند سپری شدن کمی زمان است تا بتوان تاثیر آن را در نتایج مشاهده کرد. پس صبور بودن را در روند اجرای پروژه در نظر داشته باشید.

 

مشاور سئو چه کسی است؟

 

مشاور سئو کسی است که مواردی در سایت که نیاز به تغییر و اصلاح دارد را بر اساس تجربیات گذشته و جدیدترین تغییرات الگوریتم‌‌های گوگل ارائه می‌کند. کارشناسان سئو نوین مارکتینگ با تکیه بر دانش فنی روز و تجربه صدها پروژه موفق سئو خدمات سئو سایت را به همراه مشاوره سئو ارائه می‌کنند.

مشاور سئو پیشنهادات خود را بر اساس درخواست کارفرما، نیاز روز بازار و تحلیل رقبا ارائه می‌کند به همین دلیل ممکن است چند سئو کار مختلف در مشاوره سئو چند استراتژی مختلف را به شما پیشنهاد کنند و این یک امر طبیعی است. اما در نظر داشته باشید که باید در ابتدا مشکل را به درستی تشخیص داده باشند تا بتوانند برای رفع آن راهکار ارائه کنند و این تشخیص مشکل گاهی با استفاده از چند ابزار اتفاق می افتد و گاهی به یافتن یک نقشه راه جامع بهینه سازی سایت نیاز است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ با دو دهه سابقه در ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت به رشد کسب و کار شما در فضای وب فارسی کمک می‌کند. برای دریافت مشاوره سئو به سایت نوین مارکتینگ مراجعه کنید : https://novinmarketing.com/seo/

همکاران ما در دپارتمان سئو نوین مارکتینگ آماده ارائه خدمات سئو به صاحبان مشاغل می‌باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات