حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح پیش فروش سایپا دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پس از استقبال ضعیف از پیش فروش سایپا تیر ۱۴۰۰ به نظر می رسد که با توجه به نزدیک شدن قیمت کارخانه محصولات سایپا به قیمت بازار، نیازی به قرعه کشی در طرح پیش فروش این شرکت حس نمی شود. با این وجود هنوز قیمت نهایی مشخص نیست. امروز اطلاعات طرح پیش فروش سایپا دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی منتشر شده است.

طرح پیش فروش سایپا دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

هنوز درباره ظرفیت دقیق این طرح اطلاعی داده نشده است. همچنین حالا که قرعه کشی انجام نمی شود، مشخص نیست که با چه سرعتی ظرفیت این طرح پُر خواهد شد. زمان آغاز پیش فروش جدید سایپا برای دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح مشخص شده است. همچنین عنوان شده است که به صورت ۲۴ ساعته ادامه خواهد داشت. فکر می کنم منظور این است که در ساعات غیراداری هم می توانید ثبت نام کنید، البته اگر ظرفیت وجود داشته باشد.

در جدول زیر نام خودروهای موجود را می بینید:

  1. ۱- کوییک S
  2. ۲- کوییک R (کوییک دورنگ)
  3. ۳- کوییک دنده ای
  4. ۴- ساینا S
  5. ۵- وانت سایپا ۱۵۱

تمام رنگ های کوییک دورنگ یا کوییک R را اینجا ببینید

فیس لیفت کوییک S سایپا به مشتریان تحویل داده می شود

پیش پرداخت این خودروها از ۵۲.۵ میلیون تومان تا تقریبا ۷۷.۵ میلیون تومان است. کوییک S به عنوان گران ترین پیش پرداخت در این طرح ارایه می شود. همانطور که گفتیم قیمت نهایی محصول مشخص نیست.

موعد تحویل خودورهای طرح پیش فروش ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ سایپا برای دی ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱ مشخص شده است اما واضح نیست که در این بازه بیشتر از ۶ ماهه قرار است تاریخ تحویل مشتریان مختلف چطور مشخص شود.

پیش فروش سایپا مرداد ۱۴۰۰

پیش فروش سایپا مرداد ۱۴۰۰

شرايط بخشنامه پیش فروش سایپا:

  1. ۱- فروش محصوالت صرفاً بصورت اینترنتی می باشد.
  2. ۲- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود ، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه های مربوطه صادر خواهد شد.
  3. ۳- در روش پیش فروش، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.
  4. تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.
  5. قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
  6. ۴- با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره 080080 مورخ 00/15/0011 کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.
  7. ۵- با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطالعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می گردد:
  8. ۵-۱- در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطالعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت،مغایرت داشته باشد میبایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات الزم را انجام دهد.
    ۵-۲- در صورتی که مشتری دارای اطالعات در سامانه شماره گذاری باشد :
  9. الف- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچگونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نمی باشد.
  10. ب- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر نموده باشد، میبایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصالح اطالعات خود اقدامات الزم را انجام دهد.
  11. ۶- درصورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند عالوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.
  12. ۷ -یکی از بسته های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بصورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می تواند قبل از تکمیل وجه اقدام نماید.
  13. ۸- در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
  14. ۹- در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت میباشد.
  15. ۱۰- در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

نظر شما درباره این پیش فروش بدون نیاز به قرعه کشی سایپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mismim

یعنی بیام 70 تومن پول بدم!
بعد بیام منتظر بمونم که کِی قراره بهم ماشین بدن!
بعد از اینکه مشخص شد کِی قراره این آشغال رو بهم بدن، باید منتظر بمونم قیمت نهاییش چند میشه!
بعد بیام این آشغال رو به قیمت روز، پولش رو جرینگ بریزم توی شکم سایپا!
بعد هم خوشحال و راضی، در حال بازی با این آشغال، لذت هم ببرم؟!
خداییش، چقدر فکر میکنن راجب این پیش فروش ها؟!
مردم خودمون هم اگه باهاشون هم پیمان نشن، اینها آدم میشن

Monarch

تا اینجایی که هستیم و من یادم میاد همیشه همین بوده :)))))))))))))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)