حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استقبال ضعیف از پیش فروش تیرماه سایپا : تقریبا از هر ۳ نفر متقاضی ۲ نفر برنده!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

هفته گذشته بود که درباره فروش فوری و پیش فروش سایپا چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ برای کوییک R برای شما در ترنجی نوشتیم. در این طرح حتی شروط ثبت نام هم کاهش پیدا کرده بود. با این حال شاهد استقبال ضعیف از پیش فروش تیرماه سایپا هستیم. شرایط به شکلی است که تقریبا از هر ۳ نفر متقاضی ۲ نفر برنده خواهند بود.

پیش فروش تیرماه سایپا

امروز قرعه کشی همزمان طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصول کوییک آر (کوییک دو رنگ) سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد. اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا یعنی دوشنبه ۲۱ تیر ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

تمام رنگ های کوییک دورنگ یا کوییک R را اینجا ببینید

اما آمار و ارقام شرکت کننده ها و میزان خودرو ارایه شده هم بسیار جالب است. اینجا با هم مرور این ارقام می پردازیم و شانس برنده شدن متقاضیان خودرو در هر کدام از آن ها را می سنجیم:

۱- پیش فروش سایپا ۱۶ تیر ۱۴۰۰

  1. • تعداد شرکت کنندها: ۲۴ هزار و ۸۰۶ نفر
  2. • ظرفیت خودروها: ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو
  3. • شانس برنده شدن در قرعه کشی: ۶۶.۵ درصد

۲- فروش فوری سایپا ۱۶ تیر ۱۴۰۰

  1. • تعداد شرکت کنندها: ۷۲ هزار و ۷۶۰ نفر
  2. • ظرفیت خودروها: ۲ هزار دستگاه خودرو
  3. • شانس برنده شدن در قرعه کشی: ۲.۷ درصد
کوییک آر (Quick R)

کوییک آر (Quick R)

گفته می شود که گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

این اعداد و ارقام بسیار جالب است. از ثبت نام ۲.۳ میلیون نفر فقط برای فروش فوری پژو پارس TU5 ایران خودرو و شانس ۸.۴ در ۱۰ هزار تا شانس های بسیار قوی تر در فروش فوری و البته پیش فروش سایپا. این مشخص می کند که با رسیدن قیمت محصولات سایپا به قیمت بازار، دیگر خریداران اصلا نیازی نمی بینند که بخواهند خودرو را به صورت پیش فروش غیرقطعی ۱ ساله ثبت نام کنند، آن هم زمانی که همین خودرو را با قیمت حدود ۱۵۳ میلیون تومان می توانند به صورت صفرکیلومتر همین حالا بخرند و از همین امروز سوار شوند تا حتی نگرانی احتمال افزایش قیمت زمان تحویل این خودرو را هم نداشته باشند.

نظر شما درباره پیش فروش سایپا و فروش فوری آن چیست؟ اگر متقاضی پیش فروش آن بوده باشید، به احتمال خیلی زیاد برنده خواهید بود، چون (حداقل در این پیش فروش سایپا) تقریبا از هر ۳ نفر ثبت کننده ۲ نفر برنده می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

سایپا کل ماشین هاش شده در در پایه و اساس تیبا با قیافه های مختلف و قیمت های بالا … با این گرونی بنزین و آلودگی هوای تهران حتی حاضر نیست ماشین دوگانه سوز تولید کنه !

V800B

شما ماشین دوگانه سوار نشدی وگرنه چنین نمیگفتی
اون سمند پایه گاز سوز یا پراید گاز سوز بخاطر خشک بودن گاز
دمار از موتور ماشین در میآورد
بخصوص تو گرما الان ک بدترم میشه

ali.reza.9821

ماشین خود بنده سمند EF7 پایه گازه همش هم با CNG کار میزنم و 5 ساله داره کار میکنه موتورش عین روز اولش هست ، این حرفا چیه ، طرف راننده نباشه و ماشین رو بد کار بزنه بنز رو هم داغون میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)