حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی Mi Pad 5 با کیبرد فیزیکی ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، شیائومی

مراسم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ شیائومی برای معرفی محصولات جدید شیائومی از جمله تبلت و گوشی جدید این شرکت است. پیش از این ما برای شما نوشتیم که تبلت شیائومی Mi Pad 5 با Smart Pen ارایه خواهد شد. حالا اما می بینیم که تبلت شیائومی Mi Pad 5 یک کیبرد فیزیکی هم خواهد داشت.

تبلت شیائومی Mi Pad 5 با کیبرد فیزیکی

همانطور که در تیزر رسمی جدید شیائومی می بینیم، تبلت جدید این شرکت از قاب دارای صفحه کلید سخت افزاری پشتیبانی می کند و روی سطح آن بافت چرمی زیبا وجود دارد. صفحه کلید از طراحی و چیدمان استاندارد و از طراحی کلید شناور استفاده می کند. کلیدهای جهت نما طراحی فشرده ای دارند اما ما نمی توانیم هیچ کلید چند رسانه ای اضافی را ببینیم. همچنین، می بینیم که این تبلت از صفحه تمایش با گوشه های گرد استفاده می کند.

تیزر تبلت شیائومی می پد ۵

تیزر تبلت شیائومی می پد ۵

همچنین از قبل می دانیم که شیائومی Mi Pad 5 از قلم حساس به فشار پشتیبانی می کند. بدنه از ساختار ساندویچ شیشه و فلز و طراحی فریم تخت (شبیه به آیفون ۱۲ یا آیپدهای اپل) استفاده می کند. این باید به کاربران کمک کند تا تلفات ناشی از ضربه ها را کاهش دهند. انتظار می رود این سری شامل سه نسخه باشد که همگی قبلاً گواهینامه دسترسی به شبکه مخابراتی را دریافت کرده اند. یکی از آنها دارای تراشه Snapdragon 860 خواهد بود. اما دو نسخه بالاتر دارای تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خواهند بود.

صفحه نمایش و عملکرد

می پد ۵

می پد ۵

مطابق تصویر رسمی رو رفته، Mi Pad 5 از یک طراحی تمام صفحه با حاشیه های بسیار باریک استفاده می کند. به نظر می رسد قهرمان داستان ما دارای حاشیه های متقارن است. قبلاً متوجه شدیم که Xiaomi Mi Pad 5 دارای یک صفحه نمایش LCD با کیفیت بسیار بالا با اندازه 10.95 اینچ (بخوانید 11 اینچ) خواهد بود. رزولوشن آن 1660 در 2560 پیکسل، رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از تاچ سمپل ریت 240 هرتز خواهد بود. همچنین، این تبلت می تواند تفاوت 4096 سطح فشار را برای استفاده از قلم ارایه کند. فناوری قلم فعال In-Cell هم در این تبلت پشتیبانی می شود که قابل مقایسه با iPad Pro است.

مدیران داخلی شیائومی همچنین فاش کردند که رابط کاربری MIUI for Pad به طور خاص برای محصولات تبلت توسعه یافته است. این دستگاه از حالت کامپیوتر شخصی پشتیبانی می کند و یک رابط کاربری آشنا رایانه طور را از جمله منوی Start کلاسیک ارائه می دهد. مرکز کنترل همچنین می تواند چندین پنجره را به طور همزمان باز کند. این امر تجربه کاربر غنی تری را تضمین می کند و عنوان “تلفن همراه با صفحه بزرگ” را از بین می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت شیائومی هستید؟ اگر بخواهید تبلت اندروید بخرید، از چه برندی خرید خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Golden Manfioda

خیلی عالیی !!
می پدر 5 قابل مقایسه هست با آیپد پرو … .
که این بازار رو متحول خواهد کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)