حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاشت مو چه مراحلی دارد؟

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کاشت مو در واقع یک متد درمانی محسوب می شود که توسط آن از موهای مقاوم بدن شما استفاده شده و سپس آنها را به نواحی موهای ریخته شده منتقل می کنند، این متد را کاشت یا پیوند موی طبیعی می نامند. امروزه خوشبختانه با پیشرفت فعالیت های زیبایی متد های متنوعی در هر حوزه ابداع شده است که در این متن به آنها خواهیم پرداخت.

 

فوایدکاشت مو چیست؟

اگر به دلیل استرس،جراحی، موارد ژنتیکی و… دچار ریزش مو شده اید و حال به فکر کاشت مو افتاده اید پس احتمالا سوالات زیادی در ذهنتان پیش آمده که، این پروسه چه مراحلی دارد؟ چگونه باید یک روش موثر انتخاب نمود؟ این کار آیا عوارضی دارد؟ و … ، به منظور گرفتن جواب، با ما همراه باشید.در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم که در آن لیست کلینیک های کاشت مو در شهرهای مختلف درج شده است.

 

آشنایی با مراحل کاشت مو :

پیش از آنکه مراحل را بازگو کنیم، می بایست بدانیم که کاشت مو چگونه امری است، کاشت یا همان پیوند مو در واقع یک متد درمانی محسوب می شود که توسط آن از موهای مقاوم بدن شما استفاده شده و سپس آنها را به نواحی موهای ریخته شده منتقل می کنند، این متد را کاشت یا پیوند موی طبیعی می نامند.

هر چند در گذشته به جهت انجام کاشت، انتخاب پیش روی شما برای گزینش کلینیک و یا حتی متد مورد استفاده محدود بود اما امروزه با پیشرفت فعالیت های زیبایی و محبوب شدن روز افزون چنین پروسه هایی، متد های متنوعی در هر حوزه ابداع شده است، اما در خصوص پیوند مو دو روش کلیدی و کلی وجود دارد که سایر روش ها در این دسته ها جای می گیرند :

کاشت مو

کاشت مو

  • کاشت مو، کاشت نوری :

در این روش، به منظور انتقال گرافت ها یا همان فولیکول های مو، در قسمت پشت سر( بانک تامین کننده مو) برش زده شده و بعد در زیر میکروسکوپ، فولیکول را از داخل پوست خارج نموده و به جهت ادامه روند کاشت آماده سازی می نمایند.

این روش جزء روش های نسبتا تهاجمی محسوب می شود چرا که نیاز به برش پوست سر و بخیه دارد و به همین دلیل احتمال ایجاد عارضه (تا بهبودی کامل) زیاد است و همچنین دوره ریکاوری نیز طولانی تر خواهد بود که این دو، جزء معایب این متد به شمار می رود، اما در مقابل به علت کیفیت بالای گرافت ها، احتمال تاثیر گذاری نیز بیشتر خواهد بود و این یک مزیت نسبت به سایر موارد محسوب می شود.

روش کاشت نواری خود به سه صورت( تکنیک) انجام می پذیرد :

  • تکنیک ترکیبی
  • تکنیک سوپر ترکیبی
  • تکنیک FUT

 

  • کاشت مو، روش استخراج واحد فولیکولی :

در این روش به منظور پیوند مو، دیگر نیازی به برش پوست سر نیست و با ایجاد یه سوراخ ریز در سر (کمتر از یک میلی متر) فولیکول را از پشت سر بر میدارند. این روش ها که امروزه متداول تر هستند جز دسته روش های غیر تهاجمی طبقه بندی می شوند و در واقع عملیات کاشت به شکلی انجام می پذیرد که این روش را اصطلاحا پیوند مو بدون جراحی می نامند.

در این روش از جدید ترین متد به کار گرفته شده است :

  • متد میکروگرافت
  • متد Micro Fit
  • متد FIT
  • متد BHT
  • متد SUT

البته یک سری روش های دیگر نیز استفاده می شوند که اساس آنها، استفاده از الیاف فیبر مصنوعی می باشد و بسیار شبیه تارهای مو هستند، که روش HRT نام دارد.

نکته: اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که کدام روش مناسب می باشد، به منظور جواب این سوال می بایست شرایط و وضعیت موها ، نوع و علل ریزش، وسعت طاسی و … توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد و شما باید به مزایا و معایب هر روش واقف باشید و در آخر با پیشنهاد های متخصص و تصمیم گیری شما، بهترین روش برای انجام پیوند مو را برگزینید. کلینیک کاشت مو شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو میتوانید مشاهده نمایید.

کاشت مو

کاشت مو

چه افرادی می توانند کاشت مو انجام دهند؟

به طور کلی اغلب افرادی که دچار انواع طاسی و ریزش های مو هستند کاندید مناسبی محسوب می شوند مگر در شرایط خاص مثل: ریزش مو سکه ای(آلوپسی آره آتا)، طاسی هایی با الگوی نامشخص و پراکنده، ریزش مو به دلایل بیماری های زمینه ایی که درمان نشده اند. بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز و سایر شهرهای ایران را درسایت پی جو مشاهده نمایید.

کلینیک کاشت مو در سایت پی جو

به منظور دریافت به روزترین اطلاعات و خدمات در حوزه زیبایی و کاشت مو می توانید از سایت پی جو بهره مند شوید و با خیالی آسوده و مطمئن در صدد انجام این امر برآیید، چرا که از طریق این سایت می توانید خدمات را در سراسر کشور و در تمام شهرهای ایران دریافت کنید و دیگر نیازی به نگرانی برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی نخواهید داشت.لیست کامل کلینیک کاشت مو در تبریز ، اصفهان و سایر شهرهای ایرن را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات