حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل منعطف نمایشگر شیائومی Mi Mix 4 با دوربین زیرنمایشگر در ویدیویی دیده شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

در ترنجی خواندیم که شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات جدید شیائومی، ١٩ مرداد معرفی می‌شوند. امروز هم پنل منعطف نمایشگر شیائومی Mi Mix 4 با دوربین زیرنمایشگر در ویدیویی دیده شده است. به نظر می رسد این دستگاه افسانه ای که چند سال در شایعات زندگی می کرد، به زودی واقعا به واقعیت خواهد پیوست.

پنل منعطف نمایشگر شیائومی Mi Mix 4

همانطور که گفتیم شیائومی برای سه شنبه هفته آینده ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ مراسمی دارد. همچنین تأیید کرد که Mi Mix 4 در همان روز معرفی می شود. ما بی صبرانه منتظر مواردی هستیم که این شرکت می تواند در آستین خود داشته باشد، زیرا سری Mix اغلب طراحی رادیکال را به میز می آورد.

در حال حاضر ویدیویی را در Weibo به اشتراک گذاشته شده که ظاهراً صفحه Mi Mix 4 را نشان می دهد. ما در اینجا دو موضوع مهم داریم، یعنی ماهیت انعطاف پذیری صفحه نمایش و وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر. 

منتشر کننده این ویدیو در اظهارات بعدی می افزاید که این یک “صفحه نمایش بسته نشده” است. یعنی که هنوز روی تلفن نصب نشده است. بنابراین ما حدس می زنیم که صفحه نمایش آنقدر در محصول نهایی انعطاف پذیر نخواهد بود. به هر حال، مسائلی مانند دوام و اجزای داخلی سفت و سخت مانند باتری ها می تواند مسائل را پیچیده کند. اما ما دوست داریم ببینیم که Mi Mix 4 چگونه می تواند باشد.

دوربین زیرنمایشگر شیائومی می میکس ۴ در حالت روشن بودن پنل دیده نمی شود

دوربین زیرنمایشگر شیائومی می میکس ۴ در حالت روشن بودن پنل دیده نمی شود

دوربین زیرنمایشگر شیائومی می میکس ۴ در حالت حاموش بودن پنل دیده می شود

دوربین زیرنمایشگر شیائومی می میکس ۴ در حالت حاموش بودن پنل دیده می شود

شیائومی Mi Mix نسل اول، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا و نسبت تصویر ۱۸:۹ را ماه ها قبل از این که صنعت به طور کلی این روند را بپذیرد، ارائه می داد. در همین حال، Mi Mix 2 نسبت صفحه نمایش به بدنه را بیشتر و بدنه ای سرامیکی ارائه کرد. Mi Mix 3 شیائومی دارای طراحی کشویی بود، در حالی که Mi Mix Alpha دارای صفحه نمایشی بود که تا پشت دستگاه ادامه پیدا می کرد.

جدیدترین Mi Mix شیائومی اولین دستگاه این شرکت با دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود، اما اولین گوشی در دنیا با این فناوری نخواهد بود (این افتخار به ZTE Axon 20 تعلق می گیرد). بنابراین ما امیدواریم که این شرکت ترفندهای بیشتری در آستین خود داشته باشد.

شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات جدید شیائومی، ١٩ مرداد معرفی می‌شوند

نظر شما چیست؟ منتظر می میکس ۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darth Vader

صفحه منعطف و دوربین زیر صفحه همزمان!!!!!!!!!!!!! اگه اون حاشیه ها نباشه میکس امسال میترکونه!🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

m.b

یه صفحه نمایش پیش تولیده… برای همین بااینکه لزومی نداره تماماً منعطف انتخاب کردن… که در کناره ها صفحه به پشت منحرف بشه و حاشیه ها به کمترین حد برسه…
البته خب دوربین زیر صفحه اجازه استفاده از هر صفحه و هر مشخصاتی رو نداد اما در نهایت فکر میکنم ریت صفحه به بدنه خوبی داشته باشه…

Darth Vader

من فکر کردم هردو ویژگی رو باهم داره.

hamidtn

واقعا ایولا به شیائومی

امیدوارمدوربین زیر نمایشگر ترند سال بعد باشه !

#البته اگر زنده بمانیم !

Mahdi

اگه پنل منعطف باشه نیازی به دوربین زیر نمایشگر نیست ، دوربین رو جای حسگر ir blaster بزارن و موقع سلفی به طرف صورت خمش کنن

AŁɪ

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)