حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح فروش جدید فیدلیتی بهمن موتور شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

امروز طرح فروش فوری خودرو فیدلیتی بهمن سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ انجام شد. شرکت بهمن موتور ضمن تشکر و حسن جویی از استقبال مشتریان گرامی در طرح فروش آنلاین فیدلیتی، پایان ثبت نام این دوره را اعلام کرد. این شرکت می گوید طرح فروش جدید فیدلیتی بهمن موتور برای شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

طرح فروش جدید فیدلیتی بهمن موتور شهریور ۱۴۰۰

فروش فوری فیدلیتی

فروش فوری فیدلیتی

بهمن موتور محصول جدید خود را بر اساس تعداد خودروی تولید شده به صورت فروش فوری عرضه نموده است. یکی از دلایل استقبال بالا از این خودرو را می توان قیمت مناسب آن در مقایسه با رقبا دانست. همچنین مشخصات مناسب و آپشن های به روز از دیگر دلایل است.

شرکت بهمن موتور ضمن پوزش از اختلال مقطعی که در وبسایت ایرانی کار در زمان ثبت نام به واسطه تعداد بالای متقاضیان خرید این محصول حادث شد، زمان مجدد ثبت نام که در ماه آینده انجام خواهد شد.

به این صورت می توان گفت که جایی در شهریور ۱۴۰۰ باید انتظار ارایه طرح فروش جدید Fidelity داشت. درباره قیمت ماه آینده اطلاعی در دست نیست اما قیمت این ماه برای نمونه ۵ صندلی عدد ۶۵۵ میلیون تومان و نمونن ۷ صندلی آن ۶۷۰ میلیون تومان بود.

حق انتخاب بین رنگ های مختلف و ۲ رینگ مختلف ۲۰ اینچی را می توان یکی از مواردی دانست که متاسفانه و متاسفانه در فروش های عجیب ایران خودرو و سایپا چند سالی هست که اصلا ندیده ایم!

شما منتظر طرح فروش جدید بهمن موتور هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)