حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعمیر زودپز در کوتاهترین زمان

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

زودپز از لوازم پرکاربرد آشپزخانه است که به دلیل تسریع پخت غذا بخصوص برای خانم های شاغل حکم عصای دست در آشپزی را دارد. لذا زمانی که زودپز خراب می شود به معنای یک معضل بزرگ خواهد بود. به همین دلیل است که تعمیر زودپز در کوتاه ترین زمان ممکن، برای بانوان در مواردی حتی از هزینه تعمیر نیز مهمتر است.

اگر زودپز شما هم خراب شده است نکات ارائه شده در این مقاله را تا انتها بخوانید. آشنایی با مشکلات رایج زودپز ها به شما کمک می کند تا توانایی تشخیص مشکل خرابی زودپز خود را با توجه به علائم شرح داده شده داشته باشید. در انتها نیز یک مرکز معتبر برای تعمیر زودپز در تهران به شما معرفی شده است.

مشکلات رایج زودپز

  1. 1- بوق زدن مداوم زودپز برقی
  2.  2- گیر کردن سوپاپ شناور زودپز
  3.  3- بوی نامطبوع زودپز
  4. 4- خروج بخار از زودپز
  5. 5- خوب پخته نشدن مواد غذایی درون زودپز

 

  1. 1- بوق زدن مداوم زودپز برقی

زودپزهای برقی پس از اتمام کار شروع به بوق زدن می کنند. اما در مواردی به محض کار کردن با وجود آنکه هنوز عملیات پخت به اتمام نرسیده است، زودپز به طور مداوم شروع به بوق زدن کرده و قطع نمی کند.

بایستی به صفحه نمایشگر زودپز مراجعه کرده و نوع ارور نمایش داده شده را یادداشت کنید.

در حالت دوم ممکن است که به دلیل داغ شدن بیش از حد زودپز شروع به بوق زدن مداوم کند. در این صورت نیاز به بررسی توسط یک تعمیرکار با تجربه و آشنا به برند دستگاه زودپز شما است.

  1. 2- گیر کردن سوپاپ شناور زودپز

سوپاپ قطعه ای است که در بالای درب زودپز قرار می گیرد. با شروع کار و خروج بخار، سوپاپ به حالت شناور درآمده و با چرخش خو، بخار اضافه را خارج می‌کند تا از تجمع بیش از حد بخار و همچنین ترکیدن زودپز جلوگیری کند.

در مواردی ممکن است که سوپاپ زودپز گیر کرده و حرکت نکند. این بدان علت است که سوپاپ خراب شده و نیاز به تعویض دارد که می بایست با تشخیص صحیح  لوازم یدکی زودپز را تهیه و تعویض کرد.  همچنین ممکن است به دلیل تجمع مواد غذایی سوپاپ چسبیده و بایستی داخل و فضای اطراف آن کاملا تمیز شود.

  1. 3- بوی نامطبوع زودپز

در مواردی زودپز پس از شروع به کار کردن بوی نامطبوعی از خود ساطع می کند. این اتفاق به ویژه زمانی که شما غذاهای پر ادویه را درون آن می پزید، اتفاق می‌افتد.

زیار واشر لاستیکی درب زودپز انواع بوها را جذب کرده و در خود نگه می دارد. واشر را خارج کرده، کاملاً تمیز کنید و در محل خود قرار دهید.

چنانچه همچنان بوی نامطبوع از زودپز به مشام میرسید، باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

  1. 4- خروج بخار از زودپز

خروج بخار از زودپز در نتیجه خراب شدن سوپاپ و یا شل شدن واشر اتفاق می‌افتد.

از نشانه های خراب شدن واشر آن است که بخار از کنار درب زودپز خارج می‌شود. اما اگر بخار با شدت از قسمت بالای درب زودپز خارج می شود در این صورت نیاز به تعویض سوپاپ است.

  1. 5- خوب پخته نشدن مواد غذایی درون زودپز
تعمیر زودپز

تعمیر زودپز

خوب پخته نشدن مواد غذایی درون زودپز ممکن است به دلیل خروج بیش از اندازه بخار و یا چفت نشدن کامل درب آن باشد.

همچنین ممکن است حجم غذای قرار داده شده درون زودپز بیش از اندازه بوده و یا اینکه نوع ماده غذایی شما نیاز به زمان پخت طولانی تری داشته باشد.

چنانچه این مشکل جدیدا برای زودپز شما پیش آمده است، بهتر است که آن را به یک تعمیرکار نشان دهید تا مشخص شود که ایراد از سوپاپ و واشر است و یا چفت نشدن درب زودپز.

 

 تعمیر زودپز در کوتاه ترین زمان

همانطور که گفته شد به دلیل تسریع عملیات پخت و پز، زودپز از لوازم پرکاربرد و مورد پسند بسیاری از بانوان است. لذا بسیاری از مشتریان به دنبال تعمیرگاهی برای تعمیر زودپز در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

ما در آریابهکار به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که تعمیر زودپز شما در اسرع وقت انجام می شود.

پیگیری سریع کارشناسان بخش پذیرش به همراه تعداد زیاد تعمیرکاران با تجربه و حرفه‌ای در این مجموعه باعث شده است تا درخواست های مشتریان سریعاً پیگیری شده و اتلاف وقتی وجود نداشته باشد.

علاوه بر آن آریابهکار در مواردی که مشتریان تمایل دارند تا زودپز آنها بصورت اورژانسی تعمیر شود، سرویسهای ویژه تعمیر ۴۸ ساعته را ارائه داده است.

 تعمیر زودپز قدیمی

با وجود روی کار آمدن مدلهای برقی زودپز، بسیاری از بانوان همچنان تمایل به استفاده از زودپز های قدیمی و رو گازی دارند.

در آریابهکار کلیه مدل های جدید و قدیمی زودپز از تمامی برندهای ایرانی و خارجی قابل تعمیر هستند.

به دلیل آنکه در این مجموعه تعمیرکاران با تجربه و با سابقه فعالیت بالا مشغول به خدمت می باشند، لذا تجربه تعمیر زودپز های قدیمی را دارند.

علاوه بر آن این تعمیرکاران به طور مداوم تحت آموزش های جدید  قرار می گیرند. لذا با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در مدل‌های برقی نیز کاملاً آشنا بوده و از این بابت نیز جای نگرانی وجود ندارد.

 تعمیر زودپز در تهران

چنانچه به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیر زودپز در تهران می گردید، ما به شما آریابهکار را پیشنهاد می کنیم. این مرکز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی و از جمله انواع مختلف زودپز ها، خدمات تعمیر را با ۹۰ روز گارانتی به شما ارائه می دهد.

مشکلات رایج در مورد زودپزها اغلب به دلیل استهلاک و ضربه دیدن قطعات زودپز به وجود می‌آید. بنابراین در این موارد نیاز به تعویض قطعات جانبی است. لذا بسیار مهم است تا حتما  از لوازم یدکی اصل و نو استفاده شود.

آریابهکار به شما این اطمینان را می دهد که هیچ گونه نگرانی از بابت استفاده قطعات یدکی کهنه و یا تقلبی وجود ندارد.

 

برای ثبت درخواست خود کافیست تا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر بخارشور را به صورت آنلاین در وب سایت پر کرده و منتظر تماس همکاران بخش پذیرش باشید.

آدرس وب سایت: ariabehkarco.com

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ ۰۲۱

شماره همراه: ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

:)))))))))))))))))))))))))))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات