حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاثیر شگفت انگیز نور در بالا رفتن کیفیت زندگی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از مهمترین عناصر ادامه حیات جانداران خورشید است. نور خورشید هر صبح نوید دهنده روزی دیگر برای شروع کار و تلاش بوده از اولین آدم تا میلیاردها انسان بعد از آن. خانه های مسقف بشر امکان استفاده از نور خورشید را کاهش می دهد. همین امر انسان را به سمت تولید نور در مکان های مسقف تشویق نموده است.

پس از ده ها هزار سال زندگی انسان ها شاهد ساخت هزاران ابزار نور رسانی هستیم، از نور رسان های آتشین تا ابزار های برقی نور رسان. یکی از جذاب ترین و مدرنترین این ابزار ها نور خطی است.

نور خطی چیست؟

نور خطی یکی از بهترین و بی نظیرترین تجهیزات نوری هستند که از کاربرد بسیار بالایی برخوردار بوده و امروزه نیز بسیاری از ساختمان های مسکونی و اداری برای ایجاد جلوه بصری بسیار فوق العاده در طراحی و دیزاین داخلی و خارجی خود، به دنبال استفاده از این محصولات هستند. شما می توانید یک فضای بسیار دلپذیر و جذابی را به کمک این تجهیزات برای خود به ارمغان آورید. معماران و طراحان داخلی سعی بر آن دارند تا با استفاده از این تجهیزات، زیباترین و دوست داشتنی ترین فضا را برای شما به ارمغان آورند. شما نیز این فرصت طلایی و ایده آل را از دست ندهید و با کم ترین هزینه های ممکن، بهترین طراحی را برای ساختمان مسکونی و اداری خود به وجود آورده و احساس لذت بیشتری را داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید که برای خرید و استفاده از شیک ترین و بی نظیرترین انواع نور خطی، می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کرده و با کیفیت ترین محصول را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. برای داشتن دکوراسیون و نورپردازی بسیار رمانتیک، نصب محصولات مذکور یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها می باشد که توصیه می شود این فرصت را از دست ندهید.

مزایای استفاده از نور خطی چیست؟

ایجاد نورپردازی بی نظیر به کمک نور خطی، بسیار راحت و آسان می باشد و حس فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. در نظر داشته باشید که استفاده از نورهای خطی می تواند یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها را به دنبال داشته باشید که شما نیز می توانید با خرید و نصب این تجهیزات، از این مزیت ها بهره مند شوید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به نورهای خطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. – احساس امنیت و راحتی بسیار بالا
  2. – دلپذیر شدن فضای مورد نظرتان
  3. – ایجاد محیط آرام برای افراد
  4. – ارزان ترین اشیاء برای ایجاد دکوراسیون متفاوت
  5. – داشتن ابعاد و طرح های بسیار مختلف

کفشور چیست؟

کفشور یکی از مهمترین تجهیزات و قطعات مورد استفاده در هر ساختمانی می باشد که افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود، یکی از بهترین و مناسب ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. تجهیزات مذکور از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند در برابر انواع مواد شوینده و محلول ها را به راحتی از خود عبور دهند. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از شیک ترین و زیباترین این محصولات می تواند تاثیر بسیار بالایی را نیز در طراحی و دکوراسیون ساختمان داشته و از این طریق نمای زیبایی را در قسمت های مختلف ساختمان خود به وجود آورید. همچنین لازم است بدانید که امروزه بسیاری از شرکت ها به دنبال طراحی و ساخت بهترین و باکیفیت ترین انواع این تجهیزات هستند تا بتوانند از این طریق توجه خریداران خود را جذب کرده و از این طریق به میزان فروش بالایی نیز دست پیدا کنند. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از این محصولات باشکوه و بی نظیر را دارید، می توانید در گام اول راجع به برخی از ویژگی ها، مزیت های استفاده از این محصولات و کاربرد مربوط به هر یک از این تجهیزات اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و سپس اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید

انواع مختلف کفشور ساختمان

کفشورها دارای جنس های مختلف و انواع مختلفی می باشند. مدل های اولیه آن با جنس پلاستیک ساخته می شد. مدت های زیادی در بازار فقط از کفشور مدل پلاستیکی موجود بود. اما پس از گذشت سالها با وجود دکوراسیون داخلی حمام و سرویس های بهداشتی کفشورهای استیل نیز به بازار روانه شدند.

کفشورهای استیلی چون در برابر مواد اسیدی و شوینده ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند، برای این جایگزین بسیار خوبی برای کفشورهای پلاستیکی می باشند و از نظر زیبایی نیز نسبت به کفشور پلاستیکی از جلوه بهتری برخوردار هستند.

همانگونه که گفته شد کفشورها دارای انواع مختلفی هستند، از متداول ترین کفشورهای موجود در بازار می توان به کفشور خطی ساده، دایره ای و مربعی اشاره کرد. همچنین کفشور خطی و سرامیکی خور از دیگر نمونه های موجود در بازار به شمار می آیند.

 

قرنیز چیست؟

قرنیز به قطعه ای گفته می شود که از ارتفاع بسیار کمتری برخوردار بوده و به شکل نواری در خط تقاطع دیوار، پای دیوارها و کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات و یراق آلات مورد استفاده در ساختمان ها، نه تنها زیبایی بسیار جذابی را در طراحی و دکوراسیون ساختمان به دنبال دارد، بلکه مانع از انتقال رطوبت، آسیب رسیدن به دیوار و برخورد اشیاء به گوشه دیوارها شود. امروزه شما می توانید تنوع بسیار بالایی از محصولات را در بازار مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آن ها دارای کاربرد متنوعی بوده و شما می توانید با توجه به محل نصب این محصولات، مناسب ترین انواع و ابعاد آن را تهیه و خریداری کنید. توصیه می شود که نصب این روش را حتما به دست افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه بسپارید تا بتوانید بهترین و بی نظیرترین کارایی را از این محصول برای خود به ارمغان آورید. شما می توانید محصولات مذکور را به کمک روش ها و مواد بسیار متنوعی بر سطح مورد نظر خود نصب نمایید که از مهمترین این مواد می توان به استفاده از دوغاب سیمانی، چسب و منگنه کوب اشاره کرد.

ویژگی قرنیز

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا بسیاری از مردم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از قرنیز باشند، ویژگی های مربوط به این محصولات می باشد. شما نیز می توانید قبل از خرید این تجهیزات در مورد ویژگی های مربوط به این تجهیزات، اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. از مهمترین ویژگی های مربوط به این محصولات می توان به داشتن تنوع بسیار بالا، ابعاد متنوع، قیمت بسیار مناسب، داشتن کاربرد بسیار گسترده و زیبایی ظاهری و غیره اشاره کرد..

 

انواع قرنیز کدام اند؟

از مهمترین و اصلی ترین انواع این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • مدل های چوبی: امروزه در مکان ها لوکس و ویلا ها شاهد استفاده از مدل های چوبی این محصولات هستیم که شما نیز می توانید این تجهیزات مدل چوبی را در رنگ های بسیار متنوعی مورد مشاهده قرار دهید و با توجه به علاقه مندی بهترین آن را تهیه کنید.
  • • مدل های پلاستیکی و پی وی سی: برخی از مدل های بی نظیر این محصولات از جنس پلاستیک بوده که در اصطلاح علمی به آن پلی وینیل کلراید گفته می شود و به دلیل داشتن قیمت بسیار ارزان تر خود، ضد آب بودن، داشتن کاربری بالا و غیره از فروش بسیار بالایی برخوردار است.
  • • مدل های ام دی اف: یکی از پرفروش ترین و بی نظیرترین انواع این محصولات را، مدل های ام دی اف شکل داده است که با روکش پی وی سی، توانسته است توجه بسیاری از مردم را به سوی خود جذب کند. شما نیز می توانید خرید این مدل از قرنیزها را در اولویت های خود قرار دهید و هم اکنون سفارشتان را به ثبت برسانید.
  • • مدل های طراحی شده از سنگ طبیعی: برخی از سنگ ها به کمک دستگاه های سی ان سی تراشیده شده و به طرح و شکل دلخواه مشتریان در می آیند که از محبوب ترین انواع این محصولات هستند.

شرکت تراپاسیستم با به کارگیری دانش روز و با همکاری مشترک ایران و ترکیه اقدام به تولید پروفیل های مختلفی از جنس آلومینیوم و استیل نموده است. از انواع پروفیل های ارائه شده توسط تیم تراپا سیستم می توان به پروفیل نبشی، پروفیل نوار کنج، درز انبساط، انواع کفشور خطی، مربعی و… اشاره کرد.

تمای این مقاطع با قالب های درجه یک و مواد خام فابریک تولید شده و در آزمایشگاه و مرکز پژوهش متالوژی رازی بارها مورد تست فنی قرار گرفته است.

همچنین در مورد تولید کفشور های نسل جدید در انواع مختلف کفشور خطی، مربعی، مثلثی و… این شرکت بالاترین تکنولوژی روز را به کار گرفته است تا محصولی در خور معماران و مهندسان گرانقدر این سرزمین تقدیم حضور کنیم.

ارتباط با ما

آدرس:

تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان سعدی جنوبی، خیابان شهید ناخدا همتی، پلاک44، طبقه سوم، واحد9

تلفن تماس:

44672911 (9821+)

پاسخگویی ۲۴ ساعته

 

تلگرام:

9120086418 (98+)

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات