حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الزام خدمات دیجیتال مارکتینگ در سال 1400 در اصفهان

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

به هر گونه تبلیغات و بازاریابی که برای معرفی و افزایش فروش محصولات یا خدمات از طریق دستگاه های الکترونیکی انجام می شود؛ دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. دقت کرده اید به مدد پیشرفت تکنولوژی و سیستم عامل اندروید و ارائه انواع اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی تلفن همراه، امروزه چقدر برنامه های متنوعی ایجاد شده است.به علاوه بدون تبلیغات دیجیتال کسب و کارها چندان رونق نخواهند یافت و اولین قدم برای این کار داشتن یک وب سایت است. بنابراین اگر به دنبال کسب مهارت و مشاوره گرفتن در این زمینه ها و در پی یافتن یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان هستید؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ پدیده تجارت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ما خدمات خود را در حوزه آموزش اندروید اصفهان ، طراحی وبسایت با وردپرس یا به صورت اختصاصی، آموزش کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ، مدیریت اینستاگرام، تولید محتوا ویدیویی، ساخت انیمیشن، تدوین کلیپ، سئوی وبسایت و … ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشاوره در شرکت دیجیتال مارکتینگ اصفهان

ما به عنوان شرکت دیجیتال مارکتینگ اصفهان ، یکی از بهترین ارائه دهندگان دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و برگزار کننده جلسات مشاوره و … فعالیت خود را سال هاست که آغاز نموده ایم و هم اکنون عضو رسمی انجمن اتحادیه کامپیوتر در اصفهان هستیم. ما همواره رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده ایم و با کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم توانسته ایم تا کنون رضایت کلیه ی مشتریان خود را جلب نمائیم و بابت آن خداوند منان را شاکریم.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر جهت مشاوره کسب و کار های آنلاین و مشاوره استارتاپ ها هستید؛ می توانید روی کمک ما حساب کنید.

طراحی اپلیکیشن و طراحی بازی در اصفهان

آنچه مسلم است، این است که امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که همراه خود یک تلفن همراه هوشمند نداشته باشد. سیستم عامل مورد استفاده در اکثر تلفن های همراه هوشمند، سیستم عامل اندروید است.

با توجه به مدل کسب و کار شما، طراحی اپلیکیشن می تواند به رونق کسب و کار شما کمک بالایی کند. همچنین اگر ایده بازی دارید، رزومه شرکت پدیده تجارت را در زمینه طراحی بازی مطالعه کنید.

طراحی سایت وردپرس اصفهان

برای حضور در فضای آنلاین، نیاز به داشتن یک وبسایت رسمی که معرف کسب و کار شما است، دارید. طراحی وبسایت را می توان به دو دسته تقسیم کرد. سیستم مدیریت محتوای اختصاصی که به صورت تخصصی با زبان های php و asp.net و … نوشته می شود و سیستم مدیریت محتوای اپن سورس مانند وردپرس، جوملا و …. .

اگر به دنبال طراحی سایت وردپرس اصفهان هستید؛ حتما نمونه کارهای شرکت پدیده تجارت را مشاهده کنید. مطمئنا رزومه قوی شرکت در این زمینه خیال شما را برای انتخاب یک شرکت نمونه راحت خواهد کرد.

خدمات آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

اگر علاقمند به داشتن کسب و کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستید؛ به شما پیشنهاد می کنیم اول آموزش ببینید. شرکت در دوره های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا علاقه خود را پیدا کنید؛ همچنین پشتیبانی و همراهی یک تیم قوی را نیز خواهید داشت. خدمات آموزشی که پدیده ارائه می کند؛ عبارتست از:

  • • آموزش طراحی سایت

کلاس های طراحی سایت به صورت خصوصی و پروژه محور برای وبسایت های وردپرسی و اختصاصی آموزش داده می شود.

  • • آموزش طراحی اپلیکیشن

اگر مایلید در این حوزه وارد شوید و موفق عمل کنید، می توانید همراه و همگام با شرکت دیجیتال مارکتینگ پدیده تجارت، فعال در زمینه آموزش اندروید اصفهان ، طراحی اپلیکیشن موبایل را اصولی و حرفه ای بیاموزید. همچنین حضور در تیمی قوی را تجربه کرده تا صفر تا صد یک پروژه را بتوانید با خیالی آسوده پیاده سازی کنید.

 

مهارت هایی وجود دارد که اگر آنها را آموزش ببینید؛ آینده خود را تضمین کرده اید. یکی از این مهارت ها، برنامه نویسی موبایل است. این روزها هر کسب و کاری برای آنکه بتواند از سایر رقبا پیشی گیرد؛ نیاز به اپلیکیشن یا وبسایت دارد. به همین دلیل است که بازار برنامه نویسی موبایل روز به روز داغ تر می شود. البته بین دوست داران برنامه نویسی، چالش انتخاب بین اندروید و ios همیشه مطرح بوده! با در نظر گرفتن این مطلب که استفاده کنندگان اندروید از ios بیشتر است و با حضور اپلیکیشن هایی مثل بازار که به نسبت فضاهای ارائه دهنده برنامه های ios ، فضایی با محدودیت کمتر ارائه می کنند، آموزش برنامه نویسی اندروید دریچه روشنی برای آینده شما خواهد بود. البته که دنیای برنامه نویسی فقط به نوشتن کد خلاصه نمی شود و شما باید با پشتکار بالا سعی کنید تکنیک های برنامه نویسی بهینه تر را نیز آموزش ببینید. همچنین یاد بگیرید چگونه چالش های مختلف را پشت سر بگذارید و این مهم در صورتی امکان پذیر است که با علاقه و کوشش این راه را در کنار متخصصانی که در این زمینه صاحب رزومه قوی هستند؛ بگذرانید. علاوه بر این موارد یک برنامه نویس حرفه ای همیشه سعی می کند اطلاعات خود را به روز کرده و از کتابخانه های معتبر و جدید استفاده کند.

 

  • • آموزش نرم افزارهای گرافیکی

جهت طراحی UI، همکاری در تیم گرافیکی مدیریت شبکه های اجتماعی لازم است که به نرم افزارهای فتوشاپ، ایلستریتور و …. تسلط کافی داشته باشید.

  • • آموزش نرم افزارهای تدوین و ساخت انیمیشن

این روزها بازار کار افرادی که به افترافکت، پریمیر و … برای طراحی موشن گرافیک های جذاب، تدوین فیلم ها و …. مسلط هستند؛ داغ است. پس اگر به این حوزه علاقمند هستید؛ از آموزش این نرم افزارها غافل نشوید.

  • • آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر می خواهید به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در شرکت یا سازمانی مشغول به کار شوید یا دپارتمان دیجیتال مارکتینگ مجموعه خود را مدیریت کنید؛ این دوره برای شما مفید خواهد بود.

  • • آموزش تولید محتوا

محتوا حرف اول را میزند و این سال ها به عنوان ده شغل پردرآمد معرفی شده است. در این دوره شما با انواع محتوا، استراتژی محتوا، خلق ایده های خلاقانه، طراحی تقویم و نقشه محتوایی و … آشنا می شوید.

  • • آموزش مدیریت اینستاگرام

در این دوره شما با بوم کسب و کار اینستاگرام، ایجاد یک صفحه مطابق با قوانین اینستاگرام، روش های جذب فالوور هدفمند و … آشنا می شوید.

پس اگر به دنبال مرکز معتبری برای آموزش انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان هستید، تیم حرفه ای شرکت دیجیتال مارکتینگ پدیده تجارت با کمال میل در زمینه آموزش به شما عزیزان آماده ی خدمت رسانی می باشد.

 چرا پدیده تجارت را انتخاب کنم؟

اگر به دنبال یک شرکت معتبر در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ و آموزش هستید، فقط لازم است به وبسایت رسمی شرکت پدیده تجارت مراجعه کنید.

ما در تیم حرفه ای شرکت دیجیتال مارکتینگ پدیده تجارت، همواره به خدمت رسانی برای شما عزیزان به خود مفتخریم و می کوشیم تا با لحاظ نمودن نظر و سلیقه کاربران در سفارشات و تبلیغات آنلاین برای آن ها و همچنین ارائه خدمات آموزشی اصولی و حرفه ای، در حوزه دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی اندروید، آموزش وردپرس و … رضایت خاطر مشتریان خود را به طور کامل جلب نمائیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات