حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک هوشمند Ray-Ban فیس بوک به زودی معرفی می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | واقعیت افزوده (AR)

غول رسانه های اجتماعی فیس بوک بی سر و صدا در حال توسعه محصولات سخت افزاری خود با محوریت واقعیت افزوده است. یکی از محصولات سخت افزاری در حال توسعه فیس بوک به نظر می رسد برای رونمایی آماده شده است. همان طور که مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی شرکت فیس بوک نیز، در جریان گزارش درآمد فصلی این شرکت که چند روز پیش انجام شد نیز به آن اشاره کرد. به زودی باید منتظر معرفی عینک هوشمند Ray-Ban فیس بوک باشیم.

عینک هوشمند Ray-Ban فیس بوک

مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ تأیید کرده است که عینک های هوشمند Ray-Ban به زودی روانه بازار می شوند. گمانه زنی های زیادی پیرامون رونمایی این محصول زده می شود و از مدت ها قبل نیز منابع خبری مختلف انتظار معرفی آن را در سال 2021 داشتند. اما با وجود تأثیر همه گیری ویروس کرونا بر برنامه های مختلف شرکت های بزرگ برخی از تعویق معرفی این محصول خبر داده بودند که به نظر می رسد فیس بوک در این زمینه توانسته است طبق برنامه های خود پیش رود.

عینک هوشمند Ray-Ban فیس بوک

عینک هوشمند Ray-Ban فیس بوک

به نقل از gizmochina، فیس بوک در حال توسعه عینک های هوشمند Ray-Ban با همکاری EssilorLuxottica است. به گفته فیس بوک، این دستگاه دارای یک فرم مناسب است که به کاربر این امکان را می دهد تا کارهای مختلف را انجام دهد. این عینک می تواند پیش زمینه ای از عینک های واقعیت افزوده (AR) باشد. بنابراین آنها به عنوان دستگاه های AR طبقه بندی نمی شوند. عینک های هوشمند نیازی به نمایشگر یکپارچه ندارند تا بتوان آن ها را از طریق یک دستگاه متصل (تلفن هوشمند ، تبلت و…) کنترل کرد. هنوز اطلاعات کاملی درباره این عینک منتشر نشده است، اما به نظر می رسد باید منتظر یک محصول شگفت انگیز از شرکت فیس بوک باشیم.

گزارش مالی فصل دوم ۲۰۲۱ فیس بوک منتشر شد: رشد ۵۶ درصدی درآمد

 

ظاهراً فیس بوک در پی توسعه دستگاه هایی است که از واقعیت افزوده پشتیبانی می کنند. عینک های هوشمند Ray-Ban گامی قوی در این راستا است. هدف غول رسانه های اجتماعی داشتن عینک AR کامل در آینده نزدیک است.

نظر شما درباره این عینک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی