حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۰۰ وات هواوی تاییدیه 3C را دریافت کرد ولی حالا چرا!؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی P50 و مدل پرو آن با شارژر ۶۶ وات معرفی شدند. پرچمدارانی که با 5G نبودن و سیستم عامل متفاوت HarmonyOS 2.0 که در ابتدا راه خود است، دلیل خرید محکمی را نه برای چین و نه برای بازار جهانی در دست ندارد. امروز اما شارژر ۱۰۰ وات هواوی تاییدیه 3C را دریافت کرده است ولی حالا چرا!؟ شاید اگر این پرچمدارهای بومی شده چینی با شارژر ۱۰۰ وات مذکور رونمایی می شدند، کمی جذاب تر بودند.

شارژر ۱۰۰ وات هواوی

آنر ماه گذشته Honor 50 Pro را با ۱۰۰ وات شارژ معرفی کرد. به نظر می رسد که مالک سابق آن یعنی Huawei به زودی از همین فناوری رونمایی خواهد کرد زیرا شارژر 100W هواوی با مشخصات ۵ آمپر و ۲۰ ولت با کد مدل HW-200500C00 توسط 3C چین تایید شده است.

شارژر ۱۰۰ وات هواوی

شارژر ۱۰۰ وات هواوی

ما نمی دانیم هواوی چه زمانی یک تلفن هوشمند با شارژ ۱۰۰ واتی را روانه بازار می کند، اما از آنجا که آداپتور ۱۰۰ واتی آن دارای گواهینامه 3C است، به زودی باید درباره یک دستگاه هواوی با توان حداکثر 100 وات شارژ بشنویم.

همانطور که گفتیم هواوی P50 و P50 Pro تازه معرفی شده اند و در این بخش به توان ۶۶ وات می رسند، در حالی که دومی از شارژ بی سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی می کند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی در چه دستگاهی این شارژر را استفاده خواهد کرد؟ برای موبایل خواهد بود یا شاید حتی برای لپتاپ یا تبلت خاصی استفاده خواهد شد؟

شارژر سیمی با چه توانی شما را راضی خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)