حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل هارمونی هواوی درحال حاضر بیش از ۴۰ میلیون کاربر جهانی دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

پرچمداران جدید هواوی بالاخره هفته گذشته از راه رسیدند. سری P50 هواوی که در حال حاضر شامل دو مدل معمولی و پرو هستند و قرار عضو سوم نیز که پی ۵۰ پرو پلاس نام دارد نیز به زودی به آن ها ملحق شود. اما کمتر از 2 ماه پیش نیز این شرکت چینی سیستم عامل هارمونی را معرفی و عرضه کرد. طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی هواوی حالا این سیستم عامل بیش از 40 میلیون کاربر جهانی دارد.

هر ثانیه 8 کاربر به سیستم عامل هامونی هواوی می پیوندد

به گفته مدیر بخش مشتری های هواوی در حال حاضر سیستم عامل Harmony که کمتر از 2 ماه پیش معرفی شده است دارای بیش از 40 میلیون کاربر فعال جهانی است. وی همچنین می گوید در آینده نزدیک ، گوشی های Huawei Mate 9 ، P10 و سایر مدل ها نیز به روز رسانی و ارتقا به هارمونی را دریافت خواهند کرد.طبق خبرهای قبلی ، Huawei Mate 9 و P10 در نیمه اول سال 2022 از HarmonyOS برخوردار خواهند شد.

سیستم عامل هارمونی هواوی

سیستم عامل هارمونی هواوی

اگرچه عمر این دستگاه ها پنج ساله هستند و دارای تراشه های Kirin 960 هستند، اما این موضوع نشان دهنده تعهد هواوی به انتشار HarmonyOS برای همه تلفن های هوشمند موجود است. اگر به یاد داشته باشید نیز پس از یک ماه از عرضه HarmonyOS، هواوی بیش از 25 میلیون دستگاه دارای این سیستم بود.

 

دسته چهارم دستگاه هایی که آپدیت هارمونی هواوی را دریافت کرده اند

به نقل از gizchina، هفته گذشته، چهارمین دسته از دستگاه های Huawei / Honor شروع به دریافت سیستم HarmonyOS کردند. این لیست شامل 14 تلفن هوشمند است که در حال حاضر نسخه بتا HarmonyOS را دریافت می کنند. دستگاه هایی که در حال حاضر به روزرسانی می شوند شامل موارد زیر است:

Huawei P20
Huawei Mate 10
Huawei-P20 Pro
Huawei Mate 10 Pro
Huawei nova 5i
Huawei-Mate 10 Porsche Design
Huawei nova 4
Huawei Mate RS Porsche Design
Huawei-nova 4e
Honor X10
Honor 30S
Honor-X10 Max
Honor 30 Youth Edition
Honor Play4

سیستم عامل هارمونی هواوی رسما معرفی شد: یکی برای همه، همه برای یکی

 

اگر هر یک از گوشی های بالا را دارید، اکنون می توانید آپدیت سیستم عامل هارمونی را دریافت کنید. نظر شما درباره سرعت انتشار بروزرسانی سیستم عامل هارمونی از سوی هواوی چیست؟ آیا این سیتم عامل می تواند آینده درخشانی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی